Wednesday, October 17, 2012

Resepi Ayam Boxing, Ayam Tinju: Sedapnya Ayam Boxing

Ayam Boxing, aku suka makan ayam boxing, kalau time kenduri atau raya kat rumah makcik aku yang ada ayam boxing aku akan cari yang ini dulu...emmm sedap, tak payah makan dengan nasi, kalah ayam kepsi.. cara nak buat ayam boxing.. klik kat blog akak ni dapur-mamasya.blogspot.com.. pssstt.. meh sini aku tinju korang satu satu..

7 comments:

CekbOlat-bOlat said...

ayam pkai boxer tak ?

KhaiRin : anies said...

peh meleleh!

si robot comel said...

dan secara tiba-tiba terasa lapar. wah nak buat!

cimöt said...

cam best! kalo silat camno ea? hihhi

Hanif Idrus said...

Nasib baik bukan ayam tomoi!!

chemay said...

hmmm.
lapar aih tgh2 maalam nii
T___T

syakey said...

aku tak nampak pun ayam tu macam tengah boxing -,- haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!