Wednesday, January 2, 2013

WW: Gambar Orang Kait Rambutan


 Gambar Rambutan Budak Sekolah dan Rambutan Gading

Gambar orang gigih kait rambutan 

 Gambar orang pungut buah rambutan  

 Gambar ayam turki menyebok

ps: super ww lol..entry blogger pemalas..

15 comments:

cucu umie said...

serius kalo dapat rambutan tu..
perghh

leya said...

kejadian kt mne nih? cantik2 tgk rmbutan tu

fathiahRAIHANA said...

nyam nyamm bak sikit rambutan tuuuu

the malay male said...

Cara paling senang nak update blog..tempek je gambar.. Hehe

afzalsukasuki said...

ni kait..ada macam aksi sarkis tak?kuak lentang ke?

aku takleh bahan rambutan bebanyak kang batuk lagi2 rambutan gading

Cikgu Ma said...

suka rambutan anak sekolah jerr...

Hanif Idrus said...

Macam mana ayam Turki tu datang..
Baik2 bro..kadang2 dia kejar..hhehhe

sis92 said...

huwargh enaknya kalau dapat makan rambutan sejuk dari peti ais.
Ada ayam belanda. Dulu kecik2 suka kacau ayam belanda jiran. Lepastu dia kembangkan bulu dia, lari tak cukup kaki. HAHA.
HAPPY 2013!

saifudin abu izzudin said...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

HeNRieTTa JoSe said...

Bestnye....yummy....dh lmer xmam rambutan kuning....kt cni byk wrna merah jew....kuning ssah nk jmpa...

Syazana Zainn said...

serious ke nama rambutan merah gitu? nape aku tak tau? rambutan kaler kuning tu aku penah la dengar.
ke ko temberang je? -_-

zila manaf said...

durian mana duriannnn err

KY said...

akk tak suka kait suka makan je heee

NARDtheNERD said...

ayam turkey tu tak garang ke?
:)

Azham Vsvc said...

hehe.....dah lama tak kait buah-buahan ni.....sebab dah lama tak balik rumah arwah tok dgn tok wan kat Kedah...kt sana dah tak ada sapa-sapa....sedihlah balik sana :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!