Saturday, December 15, 2012

Jalan Jalan Di Negeri Orang

Sori kalau korang rindu aku dalam beberapa hari ni.. aku pegi jenjalan melengkapkan journey aku ke negeri negeri kat semenanjung yang aku tak pegi lagi.. ada satu lagi negeri yang aku tak masuk..puihh!! macam retis bajet hahaha..

Doakan perjalanan aku di permudahkan..
Salam rindu untuk korang semua mmmuhhh!! gedikss ^^
ps: auto publish


14 comments:

onie said...

p mana?penang ke?

cimöt said...

jgn lpe ole2 utk gua ye abu...

Aien Alien said...

wa...abu jalan2 lagi. mana destinasi??

Yousof said...

Aku tumpang gembira dan sudah tentu tumpang cemburu sebab aku kurang berjlan ke negeri orang..

anif abdullah| AA said...

pergi mana tu? nak ikutt.. huhu

hassy chan said...

ala ko nih, destinasi tak diberitahu pulak..
surprise gituuuuu.. hehe

chemay said...

kemana kah abu?
kemanaaa?

blog-tips-kurus said...

nak fridge magnet jek!
:)

APAN said...

berlagak giler gayanya nih. haha...

the malay male said...

selamat bercuti cuti Malaysia

Syazana Zainn said...

amboi kelas kau naik flight :D

pi penang tu ka?hihi

habaq ja kat aku, aku org sana.hihi

Hanif Idrus said...

Ok..good luck...

si robot comel said...

ole-ole jgn lupa ya.

sis92 said...

Penang!
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!