Rabu, 12 Disember 2012

Pertandingan Bowling Di Ampang Superbowl IOI Mall

Sabtu baru baru ni company tempat kerja aku MAFC Group dengan kelab KRK telah menganjurkan pertandingan bowling di Ampang Superbowl IOI Mall.. game bermula 8.40pm dan berakhir lebihkurang dalam pukul 12.00pm..tiga game, menjadikan kami sebagai pemenang tempat kedua (kembang idong seketika!)..

Setiap kumpulan kena ada lima orang dan dalam kumpulan tu wajib atleast ada seorang perempuan.. so kitaorang Polkadot Hitam nama diberi diwakli oleh aku, Hamdan, Afiq, En. Fadir dan Mala.. semua hebat hebat kecuali aku.. kalau aku tak de mungkin diorang boleh jadi juara kot hahaha..

Wajah wajah kumpulan naib johan.. dan untuk pengetahuan korang, kumpulan Polkadot Hitam juga telah dianugerahkan sebagai kumpulan terbaik.. ia dinilai berdasarkan kebisingan, team, dan performance.. dapatlah baucer membelih belah di Jusco.... lepas la kot nak beli seluar dalam yang ada potongan harga 70%..

Ini mungkin salah satu punca performance aku drop masa malam tu (ceh! macam performance tip-top)..aku dok sebok pegi mencapap kat kumpulan lain.. jalan jalan, pegi bergambar sana sini hahaha.. aku tak boleh la duduk diam la, macam ada je ulat dalam bontot aku ni.. gatal kalau duduk kat satu tempat je dalam event macam ni..

Tengok tu hahaha..Azrul bawak anak dia si Alif, ramai staff yang bawak anak dia masa event tu, Mr. Mama pun ada.. meriah uolzz.. oh ya semua peserta diberikan sehelai tuala kecik untuk lap ketiak basah semasa pertandingan.. ye la kat, habis baling bola terus terkinja kinja.. mana tak basah keti..

Beberapa kategori telah dipertandingkan.. selain group tempat pertama sampai ketiga ada jugak kategori pemain terbaik lelaki dan perempuan satu hingga tiga, group best performance dan juara longkang..

Wah tuudiaa.. gaya je lebih.. tapi balingan choy!.. horror.. hahahaha.. bertuah betul aku duduk satu kumpulan dengan orang yang hebat hebat.. ada la jugak kenang kenangan daripada kelab KRK MAFC Group sebelum bla very soon..

Dan ini adalah juara juara longkang.. kategori wanita dimenangi oleh Mazunita dan bagi lelaki dimenangi oleh Zulhilmi.. ia dinilai berdasarkan kekerapan bowling masuk ke dalam longkang keh keh keh.. for the record, dua dua diorang ni datang daripada kumpulan yang sama.. dan sah sah la dorang ni nombor satu paling uncit hahaha.. dan dan Mazu pegi berlatih sebelum hari perlawanan.. rupanya rupanya nak belatih merebut hadiah juara longkang hahahaha..

9 ulasan:

Syazana Zainn berkata...

kawan ko bawa anak

ko bawa ape?hihi

Abu Bagi berkata...

bawa diri je la haha..

Mek Onie berkata...

rindu gila nak main bowlinggggggggg,haha

Unknown berkata...

errr fobia ngn bowling... aku ratu longkang sob3...

Cikgu Ma berkata...

penah main sekali jerr kt nilai spring...masuk longkang jerr..haha

Abu Bagi berkata...

kena banyak training la tuh hahaha

[sutera kasih] berkata...

ko x bw anak ka bu? :P

aku x reti main bowling..hihi

Unknown berkata...

bestnya company sponsor chuol... ;p

Abu Bagi berkata...

mmg la best hehehe

Babab.net