Rabu, 26 September 2012

Annual Diner Tema Pop Color Di Cyberview Resort & SPA, Syberjaya

Ok malam ni merajinkan diri nak update entry baru dengan kadar yang paling laju.. habis dah survey kerja kat jobstreet daripada semalam semalam lagi, so masa untuk update entry pulak..

Seperti yang dijanjikan lebih banyak gambar akan ditepek.. sedia maklum aku ini gila popular jugak orangnya, maka dengan itu sudah pastilah gambar aku yang paling banyak..

Marilah kita layan gambar annual diner kitaorang kat Cyberview Resort & SPA, Syberjaya 21bh baru baru ni.. walaupun ramai yang tak pakai baju tak ikut tema tapi semuanya nampak meriah.. tengoklah gambar aku dan kawan kawan melaram keh keh keh..


Seberanya aku tak sampai hati nak buat entry What Were There Thinking.. kang aku kutuk kutuk ada yang menangis tak nak kawan dengan aku dah.. pastu aku yang kena sendiri kat opis haha.. tak ape semua statements level 2..

 emmmm boleh tahan.. 

 baju pink mak hayam besar!!

 ewah pempuan suka main rapat rapat pipi hehe..

No komen no komen hahaha.. Hani yang bergambar kepala dia always senget tu gaun dia panjang meleret macam ekor.. annoying selalu kena pijak..

 Wah satu Malaysia la.. jangan pelik ada banyak belon, ini bukan majlis hari jadi ya..tema dia color pop, bukan jugak mercun pop pop.. sepatutnya kena pakai yang color pop jugak la.. striking striking.. tapi macam biasa, kalo tak nak pakai nak buat macam mana.. takkan nak paksa pula kan..

Alahai senyum menawan.. ada aura boleh buat aku senyum gak tengok gambar ni.. sweeet sangat diorang dua ni.. ehemmm puji lebih kat mazu.. kot kot dia nak bawak nasi impit gi opis hehehe.. sedapnya makan dengan kuah kacang yam yam..

Tuuu diaaaa gaya makan paling legend.. pegang sudu supa pegang berus gigi... almaklum la, tak biasa pegang sudu yang berat berat dan gedabak.. makan pakai tangan je selalu hehe..

Pestime diner ni aku tak makan banyak.. selalu makan kenyang sampai nak terbaring macam ular sawa.. tapi kali ni aku makan sikiiiit je.. first, sebab aku busy nak tangkap gambar orang lain, photographer super amatur.. second, sebab takut nanti perut aku terjojor dalam baju ala ala korea aku tu dengan skinny jeans yang memang sempit macam sarung nangka hahaha..

Pakcik ni selalu buli aku, macam nak sepak je dia laju laju.. biar dia tau aku lagi kuat daripada dia hahaha.. tengok orang dapat hadiah lucky draw makanan sedap sedap, tak pelu masak pun.. is sakit hati betul aku.. at least galaxy tab two pun jadi la..

The worst thing happened ialah aku kena buat show kat depan haha.. sumpah aku tak plan pun nak buat gangnam style kat depan tu, tak sedar apa yang aku telah lakukan.. diorang on lagu gangnam style, aku terus otomatik bersufle dan begangnam  kat depan orang ramai hahaha..

Cerita dia macam ni, enam orang lelaki dan enam orang perempuan dipilih sebagai calon best dress.. aku memang tak sangka la pulak aku salah sorang mangsa dia.. kitaorang kena buat show sikit sikit.. sama ada cat walk, dance ke apa kah.. aku sampai loncat ke bawah bejoget macam orang gila kah kah kah.. ngaku sendiri macam orang gila..

Yang kat tengah tu diva uolzzz... dan yang kat tepi dua orang tu dancer kepada member kitaorang yang skert dia ada ekor panjang kat gambar first tu, petandingan karaoke.. dia nyanyi malam pesta muda mudi, ni yang tukar baju kebaya spek mata bulat.. supportive dan spoting, padahal suka suka je pun..

Memang tak lengkap la entry aku ni kalau tak de makanan.. so ini dia makanan yang aku nak tunjuk, desert yang aku tak tahu la pulak nama dia apa.. lupa nak tengok dalam menu sebab syok sangat tengok persembahan bulu bulu kat atas stage..

11 ulasan:

Unknown berkata...

haha aku harap2 final sem ni ada dinner tuk part aku.. time ni je nak melaram..hehehe

HeNRieTTa JoSe berkata...

meriahnya kelihatan....sukeeee....

HeNRieTTa JoSe berkata...

meriahnya kelihatan....sukeeee....

Syazana Zainn berkata...

serious. masuk blog ABU mesti aku gelak -,-

serious, ko mmg giler sikit ;p

aku aku kena pangei ke depan tu mau jantung aku stop terus haha

:D

p/s: btw, nice attire la kau!

YouSOF berkata...

Mak Hayam Besar. Terbaik! hohoho
Aku sampai bila² pun tak teringin pakai pesen seluar banjir macam tu. Mungkin aku tak hot kot.

Hahaha bertuah la kau dapat perform kuda style depan orang ramai..


*Senyum sambil sengetkan kepala ;D

Aien Not Alien berkata...

color pop pop..haha. sempat ko ber gangnam ya abu.

THE AUTHOR berkata...

Tukang tulis ininampak hensem..rakan2 berwarna warni..
Dan kau memang sempoi joget gangnam..hehheheh

[sutera kasih] berkata...

spotingnya ko buuu hahaha xdpt imagine!! ehh ko gitu mcm vokalis meet uncle hussin dulu ni ba..sapa ni namanya, lupa suda aku

Rina Rahamat berkata...

haha..malatops sume pakaian..akak suka gi majlis yg ada tema pakaian ni tau..

takde org yg upload video ko joget gangnam ke haha

hani berkata...

ouh.. suke suke suke tema dinner inih! chu pop chu pop chu gamaknya!

syakirahmn berkata...

letak gambar desert aje? mana main menu nyaa? nampak sangat mentekedarah smpai tak sempat ambil gamba haha

Babab.net