Friday, November 4, 2011

Mari Layan Gerhana

Tetiba aku layan abis dengan lagu ni.. gerhana owow gerhana...
Ingat nak langgar pantang tadi, nak letak widget lagu dalam blog cari lagu Hattan tajuk Gerhana.. tak jumpa, cari M. Nasir pun tak jumpa.. ni jumpa dalam youtube Kembara versi karaoke lagi.. silakan mari berkaraoke.. stop blogwalking now!!.. penat la.. kah kah kah...

Korang yang lahir zaman Cinta Muka Buku mungkin kurang syok dengan lagu macam ni.. tapi bagi kitaorang yang season season ni.. memang masuk la, kalau dalam RedBox..layannn..


Kecewa la dgn youtube, apesal.com takder user yang upload lagu ni versi Hattan.. tak ranggi la diorang ni.. ada pun yang buruk rakam daripada RTM pulak tuh..

Aku ada gak acc youtube tu, tapi haram jadah aku tak guna pun.. upload la..

Ah malas nak cakap banyak , mute-kan speaker sebelah kiri.. mari continue karaoke..
"oh siapakah yang datang bersama malam... dan memuramkan wajah siang hari itu.."

ps: mode sangap ingin berpadu suara.. TGIF!!

30 comments:

blog-tips-kurus said...

hai orang 'season'! hehe!!

ooo.. Gerhanaaaaaa..!! (>.<)

yuyueyuliana said...

layannnngggggggggg ;D

reez said...

Lagu 80an dan 90 an terbaik.

: husna : said...

wohaaa!~ nk berpadu suara jugak tapi sadis ah suara kite cam katak. xpe ah..huhu....

izzad b* said...

lagu wajib karok nie!!!!

Yatie Awang said...

hahahha...lagu2 macam ni, selalu je sedap didengar muziknya...

adwafarahin said...

gilak ah abu berjimba-jimba,siap paksa irg stop BW lg! hahaha :P

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

eh..ko dh season juga ker? maknanya ko ni sezaman dgn akak la ek? haha..

Abg Stalker said...

alamak ai..abu,aku pun da terkena virus kau ni.baca je tajuk gerhana tu terus ternyanyi +_+ red box jom!

APAN said...

season2 ko bagi ek...kalo dah masuk karok, nak tak nak kena la nyanyi lagi lama2.baru bes.haha...

KhaiRin said...

layan karoak best ni!

Anif Abdullah| AA said...

jom melalak lagu nih.. hahaha

Umie Artoqiemie said...

aku tak layan lagu ni, aku layan tiesto & skrillex je.

si robot comel said...

jum karok,dah lama tak melalak ni,hehe.jum jum

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

layan......:))

YOUsoF said...

Walaupun aku lahir zaman Cinta Muka Buku, aku tetap layan lagu² macam ni lebih² lagi di karaoke jamban mahupun karoke terbuka.... ;D




Aku pernah masuk kotak merah 2 kali je kot maa belajar dulu.. hehe

YOUsoF said...

*Kalau aku betul² pengsan, mesti ramai awek comel yang kesian kan.. HAHAHA

ABU said...

kuat persan la kau ni yousof!! haha..

khairul akmal bin azman said...

jum2

lame gua x karok! hehe

onie said...

lagu gini la aku layan abu! cinta muka buku apa barang layan kat karoake,tak syiok gituh

Daddylicious said...

boleh hujan ni nanti...hehe

abah khalisha said...

abah ingat gerhana matahari atau bulan td

amir aizat said...

layannn

Lieyly ︱ Alia said...

hujan lebatttttt !

semutsengal said...

ciss, ingat gerhana bulan ke, okla kau nynyi tak kuat. Sebab jb sekarang musim hujan, kalau banjir kang susah kan ?

Bro Ahmad said...

layan je lagu ape2..pernak dengar lagu budak hitam hehee

dill said...

jiwang. haha

dill.

amna said...

awatnya layan lagu ni mr.abu?
mesti ada apa2 ni..

btw, selamat hari raya iduladha.. hehe

YOUsoF said...

Berkawan dengan budak kuat perasan, aku pun terikut lah.. ;D

syakey said...

ni kalo karok ni mmg feeling habisss ni. hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!