Rabu, 5 Oktober 2011

Rabu Yang Tak Bisu

Hari ni adalah hari rabu dan ini adalah entry yang tak seberapa nak wordless wednesday, sebab ada banyak gambar dan words.. lama dah gambar ni ada dalam draft.. entry paling cepat dan tangkas aku boleh post sekarang.. aku masih kat Cameron Highland.. ni pun curi curi pakai pc opis sementara menunggu result experimen yang tengah running, matila aku kalau kedapatan/ ketahuan/ kantoi hahaha..

berjumpa dengan jamil kucing.. yeah!! siapa jamil kucing ni?.. try search dalam google.. banyak cerita pasal jamil kucing dan kucing kucing dia kat bukit bintang.. keh keh keh.. lambang kat pintu tuh hehehehe..

mari berkelah dalam dapur hahahaha... cantek spek mata dan topi tu.. ni gambar masa kat rumah en faizal kat kampung melayu subang.. ini kes jalan jalan cari makan la ni hahaha..  

ni lagi dua orang pakai crown.. kelas kau jah!!

siapa cakap lelaki tak reti nak buat kerja kerja dapur, basuh pinggan je la, masak tak berapa sangat.. masak air boleh la haha.. perut kena sensored harap maklum hahahaha...

ni masa open house kat rumah en zahrin kat ampang.. aku banyak makan kambing time ni.. boleh? dulu aku tak makan kambing sebab aku tak tahan dengan bau dia.. sampai kat KL ni aku jadi sangap kambing golek pulak.. hairan bin ajaib betul, baru aku tahu daging kambing golek tu sedap..

habis kambing golek pegi restoran Warisan Sambal Opah pulak malamnya.. ni sapa yang duduk kat subang wajib tahu tempat ni.. nasik lemak yang super sedap.. kalu nak jumpa pegi je dekat dengan masjid subang.. lepak sampai pagi subuh pun boleh.. boleh bersyisah..hehe..

ni la dua orang pelanggan setia Restoran Warisan Sambal Opah sejak tahun 1980.. tengah makan sambil menyebut arr arr arr.. mungkin sedap sangt la tu kot.. ish komee ni... 

lepas tu pegi balun Float A&W pulak hahahaha.. ni memang terbaik punya.. yo ho ho!!

Amacam?.. wordless wednesday tak? hahaha.. oh ya, tolong aku jawab survey kat bawah shoutbox tu.. nak tahu kebanyakan reader abubagi dot kom ni kuat makan ke atau kuat tidur.. saja saja nak tahu.. terima kasih sudi singgah beguling guling.. 

45 ulasan:

bukankosong berkata...

lama tak belasah A&W...

nk rasa la rini

ct kektus berkata...

Perlu ke cover perut? EkekekePerlu ke cover perut? Ekekeke

~Sal Ismail~ berkata...

wallaweh..aku suke gile float A&W!~

Lea Isnawi berkata...

hahahaha..lawak je ko sensored kan perut ko
awat weh? baju ko koyak ker?:P

blog-tips-kurus berkata...

makan + tidur = (>.<)

adwafarahin berkata...

abu cover perut boncet hahahahaa

Syazwan Che Deraman berkata...

aku sampai sekarang tak makan kambing bro.
tak tahu kenapa.

amna berkata...

float! nom3.. asyik gambar makan saje

[sutera kasih] berkata...

auuuummmmm...aku geli bau kambing hahaha..geli2


p/s: aku pun xfhm yg google tu..cua ko tya google haha

Unknown berkata...

ko buat aku lapar , grrr

Rtp Farra Arisha berkata...

arisha klo makan daging kambing alergik..huhu..
btw, float A&W is the best one ;)

C`ayob.com berkata...

abu.....kenapa dengan perut ko hahahaha

dill berkata...

ensemnye kawan guwa neh :)

dill.

YouSOF berkata...

Secara jujur, aku kalau bab makan ni memang susah nak menolak. ;D


Ala sensored² pula. Kamonlah, yakin dengan aset sendiri! hahah



Aku jenis manusia kuat makan.

safurara berkata...

knp blurrr kan perut?mst buncit ni.eheheh

Unknown berkata...

dah macam menternak lemak pun hado .. hahaa .. aku pakai iklan adsniaga tu genk .. tapi nda tau lah bagus atau nda sebab aku pun baru mencuba ..

Mek Onie berkata...

elehhhh,boncet pon malu,makan banyak sape suruh :P

Rina Rahamat berkata...

ko kuat makan dgn kuat tido ke?

Miecyber berkata...

Saya kuat makan...

Tanpa Nama berkata...

lapaq pulak :'(

Anif Abdullah| AA berkata...

nak floattt A&W ni!!! ahh.. sedapp !

RHI berkata...

Abu ni kan, suka wak keluar gambar bab makan makan, tak pernah kenyang ke....hehehhee

APAN berkata...

sengal gi cencored perot tuh.haha...

Ezad Skytech berkata...

da lama tak bantai float a&w ni..teringin pulak..haha~

khairul akmal bin azman berkata...

basuh pinggan tue...berbakat bro ni.

anamizu berkata...

hahaha sensed tang perut! :P



luv,
cik ana :)

Unknown berkata...

jangan jatuh sakit sudah heheheh

vendoline berkata...

sempoi tukar sendiri je theme hari rabu.haha
hurmmm ade lak cover perut.kahkahkah

Eera Shera berkata...

teringin jugak kambing golek :)

ewanthology berkata...

jalan jalan cari makan

ciK LyndaWawa berkata...

masih mud open house?hehehe

Unknown berkata...

haha..asal ade censored doe?? :D

Unknown berkata...

dah macam show jln2 cari makan da huhuu

Umie Nadhirah berkata...

tanak ah aku bagi gambar kat kau.. abis kau edit .. gambar kelasss jadi hampeh.. hahahaha. censored ape tu weh? haha..

syuxer berkata...

perghhh banyak nya bro makan hehe..censored perut??hahaha usah risau..perut buncit tanda bahagia kot hahhaa

aQimie Ceplos berkata...

HAAHAA! kambing mmg sedap bro :)
ni bukan kire wordlesswednesday da ni. ni da kire wordMoreWednesday . HAHA!

Tanpa Nama berkata...

haha. ni bkn ww. ni overdoes wednesday. =p

Tanpa Nama berkata...

aku nak bgtau ko gune pc kat opis tu. nak bg url blog kau. hahahaha

Qaseh Dalia berkata...

bagi satu pelempang hehe

Tanpa Nama berkata...

chemay tak pernah gi a&w
-.-

Addin berkata...

tu basuh pinggan betul atau pose je :p ahah

N U R A L Y N berkata...

knape dgn perot cik abu ye?? huhu..
float to kc share skit ..sgt sedap ouwh!

Fyqa berkata...

kambing kdg pening.,


errr

Afzainizam berkata...

oohhhh restoren warisan sambal opah pernah dengar member aku pernah kesana....

eeemmmmm lelaki kena rajin masuk dapur buat kerja dapur gak.... untung leerrrr wanita yang kawin ngan ko yerrr nanti...

rajin betul lahhh... anak sapa lahhh ni...

Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
skuter sanyang motor sym

JAMILKUCING berkata...

Bro jamilkucing tu siape tak kenal pon. yg blog dia di bawah ni ke

http://jamilthecatman.blogspot.com hehehehe

Babab.net