Wednesday, March 21, 2012

Kesungguhan Aktivis Haiwan Dan Pengarah Jabatan Canselori UUM Menyelamatkan 9 Ekor Kucing

Tak payah cakap banyak banyak korang baca je la kalau korang nak..


19 comments:

Wadi AR said...

tula. sian kucing. dahla comel mcm gua

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

suatu sikap mulia! harus diberi pujian :)

Cik TeN10 said...

tu lah kan.. kucing tak bersalah pun.. malah diorang haiwan kesukaan nabi pulak.. kesian je nasib baik ade org yg prihatin..

KhaiRin : anies said...

semoga semua yg terlibat tu diberi ganjaran pahala yg tiada taranya..aminnnn

syafiqakarim said...

aku takot kucing.
tapi x benci.knp mereka kejam nak buang..pffft pffftt
moga usaha mulia di berkati.

Afzainizam said...

"Tiadalah (haiwan) yang melata di bumi dan tiada pula burung yang terbang dengan dua sayapnya melainkan semuanya itu umat seumpama kamu juga" Surah Al-An'aam 38

So kalau tak suka pun tolong jangan aniaya kucing tersebut..

kalau tak boleh pun tolong hantar ke pusat kebajikan kucing terbiar Persatuan Penjagaan Haiwan Selangor (SPCA)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy repair windshield kena batu

Edy Fee said...

alik alik kucing jugak.ish2 knapa la ye

cantekk said...

aku suke kuceng =D

M Fizan said...

fuhhh.. bangga.. bangga sebab uum dekat rumah aku kat changlun.. hewhuehew

semutsengal said...

jaga nama barangkali.


Err.

Zakaria's daughter said...

err.
wa fobia dan trauma gle ble npk kucingggg.
suara wa buleh pecahhh neh jerittt.

Lea Isnawi said...

mungkin sbab kucing ni berak merata kot sebab tu sampai nak buang buang tu

Eera Shera said...

sy x berani sgt pegang kucing..setakat belai2, usik2 tu suka la

hanaahmad said...

kasihan kucing selalu jadi mangsa.

dill said...

kucen! bertahan!

dill.

fathiahRAIHANA said...

wahhh kucing ni femes betul. hihi.
ramai org syg :)

APAN said...

haha...aku x minat kucing sngt.kalau ada yg bagi, aku pertama volunteer xnak bela...tpi boleh lak aku terbaca sampai habis mende ni...kelako pun ada...mmg hero kucing la mereka ni.satu pujian gak utk mereka...cuak UUm.haha...

Ezad Skytech said...

satu usaha yg harus dipuji...:D

amny said...

isu kucing ? :/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!