Wednesday, August 8, 2012

Kad Raya 2012: Mari Hidupkan Kembali Hantar Hantar Kad Raya

Ada orang cakap kad raya ni da tak relevan dah.. dulu dulu je hantar kad raya.. la ni tak perlu dah, pakai fb dan twitter je.. emmm untungla korang budak aluminium..eh millenium, semua pakai e-card aje hehehe..

Tapi sebagai blogger yang tidak kurang kacaknya.. badan bertindak pencinta kad raya.. aku ingin menghidupkan kembali budaya menghantar kad raya ini.. kasihan orang yang jual kad raya, tak de business nanti.. semua dok pakat hantar e-card yang ada lagu bergerak gerak dan bergoyang goyang tu..
   
Dengan itu aku nak release kad raya kepada pembaca yang budiman, cantik, tampan dan bergaya semua.. ni tak de sponsor, so main release je, tak de tag tag bagai.. siapa nak PM/ DM je alamat korang kat twitter aku kat @AshGive dan facebook kat Abu Bagi..ataupun send email kat ashgive@gmail.com.. siapa cepat dia dapat.. dalam minggu ni je tau, sebab takut lewat sangat, lagi pun minggu depan aku dah nak balik Sabah..

Sebelum tu aku nak ucapkan terima kasih kepada Onie @TheRabun dan Miss Nurul @nurnadiahmamat.. dapat dah kad raya korang, Onie siap bagi duit raya lagi kan, tak cukup sejuta kalau tak de seposen weyy hahahaha.. miss nurul, jauh datang kad raya dia daripada Terengganu tu, ingatkan ada lekat sekali cenkerang penyu haha.. thanks buddy..

23 comments:

Anisa Hang Tuah said...

tak pernah dpt kad raya lg hmmm

Ash Give said...

kalau nak PM jep :)

Azham Vsvc said...

Yeay nak kad raya dgn duet raya sekali hahaha...da PM alamat kat FB Abu hehehe!

Ash Give said...

okey dokey :)

Miz Rinie Yunus said...

Abu,kakak nak kad raya jugakkkkk..heeeeeee....

lilypelangi said...

abu!! nak kad raya boleh tak??? XD

aNiss :):) said...

kalau ada org sudi, apa salahnya :DD

aNiss :):) said...

dah follow kat twitter :)

::FAIZ:: said...

lama tak dpt kad raya. dpt ucapan sms je

syakey said...

bg kada raya lah baru feeling. ni hantar sms aje. tahu lah skrg canggih bukan main. tp ke-feeling-an dia tak sama. haha

missSenget said...

takbelikadrayalagi..

hahahahahaha..!

Cik TeN10 said...

Aku nak wehhh !! Sat nk follow twitter kau.. Aku pn lebih suka hantar kad berbanding e-card ni.. Ada sentimental valuenya.. Baru la terasa kemeriahan raya tu.. Setakat dok depan lappy klik send rasa apa? Hahahaha

Yousof said...

Nostalgia sungguh zaman hantar kad raya ni kan. Elok sangat la tu kau nak hidupkan kembali budaya yang super awesome ni.. *Sabar menunggu kad raya sampai rumah ;D



Adakah @TheTabun dan @TheRabun orang yang sama? hihi

anif abdullah| AA said...

aku ade kad raya tapi xreti2 nak hantar kat orang lagi.haha..

Hans said...

hantar dkt aku jugaaaa
hahahaha

Hanif said...

Bestnya dapat kad raya dari kau..
Orang memberi kita menerima..hehhe
Kang malam aku PM kau..sebab kau opis FB, TW dan gmail, Yahoo, semu akena block...hehehhe

HeNRieTTa JoSe said...

Wah..bestnye...nak jugak....t rita emel....

Ash Give said...

Ha PM la.. esok aku da nak pos semua..:)

APAN said...

baiknya bro abu...budaya ni aku rasa mmg perlu dikekalkan...mlgnya, aku mmg mls dalam bab2 menghantar ni...pernah dulu, satu kali tu je aku hantar. mmg bnyk la sekali hantar...
bukan sebab ada tweeter or fb, mmg aku mls nak hantar...

tp kalau ada kad lebih dr abu...aku pun nak...nanti aku email alamat...
itupun kalau ada lebih. utamakan org lain dulu bro...

Cikgu Ma said...

aku nak..nnt aku pm alamat kt fb..

**muka sengal dan x malu...sebab ko tanya kan sapa nak..hikhik

amir aizat said...

ggih jugek dm, haha

tirahzairi said...

kt area umah ak xde jual kad raya...huh...kena p bandar...

kay_are said...

lame dah rase nye aku tak menulis kad raye.. semangat mase sekolah dulu je.. huu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!