Wednesday, November 2, 2011

Konvo Blogger Dean, Taylor's University College

Entry basi sila muntah hijo sekarang..
Hari Ahad baru baru ni aku pegi Konvo Blogger Dean kat Taylor's University College PJ.. ah tu area PJ ka Subang aku pun dah kompius, dekat je dengan tempat tinggal aku kat Puchong ni.. merempit pun tak sempat nak sakit pinggang, dah sampai...

Lawa jugak Taylor's College ni ya, tak macam kebanyakan kolej yang biasa aku nampak.. tengok jugak la students dia.. macam anak anak tauke balak je semua hahaha.. banyak amoy amoy, tak macam UiTM, satu paten ja kah kah kah.. but i still love UiTM ^^

Yang menghadiri majlis aku, Abu kacak, pakcik si Din, adek si Din dan adek si Din yang satu lagi.. mak ayah dia tak dapat nak datang sebab diorang pergi menunaikan ibadah haji.. tapi suasana tetap gembira, menunggu sidang sambil lepak kat Old Town menyaksikan angsa bekeliaran di kawan tasik..

Ini je yang boleh aku bagi, harga rm15, riak aku bagi tahu harga dia hahaha.. beli satu dapat satu..

Dalam facebook someone tegur pasal kasut aku yang kotor tu... ok fine memang tak pernah basuh sejak beli.. yang tu kira ok, satu lagi kasut favorite aku converse putih tak pernah basuh dekat 2 tahun lebih haha..

Tak lain dan tak bukan paling kacak kah kah kah.. baru aku perasan yang aku ni kuat perasan..err.. 

Shamsuddin Amin dan adik adik dia.. widiawati ustaza pilihan dan achok arties rock kapak daripada sabah.. yeahhh!!.. "ajak mu macaik, kupuadanggi matuk indokmu"(bahasa bugis)..hehehehe.. 

 Kan aku dah cakap ada angsa merayap rayap.. dia nak masuk dalam Old Town dowh, nak order spaghetti mengkali.. gila genius angsa kat KL ni.. hahahaha

Apa apa pun tahniah kepada Shamsuddin Amin, time tak buat apa, kawan baik konvo kenala datang beb, meraihkan kejayaan.. lagipun mak ayah dia tak de kat sini sekarang..
Btw, makanan time konvo tu superb.. dahla free.. sedap pulak tu.. tau la ada culinary arts tapi jagan la goda nafsu makan aku ni hahahaha..

38 comments:

Fatin Mraz said...

find your name here.. in my n3..
http://februaricinta.blogspot.com/2011/10/carta-terkini-bloggers-at-cintas.html

Shamsuddin Amin said...

haha...
thanks buddy... ^^
nak nangis jap...TT

onie said...

ehhhhh! buy 1 free 1 rite? bak ah satu,haha! standard apa kasut converse tak basuh,baru setai ! :D

Lieyly ︱ Alia said...

hahaha angsa tu sesat..

nk bear tuh !!

ABU said...

onie.. beli satu dapat satu
bukan beli satu free satu :P
laju je ko kan kalau free free ni.. kita mmg blh kawan kalau canggitu hahahaha

Afzainizam said...

amboiiii angsa tu.... boleh tahan nampak pompuan....

tahniah pada yang ambik konvo tu yerrr...

eeemmm betul lerrr aku punya kasut still elok ajerr walaupun tak pernah basuk dah dekat 3 tahun... ok lagi..


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
diy polishing crome sportrim

eddy syrol said...

konvo itu best

Bro ahmad said...

tangkap je angsa tu buat gulai..apapun tahniah and best konvo ni

dill said...

ko bukan mmg selalu perasan ke abu? ops.

btw, tahniah, dean!

dill.

Wani said...

bestnya konvo!!!!
wani pon da konvo bulan 9 ritu, hehe =D

adwafarahin said...

abu nie mst nmpk mknn dlu! hahahaha

Aki said...

Oh,si Udin konvo sudah.. wah.. tahniah2..

APAN said...

kira dia mmg membe ko la ni kan?mmg sahabat sejati la trun konvo membe...aku konvo sendiri pun aku x trun.huhu...

cantekk said...

abu!

YOUsoF said...

Seronoklah kau dapat memeriahkan 'majlis kau' tu.


Standard la conversetakdibasuh. Baru nampak hebak!

Aku dapat buat 1 kesimpulan,
kuat makan + kuat perasan = ABU. haha

Syuxer said...

bagusnya kau datang konvo member2..:)..bertuah ar bro sham ada kawan cam ko hehe..

aku rasa taylor college neh kebanyakkan student cam duit berkepuk2 je hehe

Rtp Farra Arisha said...

congratulations to your friends!! convo's season kan sekarang?

ewah-ewah, klo bab makan you do come first yah WKWKWKWK.

Fara E's said...

congrats kat kawan kau ;D

si robot comel said...

haa, mana yang bear lagi satu ni?haha cakap nak bagi kat kita :D

Lea Isnawi said...

angsa tu pun nak konvo jugak lettew

:P

nowriz said...

kirim salam sama si sudirman ya.. ;)

blog-tips-kurus said...

memang angsa itu nak kejar awek cekci! ;)

rozeeta rashid said...

letak la gambar kasut converse putih yang tak basuh 2 tahun tu. haha.

Addin said...

tahniah :D seronok tengok orang pakai jubah convo. weehuuu

Zul Fattah said...

wahh.. aku tak pernah pergi pun lg tempat org konvo.. hehe..

Anak Wak Mail said...

best gila ada angsa merayap!..haha..
tahniah buat dean..:)

Bella Bell said...

sumpah aku takut dengan angsa.. aku pernah kena kejar dengan angsa weyh... hahahaha!!~

Aien Not Alien said...

aku takde kasut converse! heeee


tahniah kepada beliau yang konvo tuuu... ^_^"

Nurnajwa KZ said...

Pehhh! Taylor's tuuuu. Mmg stok balak la. Untung gila dpt msok sana --


Angsa mana sesat da? XD

**::CIKNUURUL::** said...

siap bgtau rege ek,.hihi,.kasot tu kire oke lagi la 2taon,.xyah basuh la,kang basuh kang berkecai lak,.huhu

abah khalisha said...

cantiknya kasut abu..ehhehe

d_LA said...

wahhh..tahniah tuk dean..dah lame aku x masuk blog beliau..aku kan makin pemalas nk blogging skang ni..hurhur..
kenape cik angsa tu ada merata-rata?aku fobia tgk angsa sebab aku pernah kena kejar smpai semput dulu..i hate u angsa!!!

nurfatiha blacky said...

haha, minat nak komen psl kasutt ni. haha. steadyy kasut semakin kotor baru nampak style. haha

amna said...

tahniah blogger din aka sham :) hohoho.. semoga berjaya sesuksesnya dalam bidang kulinari tu ^^

*kawan baik ke?? hehe

Afzainizam said...

warrgghhhh beruang yang comel tuuu... kadang kita kena meraikan kejayaan member2 kita.... buat perangsang dan merasai kenagan manis bersama...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
diy polishing chrome part2 motorsikal

Puteri Iqa Izyan said...

buy 1 free 1. jimat tuhh.. huhu.. :D

sha my heart said...

tahniah utk kawan Abu ye.

Erm, tapi kenapa macam tak ada orang jer.

Kawan ada jugak konvo kat situ, dia kata yuran konvo mahal. berapa ntah (lupa, dia ada cakap). seingat aku dekat RM1 K jugak la. Kira kepala. Giler siot, mahal..

Tapi ok la ada makan.

amir aizat said...

congrats to dean!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!