Isnin, 5 November 2012

Dahfa Snek Ikan: Makanan Ringan Kegemaranku

Mai sini aku bagi tahu, ini dia adalah antara makanan junk food kegemaran aku hehehe Dahfa Snek Ikan namanya.. ada tulisan cina, banyak pulak tu.. tapi ada logo halal, so boleh la dimakan...

Aku sudah lama menggemari Dahfa ni, cuma lately aku jarang dah jumpa a.k.a tak cari pun haha.. kat market ada beberapa jenis yang hampir serupa bentuk dia.. nonono jangan tertipu, rasanya tak sama, tak sedap macam Dahfa..



Dulu masa time Diploma kat Menggatal aku selalu beli, saiz yang besar.. memakan makanan ini amatlah seronok, macam makan sampah perisan ikan.. zapp je macam tu dan rasanya sudah pasti lah sedap pada aku.. bentuk dia panjang panjang.. kalau beli yang saiz besar dia lagi panjang..makan macam Elmo Sesame Street..

Ok motiff la aku nak promot Dafha Snek Ikan ni kan haha.. siapa suka Dafha boleh geng dengan aku.. high five!!

18 ulasan:

Unknown berkata...

aku tak suka makan snack.. sbb tak kenyang..huhu

kura berkata...

dulu murah. tp sekarang dah mahal.. so mcm kurang menggemarinya sbb sebagai seorang student, bajet mmg kena ekonomi je. hahaha

blog-tips-kurus berkata...

saya pon pencinta jajan ikan ini. :-)

Unknown berkata...

yeahh high five! kalau makan Dafha malam gini sambil comment entry orang beshh jugak nih :D

si robot comel berkata...

lama tak makan ni,dulu kalau makan,suka buat anyaman tikar pastu baru makan. pelik betei aku ni :p

ishiko berkata...

makan makan makan..
hais stu plastik rasa nk muntah.
huhuhu

YouSOF berkata...

Serius aku tak pernah perasan atau terbaca perkataan "Dahfa" setiap kali beli snack kegemaran mak aku ni.. Haha Dahfa Dahfa, kau memang 'sampah' yang sedap Dahfa.. ;D

cerita best berkata...

sedapp nya nk sikit

cerita best berkata...

sedapp nya nk sikit

cerita best berkata...

sedapp nya nk sikit

Syazana Zainn berkata...

aku lebih suka mkn kopok2 gi tu haha :p

snek dahfa ni tak kenyang sgt -,-

Tanpa Nama berkata...

huishhhh.
ni peberett dari kecik nihhh.
tapi sekarang dah susah dah nak jumpaa

*comel sangat bergambar cenggituu. hewhewww

YouSOF berkata...

*Abu, cerita best mintak sikit tu, bagilah sikit..

anamizu berkata...

adik aku si Aiman mmg menggila kalo dpt mkn benda ni !

syakirahmn berkata...

mmg aku rasa kau banyak free time kannn haha

mau boleh, asal tak sumbat je skali plastik2 dafha tu haha

yanmaneee berkata...

nike air force 1
kyrie 6
nike air max 270
balenciaga
offwhite
louboutin outlet
kyrie 6 shoes
fila
calvin klein underwear
timberlands

tenompyd berkata...

Visit Your URL hair toppers,wigs online,Lace Wigs,wigs,wigs,human hair wigs,wigs,human hair wigs,Lace Wigs check out the post right here

Tanpa Nama berkata...

reference Dolabuy Louis Vuitton visit the website dolabuy louis vuitton published here dolabuy.ru

Babab.net