Saturday, April 21, 2012

Zoo Taiping : I Like To Move It Move It!!

Mari menjinakkan binatang binatang yang merbahaya/berbahaya di Madagascar.. seperti yang kitaorang telah lakukan terhadap beberapa ekor binatang jahat yang duduk di depan pintu masuk zoo..

kawan aku hampir kena makan oleh badak bluehippo.. kasihan delouuuu...

badak yang gemok tu aku dah jinakkan.. tapi mulut dia aku tak reti nak tutup, asyik menganga je kerja dia... 

 lagak ngeri, don't try this at home okay.. ini lah dia si sang bedal, saja letak kaki kat celah gigi dia.. dia tak gigit pung.. maklumlah orang berani la katakan...

tak takut kena cakar, kawan aku pula berjaya menjinakan singa daripada afrika yang hitam legam.. mentang mentang daripada afrika nak hitam jugak kan singa dia.. serius ini singa ke harimau, aku kompius.. 

usai menjinakkan singa si raja rimba.. dia lantas pergi memerah susu sang sempok.. btw, itu susu kah apakah haha... macam biji kontol dia jak...

sambil tu aku pulak baring baring di atas ribaan seekor orang utan betina.. muka tak menahan hahaha.. 

dan gaya chimpanzee yang cuba dilakukan oleh kawan aku.. yoh yoh wassap!!

 gaya apa ni en fadir?! ha gaya apa ni... stylo mylo...

Selamat Datang Ke Zoo Taiping & Night Safari...errr taip balik je, abu pemalas...

Hahaha aku gurau aje.. ini entry merapu, tak de motif selain nak bagi tahu korang yang aku dah sampai kat pintu masuk Zoo Taiping Perak.. binatang pegun ni semua berlegar legar kat luar zoo.. tapi sila maklum yang kitaorang bertiga bukan binatang hahaha.. I like to move it move it.. ya like it.. move it!!

33 comments:

cimöt said...

gua nama je orang perak..tp tak samapai lg ke zoo taiping..hehehehe

Eera Shera said...

sejak bila jd model zoo ni haha

syakey said...

ala abu,apa barang posing2 dengan patung binatang ja, ce kau posing dengan binatang2 sebenar dlm zoo tu. :P

Umie Artoqiemie said...

Ye, Abu.. aku nampak mereka bergerak sakan tu.

schaze zainn said...

last pi zoo tepeng ni waktu dajah 5 -,-

so skrg umo dah 20 ++ =D

umah dekat perak pon susah nak jalan sampai ke tepeng tu -,-'

faridah nazurah said...

aku rasa badak tu kau xpatut gelarkan bluehippo.. tapi blackhippo sbb dia tak biru pung :P

ekin alias said...

pernah g sekali :D tapi da lama da..masa melawat abang tiri kat MRSM taiping hahaha

syafiqakarim said...

aku malas nak jejak blog aku lagi.

bai
bai
bai

onie said...

muka kau tak ley bla masa kat orang utan tu,haha

Aien Alien said...

untunglah duduk diribaan orang utan betina.... :D

Hanif said...

Paling dahsyat perah "susu"..kekekeke

TiraPengemis said...

untungla bleh bermanja2 dan bermesra dgn makhluk2 itu,,,,hehehhee

Ini Kisah Tia said...

bestlah kau kan .. boleh jalan2 .. hahaa ..

onie said...

kau show off gambar jenjalan tape..... sekurang-kurangnya kita dapat tau jugak tempat2 menarik yang ada kat malaysia....kau jangan risau,kalau blog kau tak best takkan datang aku dan komen kat blog kau,sebab blog kau best la aku datang weiiiiiiiiiii ..serious!

Ezad Skytech said...

haha...dgn benda tak hidup boleh la nak pose2...kalau2 betul2..mahu kena ngap je dgn badak dan buaya tu..haha~

APAN said...

haha....siot je caption gambo. merapu habis. perah susu menda pe gitu...terang2 tu telor dia. haha...

btw, nice caption semua. mende ringan pun boleh jadi bes. lom penah pergi sini... :)

-SUPERGIRL- said...

dah 2x pegi taping tapi tak sempat nak pg zoo .. huk !

sy follow :D

chemay said...

comel je korang!!!
hehe
:)

Bun-Bun-Reyn-Pyon~ said...

wahhhhhhhhh :D
dah banyak la berubah zoo taiping ~
nak pergi aaaa >o<

Daddylicious said...

patung berani la...haha

hani said...

celemak... ada org sudah pegi zu tepeng...
kau memang gemar bejalan kan? untung awek! hoho!!

Camy Alya said...

haha. takleh bla :D

aimie amalina said...

hahahahahahaa
terubat rindu den kat kg melihat ini
sbb tpg my hometown mehhh :)

Wadi AR said...

zzzzz

Yatie Awang said...

tak takut langsunglah pergi zoo ni..heee

adan said...

bila aku tgk member ko pegang biji binatang tu..aku teringat cerita kecik2 dulu.. pertandingan siapa berjaya buat gajah duduk,dia adalah pemenang..

Teenager Housemaid said...

wah bestnya...
zoo taiping...tak pernah pergi pon..hoho..

erk..tak sangka, kat zoo pun ada model ek? :p

kehkehkeh

ABU said...

Adan.. Msti cerita merapu kan haha.. Zaman budak2 dulu bnyak jak cerita yg lucu hehe...

Teenage dream... Ni na models zoo tepeng :)

[sutera kasih] said...

aku rasa kan bu, akmu boleh jd pelakon tmbhn dlm madasgar akan dtg hahaha

c'axoera ヅ said...

the very kekanak ribena kann hehe

ishiko said...

padahal pg zoo je pun..
tp tgkk [ic2 abu ni buat gua rasa nk pg zoo taiping. hak3

eh. gua?

Afzainizam said...

adohhhh kalau semua binatang ganas ko dok jinak habisss lerr... pekerja zoo leh pencen lerr...

beb dah macam macam gaya kamu buat bahaya tu ulur kaki pada buaya

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
sport rim rs watanabe

sha my heart said...

Pandainya kawan2 ko jinakkan binatang ye.

aku dah kurang kali ke zoo Perak. Zoo Melaka pun dah. Zoo Kl belum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!