Isnin, 19 Mac 2012

Aktiviti Bersama Keluarga Di Pantai

Kejap je masa berlalu.. cuti seminggu macam air je zap zap zap.. tak sedar dah habis.. tak puas betol.. apakandaya hendak mencari rezeki yang halal, kugigihkan jua langkah ini kembali ke Kuala Lumpur..

Tak nak tulis panjang panjang layankan je la gambar kat bawah ni.. gambar sehari sebelum aku balik KL.. aktiviti keluarga mandi mandi di pantai lagi..

Pantai Kahapan Lahad Datu Sabah

 Melantak beramai ramai

 Bakar kepak ayam.. belakon je ni

Bekubang dalam laut.. macam 'aspalela' dah korang

 Main pasir buat sitana istana

 Fariz nak jugak main pasir

Apakah apakah?!

 Loncat loncat atas air

Renang acara bebas, kejap je semput 

Niceeee....

Hari ni hari Isnin, tapi aku still cuti lagi.. aku nak setelkan beberapa urusan peribadi.. kalau hari hari berkerja memang malas betol aku nak pegi sana pegi sini, lagi pun masa tak sempat..

Apa apa pun esok dah start kerja.. sudah pasti kerja belambak dan audit yang nak kena buat.. fuhh!! ingat boss aku terus aku down.. semangat semangat datangla... auto-publish 

38 ulasan:

dear anies berkata...

suka tgk jambatan kayu tu

syakirahmn berkata...

dok feel hindustan guling guling atas pantai ke abu?? haha


ambih. sonoknya p mandi laut secara berjemaah macam ni. ^^

Ezad Skytech berkata...

haha...tu jatuh ke main korek2 pasir...hee...:D

> da lama tak mandi laut ni...huhu~

Rtp Farra Arisha berkata...

wah, abu holiday sakan ya!! :D arisha klo ke pantai suka bina sand castle! and it's one of my to-do-activity when be at beach hiks. ;)

lieynanilaz berkata...

memang cantik pemandangan...

YouSOF berkata...

Gambar yang memula tu memang kacaklah! Spek jantan dan spek betina dating di hadapan pantai Kahapan! ;D


Gambar kau nak terbongkang tu sebab salah step masa nak back flip kah? heheh


Kerja biar ikhlas walau sekejam mana bos kau..

syafiqa berkata...

hahah mmg g pantai kne bermain
pasir pasir ye.err

Tanpa Nama berkata...

lama tak mandi lauttt.
teringin nyaaa teringin nyaaaa

Jue berkata...

pix 1st tu mcm utk iklan..lawa seyes
buat umah guna pasir, terjun dlm air smua tu aku rindu
tah bile nye pat jejak kaki ke pasir lagi haha

#aku fhm prsn mood down utk bkerja sbb aku ahri2 rasa tp mls nak layan sbb xde ms!hahaha

ch000tz berkata...

Nice pic! love it!

Mek Onie berkata...

c'mon a,semangat sikit,hiks ~ lawo wei pantai tu...geram aku

Eera Shera berkata...

nape gmbr dlm blog ni makin cantik2 belaka ye..suka gmbr first tu!

Lea Isnawi berkata...

gambar yg 1st tu sangat smart!

Cik TeN10 berkata...

suka gambar yg last !! cantik pantai !! dah lama xbermain2 di tepi pantai.. last men pantai masa 2008 kat pulau redang.. huaa dah lama dah !

yang kau tu terkejal atas pasir tu apesal ? nak kata jatuh pokok jauh bebeno pokok dgn tempat kau landing tu.. baik kau cite hal sebenar wehh kah :D

faraherda.razalan berkata...

Sabah! Sabah! Sabah!

(Tido sambil mimpi Sabah. Igtkan dah sampai Sabah. Upenye atas katil mimpikan Sabah! Ciss!)

=p

vendoline berkata...

header wow!
cntik empat berkelah.
huhu aku je tak ikut fmly g holiday....ase mlas tetiba

saya cello191 berkata...

cantik gambar..

masa dgn family yg terbaik...^^

anak ayah berkata...

ee.. kt area mne nie eh? xpenah tw pown ~,~

best sgt!

adan berkata...

gambar yg nak buat istana tu jadi ka jugak? hahaha... bestnya mandi manda di laut.. lama sudah ndak mandi laut owh..

Hanie Dew berkata...

aku setuju ngan jue,gambo first lawa.
makin kuat kerinduan aku nak balik tawau. ciss..piknik kat air terjun kat tepi pantai.

style la yg loncat atas air buat peace. ko tgk awek ke sampai tegolek. ish ish ish..

ko berenang tu aku tau air tu parasa lutu je kann.hahahhaha..

Abu Bagi berkata...

Mana ada paras lutut.. Sob baik aku hebat berenang kalau tak sudah tentu aku mati lemas.. Dalam ko tauuuu..hahaha...

[sutera kasih] berkata...

cantiknya lahad datu pya pantai...nnti mau p sana laaa..

Syazana Zainn berkata...

cantik la pemandangan kat sana

teringin nak pi la :)

si robot comel berkata...

sangat cantik okay. Suka yg first tu.cun

APAN berkata...

salah satu kelebihan kampung kat sabah.banyak tempat menarik boleh dikongsi...da lama giler kot x mandi pantai...

Unknown berkata...

happy family :)

Raz berkata...

wow smua gambar nampak menarik

hani berkata...

oh.. cantik giles.. dah lama gak aku tak beraktiviti sebegini bersama keluarga tecinta.
btw, ko pandai berenang rupanya. haha!!

YattAkasah berkata...

wah..sumpah jeles gile....! lama tak lepak pntai woooo

cik jannah berkata...

tahu tak. teringin nak buat semua benda ni. hmm.

cimöt berkata...

seronoknya kau...aku ritu pegi kundasang ngan pulau manukan je ritu..

Rina Rahamat berkata...

seronok nya kelah tepi pantai..gambo pulak cantik semenya..

Cikgu Ma berkata...

bestnya bercuti...

aamalinaazman berkata...

huwaaaaaaaaaaa
pikinik2
bessnyeee



p.s:heeee...sy bukn org sabah, tapi duduk sabah je..heheh :)

Afzainizam berkata...

wahhhhhh piknik oohhhh semput nak sampai darat kalau berenang macam tu...

kepak ayam yang menyelerakan beb...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy repair windshield kena batu

semutsengal berkata...

cuti dah abes ke belum Abu ?

Abu Bagi berkata...

habis dah..:D

amny berkata...

cantiklaa pantai .. memang pantai kat sabah , cantik2 ek ??

Babab.net