Saturday, March 30, 2013

Blog Mencipta Rekod Baru

Blog ini telah mencipta rekodnya tersendiri apabilah telah mencatatkan entry terpaling sedikit semenjak kewujudannya yeah..clap clap clap.. tahniah..callo beta!! Hahahaha..

Semenjak aku menjadi blogger ni..ini adalah entry yang paling sedikit aku pernah hasilkan dalam satu bulan..mood memang dah pergi laut dalam kali ni..sampai tak nak naik naik dah..

Aku bukannya apa..banyak sangat media social nak update..sampai tak tahu nak layan yang mana satu..hahaha lagipun aku dah tukar kerja sekarang..masuk dalam bahagian operation ni masa tak menentu..lately aku banyak kerja malam..tak sempat dan tak de mood nak menulis.

Walhal cara mengupdate blog ni bertambah mudah sebenarnya..dengan adanya application blogspot kerja mengupdate menjadi senang, cuma nak letak gambar agak payah sedikit, takat satu gambar tu blh la, tulis je entry simple simple hehe..contoh macam entry ni aku tulis sambil baring baring..nak tido jap lagi hahaha.. kalau nak, download la..search blogspot kat store android etc. Ok bye...muah muah!!

7 comments:

Cik Tia said...

aku ni pun bosan suda taip entri tp teda gambar. apa nda , update guna handphone jak. hehe.

onie said...

okay bye,muah muah muah ! haha....

rindu nak baca kisah jenjalan kau abuuuuu


Syazana Zainn said...

elelele busy sgt kan :D



p/s: rasanya macam janggal ko update satu gambar je. hewhewhew

ena meina said...

kreatif ;)

Ash Give said...

Tia..cangih la katakan hahaha

Ena..kretip kan..awk pun blh buat haha

Syaza..ye la busy sgt la ni :)

Onie..tak tahu la pasni..halatuju blog ni pun aku dah tak paham :)

syakey said...

eh tapi prasan jugak sekarang dah tak ramaiii aktif belog ni.

tu lah. agak ahh, banyak sangat benda nak hapdet kt twitter lah instagram lah segala bagaiii haish. pening pening.

ahaha

anak ayah said...

2x5 je ngan aq kt cni. gimme five abu! haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!