Sunday, October 23, 2011

Gambar Sekitar Himpunan Sejuta Umat Stadium Shah Alam

Bawah ni adalah gambar semasa himpunan sejuta umat kat stadium shah alam petang tadi..
Sebenarnya yang datang tak seramai mana pun, tak tahu la, dalam 5000 pun mungkin tak sampai kot.. biasala kalau aktiviti macam ni.. kalau ada game, konset atau pesta kebudayaan memang la ramai yang datang memberi sokongan..

Perhimpunan ni berjalan dengan lancar dan aman.. pihak penganjur jugak berjaya menyampaikan matlamat dan mesej mereka kepada orang ramai dan juga pihak media..

Syukur la sekurang kurangnya ada jugak usaha untuk mempertahankan agama Islam dan Institusi Beraja dalam Malaysia ni.. sepatutnya kita semua termasuk diri aku sendiri perlu lebih sedar bahawa gejala murtad dalam negara kita ni sebenarnya semakin aktif dan berleluasa..




Ribuan umat Islam yang menghadirkan diri.. mendengar pidato yang di sampaikan oleh para pemidato.. kalau korang dengar mungkin korang teketok sedikit kepala tu tentang betapa seriusnya aktiviti memurtadkan orang Islam dalam negara kita ni..
 
Baca kat sini, Deklarasi Himpunan Sejuta Umat..

26 comments:

kajaharuna said...

woah... bila ni? bila ni??
asal saya tak tahu??
hahaha

dill said...

shah alam. agak jauh. insyaallah lain kali bleh pegi :)

dill.

adwafarahin said...

penuh jugak org erk? x berkesempatan nk pergi smlm

Azham Vosovic said...

weh....ramai gak tu... nasib baik ada yang amek kesah gak kan? huhuhu

Umie Artoqiemie said...

gila best.. kenapa la aku jauh dari shah alam ..

blog-tips-kurus said...

saya berada di luar kawasan..

techie87 said...

terbaik~~

bersama menjadikan islam btol2 agama rasmi negara ni bukan hanya tulisan dlm perlembagaan,


mr.Jawa>>New entry>>"Tudung cam kristian. Relaks sudah." :P

syafiqakarim said...

asal aku xtau.klo x da join da

ABU said...

ko ni.. aku hempuk dgn burger john sat lagi baru tahu.. orng dah kecoh2 ko tak tahu pulak hahahahahaha

cik bulan said...

aku ade kat utara weh..taleh pi..huhu

Aien Not Alien said...

shah alam biarpun sejengkal..kalau dah aral melintang memang tak sampai... :)


tahniah la dapat g..kira macam majlis ilmu jugak kan? ada ilmu baru tu..terketuk tak??? hehehe

Adylia Qarissa said...

tak tau pon...ermmm...

kurang hebahan atau dkna yang tak ikut isu semasa??

kalau konsert pasti dah penuh stadium nie kan??

budakampung said...

waaa..oke la tu..biasalah kalau aktiviti macam ni..gua tak boleh pergi sbb jaoh~

budakampung said...

waaa..oke la tu..biasalah kalau aktiviti macam ni..gua tak boleh pergi sbb jaoh~

lieynanilaz said...

ramai gak tu...biasalah benda2 macam ni kurang dapat sambutan...cuba kalau konsert...dah tentu2 penuh..hehe.

Bro ahmad said...

fuhh ramainya...semoga tercapai tujuan perhimpunan ni hendaknya.

psst: cantik template baru ni..lebih lebar

Lieyly ︱ Alia said...

ramai jgk kot..tpi xramai mcm org p konsert apa tuh..

Saiazuan said...

hoyooo~ ramai giler :D

Amirah Yusof said...

smlam eyh?ada program lain huhu

syafiqakarim said...

aku bz study doh..mmg x amek port lain.ni br free.hahah

adidahzubir said...

aku beriya buat entry tau pasal himpun.
tengok tengok aku yang tak pegi.
sebab on that day, 1st day masuk keje. hampeh betei !

naim said...

ALhamduillah..

HIMPUN telah berjaya. Mampukan kerajaan malaysia mendengar suara HIMPUN.

Semoga ia di dengar pemimpin no 1 malaysia sekarang.

hope, hudud terus dilaksanakan, tak guna kalao guna undang2 barat.. kena laksanakan undang2 Allah. Baru negara malaysia selamat..
w

wallahualam,.

~SaL IjOu~ said...

agak ramai~
bagusnya berjalan dgn lancar & aman~

amna said...

rugi tak g, balik kampung bercuti~~

YOUsoF said...

Untung kau dapat pergi.. Kita macam tak perasan gejala buruk tu makin berleluasa sampailah kes masuk paper, TV. Masa tu baru nak kecoh²..



Semoga Allah kuatkan akidah kita. Aminnn.

syakey said...

mogamoga dijauhkan. so apa lagi, tingkatkan2 lah iman.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!