Wednesday, April 18, 2012

Wordless Wednesday: Otromen Lawan Raksasa

Laksa paling sesuai dimakan pada waktu bila?
a.  Pagi baru habis berus gigi
b.  Tengah hari lunch hour time kelaparan
c.  Petang sambil lepak lepak depan tv
d.  Malam sebelum tidur 

39 comments:

Ini Kisah Tia said...

C !!! hahaa ..

Ezad Skytech said...

haha..aq pilih B...terbaik tu...haha~

> pelik jugak entri WW ni ye...ahakss...:D

eyqa amin said...

B fosho~~~paling sesuuueeeeiiiiii. ngehehe xp

KhaiRin : anies said...

E. sambil tgk cite otomen ;-)

syakey said...

semuaaaaa wktu sesuai.

cuma breakfast tu kan, dia lebih sedap kalau tak berus gigi dulu. hahahah

syafiqakarim said...

selalu sikolej aku makan waktu lunch.
pedas.panas.sedap wooo
kalau kt rumah,ptg.err

leya said...

aik ape kne mngene laksa ngn otomen tu lak...aku plih c! ssuai mkn wktu ptg hihihi

Fara E's said...

aku pilih d . kau akan nampak kesan dia bila kau bangun pagi esok . haha

ABU said...

Yg datang komen semua orng2 sengal..haha..

Cik TeN10 said...

a,b,c,d semua aku bantai tak kira waktu.. asal lapar je telan.. hahahhh

Aien Alien said...

makan bila2 saja...haha


raksasa dan laksa...pandai buat entri 2 in 1 :)

c'axoera ヅ said...

petang....tapi apa kena mgena laksa ngan otoman ni hahahahah

Syazwan Che Deraman said...

semuanya sekali!

heheh

Daddylicious said...

lapa jer makan..hehe

adwafarahin said...

jwpn sya C! hehe

Liyana Zahim said...

Aku tau ko mse kecik tgk ni smpai meleleh2 air liur. Huahuahaua..

Eera Shera said...

jwpnnye e! bila2 masa rasa nk mkn haha

Azham Vosovic said...

I suka makan laksa waktu petang...rasanya waktu tu lebih proper haha....

Cik Yatt said...

time a..b..c..d hahhaahahaha...

btw ingtkan abu yg lawan ngan otomen tadi..hakhak

Hanif said...

petang2 makan laksa tengok otromen..
Emm!! kepala aku tak dapat nak tangkap apa kena mengena otromen dengan WWW...iskkk

O CIKTEDDY said...

c!
ape motif otomen uh?haha

YOUsoF said...

Otromen Lawan Raksasa, Otromen teruk macam mana sekalipun tetap dapat 'makan' raksasa (sebelum lampu kat dada berhenti berkelip). heheh



c. Petang sambil lepak lepak depan tv kerana waktu tu perut dah ada ruang semula, sangat seswai.


*Abu, terharu aku baca komen kau.. Terima kasihlah kau baca tiap patah yang aku taip. Thx for ur concern bro..

InsyaAllah semua dapat ambik pengajaran tu..


Aku cuba kecap entri² kau bila ada masam nanti insyaAllah.

YOUsoF said...

*masa

Rtp Farra Arisha said...

regarding to your question, i will choose B & C! hehe boleh camtu?

c'axoera ヅ said...

instagram tu untuk BB takdak tp untuk android baru kuar....donload lah.....

bb pin hapee eyh heheeh nak nakkk

[sutera kasih] said...

D.mlm sblm tidur hhahaha biar ko belemak2


uinaa favourite ni dulu otromen

schaze zainn said...

jawapan saya E, kesemuanya di atas.haha

adan said...

aku tak suka laksa.. aku suka otomen!

eLLa n aLia said...

Nah pelempang satu.. C, terbaik kalo tersedak..!

faridah nazurah said...

aku pilih A,B,C dan D jugak!

Zakaria's daughter said...

D lah D lah D lah.
sb wa sukee part2 menggemukkan badan

cimöt said...

aku rasa otomen tak reti makan laksa!! hahaha

chemay said...

petangggg!
dah kenyang.
boleh tidor pulakkk
harharhar

hani said...

apekah relation otromen dgn laksa? apepun, makan petang la sedaakk wey..

aimie amalina said...

hahahahahahahahahah


bes gile entri ni
laksa vs otomen

ade kene mngena eh

aku nk jawab C la :))

Hanie Dew said...

jawapan saya e !

Adylia Qarissa said...

Ada kaitan ke gambar dengan laksa? Hahahaha

Afzainizam said...

kalau otromen makan laksa maunyerr yerr raksaksa tension tak ada geng nak lawan dia

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
sport rim rs watanabe

sha my heart said...

makan tengahari la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!