Sabtu, 15 Ogos 2020

Makan Malam Tema Movie Character - Annual Dinner Company.

Baru baru ini sebelum menularnya pendamic Covid 19 ni company kami telah mengadakan majlis makan malam..majlis macam ni adalah aktiviti tahunan bagi tempat kerja kitaorang Ecooils Lahad Datu.

Pencalonan kostum terbaik kategori berpasangan

Majlis ni diadakan di Ballroom MizzAmor House Bandar Perdana Lahad Datu. Tema makan malam kitaorang ialah move character. So korang boleh agak la kan macam mana rupa bentuk pakaian kitaorang.

Aku dapat hadiah Lucky draw TV haha

Kalau korang nak tau kebanyakan kostum yang kami pakai ni beli kat shopee dan kedai bundle.. kena pandai mix and match la. Yang aku pakai ni kostum lanun.

Yang bestnya makan malam ni aku dapat cabutan bertuah semuah Tv Sharp 32 inci haha..ni adalah kali kedua berturut-turut aku dapat cabuan bertuah hadiah TV..ada tu orang jeless haha. Alhamdulillah rezeki kan, aku pun tak tahu nak letak kat mana Tv tu..sampai sekarang masih dalam kotak bini aku simpan elok-elok dalam bilik.

Hiasan Ballroom

Seperti biasa, annual dinner ada la buat aktivit dan game.. termasuk dancing, aku pun kena menari sekali..tiga minggu training gaiss haha. Persembahan nyanyian ajk majlis dan artis undagan pun ada.

Gambar suafoto AJK majlis

Apa-apa pun annual dinner kitaorang mendapat pujian daripada boss..ok la tu. Yang penting semuanya berpuas hati..mantap.

1 ulasan:

Marsya berkata...

Izin promo ya Admin^^

Bosan gak tau mau ngapain, ayo buruan gabung dengan kami
minimal deposit dan withdraw nya hanya 15 ribu rupiah ya :D
Kami Juga Menerima Deposit Via Pulsa
- Telkomsel
- XL axiata
- OVO
- DANA
segera DAFTAR di WWW.AJOKARTU.COMPANY ....:)

Babab.net