Wednesday, July 10, 2013

Salam Ramadhan, Selamat Menjalani Ibadah Puasa

Salam Ramadhan kepada semua umat Islam di seluruh dunia..semoga kita tidak tergolong dengan orang orang yang cuma mendapat lapar dan dahaga sahaja..aminn..

16 comments:

NARDtheNERD said...

salam ramadhan ash :)

:: Mrs.Eady :: said...

selamat berpuasa..

KY Atie said...

Assalamualaikum abu, dah lama tak dengar berita..

salam Ramadhan dan selamat menunaikan ibadah puasa

Mek Onie said...

salam ramadhan abuuuuuuuuuuu :D

dear xila said...

slm ramadhan jugaaaa :)

Syazana Zainn said...

Pendeknya entry. mcm bukan kau je Abu

:P

Khai♥Rin : anies said...

salam ramadan abu!

Mashitah Rosli's said...

InsyaAllah..smga kita dapat menjalani ibadah puasa dengan istiqomah..

ena meina said...

selamat berpuasa lah abu ek, hehe :)

Topik said...

Makasih dan Selamat menunaikan ibadah puasa, semoga amal ibadah kita diterima oleh Allah SWT.

Aqim Razali said...

Salam ramadhan dan selamat berbuka dari tawau.

Tia Fatihah said...

assalamualaikum. selamat menyambut bulan ramadhan yang penuh barakah ini :D

Cik TeN10 said...

selamat berpuasa weh ! ingat, time berbuka tu jangan nak tamak sangat ye. jangan membazir kerana membazir itu amalan syaitan :p

HeNRieTTa JoSe said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Zuan said...

salam ramadhan bro.. haha ramai tegur entry pendek sangat

Azham Vsvc said...

Alhamdulillah! Selamat Berpuasa Abu! Bila balik raya tahun ni? hehe berapa lama cuti? wah awal gila tanya soalan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!