Friday, August 17, 2012

Ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri Daripada Saya

Masjid Diraja Sultan Alaeddin Kampung Bandar Kuala Langat Selangor (Masjid Bandar)

Kepada rakan rakan blogger yang ohsem cantik lawa tampan kacak bergaya semua, dikesempantan ini saya ingin memohan seribu kemaafan sepanjang perkenalan kita di alam maya ini. Semoga jalinan persahabatan kita akan lebih akrab dan diberkati. Teruskan mengupdate entry entry yang menarik bagi memeriahkan lagi industry blog tanah air. Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Dan Batin.

Regards,
Abu Bagi
ashgive.com

14 comments:

the fikirman said...

salam lebaran 1433h bro///

Afiq Din said...

slmt hari raye 2013

syafiqakarim said...

abu woi.
selamat hari raya.
nanti aku dtg puchong k

anamizu kaito said...

wahhh ! selamat hari raye ABU.
ampun maaf segala slh silap..








slm aidilfitri,
cik ana

si robot comel said...

Selamat Hari Raya Abu.

p/s: nak duit raya tau nanti ye,terima kasih :)

ena meina said...

slmt ari raya aidilfitri abu :)

syakey said...

slamat hari raya wehh. agak2 nak claim duit ry boleh? maklum lerr. kami ni student lg. haha

HeNRieTTa JoSe said...

Slm lebaran....mohon ampun dn maaf segala salah dan silap....

anif abdullah| AA said...

selamat hari raya abu.. Maaf kalau ada salah n silap :)

Woofer Storm said...

selamat hari raya bro..

maaf zahir dan batin..

Akue Achik said...

salam aidilfitri..

bha, puas2 la beraya di sabah! hoho

APAN said...

mmg ayat artis la ko ni. haha...kad raya dah sampai...tq ye...ko la satu2 nye...

sha my heart said...

slmt hr ry, mf zhr btn.
Adeh, nape aku xsmpai kat ko? Penat2 aku buat. Nak slhkn sape ni? Haha

sha my heart said...

*kad aku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!