Sunday, November 13, 2011

Shah Alam, Menghadiri Majlis Kahwin Rakan Sekerja

Musim cuti sama jugak maksundya musim kahwin.. tiap kali cuti sekolah memang banyak la masjid yang akan didirikan di situ sana sini, alhamdulillah syukur nikmatNya yang memberi rahmat.. banyak la undangan kahwin, banyak la makan nasi minyak, banyaklah dapat telor rebus.. banyak la eh ramai la yang menternak lemak hahahaha...

Macam tadi, kitorang pergi menghadiri majlis kahwin rakan sekerja En Masur kat Shah Alam dewan seksen 11.. cekidaut!!..

Pasangan pengantin anggun dan kacak bergaya.. kelasss uolllsss...

Serius pelamin dia cantek.. kahwin nanti nak buat macam ni gak la, jap nak tekan kokoleter dulu..hahaha..

Antara rakan sekerja yang menghadirkan diri.. paling comel, cuba teka... ngeeeeh..

Mengintai dari tirai kamar.. oh de de.. bersama bunga bunga, pegi kerja kurang cantek, pegi majlis kahwin cantek pulak..

39 comments:

syakey said...

karang ofismet kata buang tebiat pulak g keje nak melaram kannnn. haha

Rtp Farra Arisha said...

congrats to your friend then..moga2 berkekalan..but when's your turn? hehe.

APAN said...

haha...pergi kerja kurang cantek...boleh lak tulis ayat tu ye.haha...

Fathiah Hamim said...

caption gamba last tak leh blah. -___-!

sergeant keroro said...

haha, biasalah kat majlis kawen ni nak cari jodoh :p

Anak Wak Mail said...

keciknya ABU..;)


haha,,kat majlis kawen la banyak calon jodoh..:P

ABU said...

oh macam tu pulak... tahu dah trik diorng tadi hahahahaha

budakampung said...

diorang sudah..anda bila lagi?? hehehehe

sha my heart said...

Selamat pengantin baru =)

Muka rakan2 sekerja ko (gambar ketiga-lelaki semua), sepesen je. Ko je yang lain. Diorang tu adik beradik ke?

ceriakan harimu

Ezad Skytech said...

kalau pergi majlis perkahwinan ni..banyak calon boleh pilih...heee~

ABU said...

SMH: tak de la.. dorang asal rahim yg berbeza..:P

Bro Ahmad said...

mintak melekat tuah bro bila tengok gambar pengantin ni

Abg Stalker said...

pergi kje selebet2 je ek..hahaha.biasa la,prmpn..org lain kwin dia lak sebuk cri jodoh.kot2 la jmp kn.. :D alahai bu,comelnya kau.haha

Gen2Merah said...

mmg banyak sahabat2 yang akan mendirikan rumah tangga dalam cuti panjang ni.. ehehe... semoga berbahagia buat semua..

kajaharuna said...

nahh, bila pulak kita mau kawin sama nih?? hahahaha

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

haha..comelnye lah..kiut miut..tahniah lah dorang dah kawen kan..kau bila lg Abu? Teeetttt! ;D

Aki said...

Ehem2,kawan2 ko semua sibuk berMASJID sudah,ko bila Abu?? ha ha ha.. Hm,tapi tu urat2 di tangan ko juga la paling manang.. :-p

semutsengal said...

soalan biasa.

'kau bila pulak abu ?"

KhaiRin said...

sm cm soklan kt ats:

YB Abu bla lagi nk ajak kami mkn nasik myk?

ngeh ngeh ngeh

ABU said...

argggghhhhhh!! pening pening!!!

YOUsoF said...

Tahniah kepada pengantin baru!

Pengantin pompuan memang anggun, tapi lagi ayu kalau bertudung.. kan Abu kan? ;)



Yang paling comel dalam gambar 2nd last tu mestilah orang yang petik gambar tu. Takde dia, takde la gambar tu. :D

YOUsoF said...

*Keropok basah =

YOUsoF said...

Keropok lekor. Tempat aku ramai yang panggil nama tu even keropok yang rangup tu. Kitaorang panggil keropok basah rangup.. Cool kan? ;D

YOUsoF said...

Ia bukan macam oreo..

YOUsoF said...

Mahupun biskut tiger. Harap maklum. Terima kasih kawan. haha

:.—¤÷('[¤*F.a.n.a*¤]')÷¤—- said...

haahha..takleh blah..ialah pergi majlis kawen lah leh cuci mate..auchh..huhu

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

tahniah untuk mereka. cantik jugak pelamin kelr emas kan?!

Fara E's said...

yg pkai cap pling comel , haha

Umie Artoqiemie said...

ok2.. kau paling comel..*aku cakap bukan kerana terpaksa* haha.
dah kenapa yousof atas tu.. gila banyak komen..

Eera Shera said...

tengok org kawin..rasa nak kawin je..agagagaga

Cik TeN10 said...

weh2.. paling comel ke paling kemetot? kih3.. aku gurau je.. jgn marah ek nt tak laku.. kih3

btw aku dh pdate blog !! heee :) jom tgk maple lak.. :)

Syuxer said...

aku rasa pasni turn ko plak kawen nanti hehe..bak kata orang, berkat orang kawen menurun kat ko hehe

ekabukanmakcikkau. said...

lah tempat aku takde pon kawen kawen ni . ihhhh bajet aku nak gi kalau ada org kawen pon hahhaha

Lieyly ︱ Alia said...

cantik gilaaa !

reez said...

manis pengantin

dill said...

lawanye pelamin. pengantin comel

dill.

Miz Novexx said...

untunglah dah kawen... ;)
tetiba rasa nak kawen jugak, hahah

Afzainizam said...

perrgghhh pelamin dia mmg cantik beb.... mmg teruja aku memandang

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy hydro fuel system kereta

zie_ira said...

nak tanya soalan sama nih ,,Abu bila pulak majlis nye ,,hehehe,, :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!