Wednesday, December 14, 2011

Apa Masalah Dengan Badge G+ Gua

First terima kasih kat korang bagi respond dalam entry lepas.. mula mula gua (entry kali ni guna kata ganti nama GUA pulak) pun tak perasan pasal fan page g+ gua yang sot sot tu.. pelik sebab ada orang yang boleh nampak natang tu tapi ramai gak yang tak boleh.. penat nak cari solusi, gua pun dah naik pening ni hahaha.. jap lagi fikirkan apa gua nak buat.. ke delete terus blog www.abubagi.com ni?  kah kah kah.. nyesal tak sudah nanti jadinya..

Check punya check baru gua perasan semalam pada 11.45pm gua buka blog natang g+ tu tak kuar.. ke setiap hari pada 11.45pm dia memang tak kuar? sebab sebelum ni gua cakap badge tu ada kat situ.. pelik gua rasa...

See ada dua kerat je blogger Hot yang mem +1 gua, si Yousof dan Kak Yati.. masa ni natang g+ tu kuar.. baca dalam komentar pun ada beberapa orang je yang dapat tengok.. anak wak mail la yang paling exited sekali..

Ah!! alang alang kalau korang sudi bulatkan gua kat sini je terus.. ashgive.com.. kalau sudi la, kalau tak nak tak pe jugak.. ada lori ada bas...hahaha..

Dan ada beberapa orang juga komentar yang cuba membantu, thanks to Apan sebab awal awal bagi tahu.. ada yang bagi link cuba try test cara yang lain pulak.. gua baca blog tu gua tak faham step yang last last..

Mungkin ramai yang tak tahu sebenarnya gua ni kira bengap kalau bab bab coding.. dulu gua selalu mintak tolong dengan sorang blogger.. tapi lani dia da tak aktif blogging dah.. now kebanyakannya gua dah buat sendiri..

Tuto tu pun gua saja saja buat, ingatkan ia dapat membantu.. so nak minta maaf kat korang kalau tuto tu tak membantu langsung.. cuba tengok kat sini pulak, kot kot cara ni lagi bagus.. thanks to Pamie..

Btw, gua jadi batak sebab tetiba orang ramai datang bergotong royong beguling guling dalam blog ni.. gua cuak, ingatkan gua dah buat salah ke apa.. rupa rupanyaaa... jeng jeng jeng...

33 comments:

KhaiRin said...

sy regist je tp apa yg terjd pastu x amik tau byk beno sengoh nyere...pening

Eera Shera said...

jom berg+..jgn lupa bulat kan sy ;)

~SaL IjOu~ said...

aduh..guwa lagi x reti bab2 gini..selalu mintak tolong Dill~ =p

abah khalisha said...

Mcm menarik je menda ni..

Tenung Wanita Seksi ini Anda akan Nampak....

::FAIZ FARISH:: said...

x reti bro

Pamie said...

eh? ada nama aku la..hahahaha..

TiraPengemis said...

adoyaiii...aku pon naik pening...xamik tahu pon pasal nie....huhuhu

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

ko dh alih ke sidebar tu akak dh nmpk dah..


akak nyer blog x kuar natang g+ nih..button +1 pon x kuar..akak rs ada masalah dgn coding blog akak sbb kt blog akak yg inspirasi tu okeh je boleh je muncul..


btw badge g+ tu besar kan..dlm 300px kut size dia so kalau sidebar jenis kecik mmg x muat ah..kt blog inspirasi tu akak terpaksa pilih yg icon jer sobs :(


akak curios juga..80 org berguling..what happened?

Daddylicious said...

80 org guling2 tuuu...:)

chemay said...

chemay still tak nampak la abu
-.-

dill said...

baru nampak bile dah letak kat side bar :)

dill.

Novelgurl said...

ooh..g+

Cik TeN10 said...

aku dah boolatkan kau !! golek cepat wehh.. hahaha ;p

Ahmad Syuxer said...

natang ni aku tak berapa khatam sangat, aku tak faham fungsi dia hehe..;p

Bro Ahmad said...

baru ada..ituhari nampak macam pelik je

SoLy SoLicious said...

sy pun ade mslh mase bru letak ai tu~

Shawn Razaleigh said...

best ke g+?

ABU said...

tak best tapi kena buat jugak hahahahhaa.. lama2 jadi best la

Miz Novexx said...

adoii, tak reti den bab2 ni... huhu ;)

rozeeta rashid said...

wahh dah ada kat tepi. haha. dah add.

Anak Wak Mail said...

bagus la,,semua orang bersususah payah untuk membantu ko..haha..

aku tak tertarik sangat kat G+..tertarik tengok org yang berguling-guling..;)

Liyana Zahim said...

kalo gua, gua dlte je blog gua.. wakakaka..

YOUsoF said...

Serius semalam Badge G+ kau memang sembunyikan diri.. Kau bagi kitaorang tutorial tiba² Badge G+ yang tak ada.. kehkeh.


Ramai betul manusia berguling-guling dalam blog kau? Apa rahsia?... Ramai yang cari tutorial Badge G+ kau tu kah?....

amna said...

oh no, apakah ini. dah brapa lama x buka blog alih2 cmni pula..

APAN said...

sekarang ia sudah kelihatan :)

Puteri Iqa Izyan said...

tak paham pun g+ ni. haha

blog-tips-kurus said...

adik abu tlg buatkan boleh? hihi!

adwafarahin said...

abu adwa x register lg laaa grr!

hara said...

xminat la wat bnda2 cmni, serabut otak

sha my heart said...

aku tak faham, apa masalah ko ni, Abu? haha~ lagi slow aku. kahkah.

baca komen2 baru la aku faham..

hani said...

konon2 nk gak register g+ aritu
pastu tah knp lps aku bukan, aku tekan button pangkah balik
heh!

btw, mu ambik gmbo org kawen tak?
hehe..

Afzainizam said...

aduuhhhhh memang cuak beb... kalau jadi kat aku macam nerr lahh nak buat mati kutu lahhh

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip pilih sport rim

amny said...

dah lama tak berblog .. jadi bluurr sikit bab nii..ehhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!