Rabu, 26 Oktober 2011

Kalau JK Ada Blog, Mesti Ramai Followernya

Selain menyayangi kucing.. aku jugak sebenarnya seorang yang sayangkan berok, bukti hari tu aku dah post satu gambar berok dalam blog aku hahahahaha.. tengok kat sini.. hebak tak berok bernama JK tu, tu berok En Jamil Kucing..

Nak lagi bukti nah!! tengok gambar kat bawah ni.. penyayang tak aku? penyayang tak?! begitulah wajah sebenar seorang yang sayangkan berok seperti aku.. tahu tak perasaan aku masa berok tu panjat kat badan aku.. tahu tak! hahaha..

uuuwakkk.. uuuwakk.. (JK berbunyi)...

Tapi budak dalam video ni lek je peluk si JK kat bukit bintang.. mungkin sebab si JK pakai baju kot.. tengok la gambar kat atas tu.. dia bogel kot, dia macam nak rogol aku je.. nampak je kote dia hahahaha..


Tapi JK ni berok yang jinak, bijak dan kelakar, aku gelak gila jumpa dia masa kat rumah En. Jamil Kucing.. dia reti belagak kaki dia sakit kena rotan, padahal tak de apa apa pun, reti salam dan cium tangan orang.. lucu.. siapa nak kena panjat korang boleh jumpa JK kat area bukit bintang.. ada je sana dengan tuan dia..

Menurut En. Jamil berok ni pernah beberapa kali digunakan untuk iklan tibi dalam dan luar negara.. pernah jugak beberapa kali muncul di dalam tibi bersama selebriti tempatan.. wah pemes jugak si JK ni.. kalau dia ada blog mesti ramai follower dia.. kalah cik epal, satu kali post entry, orang yang mendoakan dia kurus mesti beratus ratus jugak hahaha.. hebak la JK.. aku tak cakap cik epal macam berok ya.. awas sapa buat cerita.. aku suruh JK rogol korang nanti..

Oh btw, En. Jamil datang mengiau ngiau dalam blog aku semalam, singgah dan bagi komen lagi.. thanks En. Jamil.. memang tak la nak buat kucing penyet tu hahahaha..

33 ulasan:

aamalinaazman berkata...

erkkk
sangat la suke beruk tu ye
aiyooooo
sy sgt takot dgn beruk
huhuhu

Eera Shera berkata...

comel gile budak tu..rilek je die peluk beruk tu..sampai nak panjat tiang sama..haha

Mek Onie berkata...

beruk tu pandai carik kutu dak?aku geli bah dengan beruk,huhu

Bidadari Syurga berkata...

heeeeeeeeeeeeeeee.... jgnkan kata beruk... monyetpun akak takut adik...

dill berkata...

korang seperti kawan baik. bak isi dengan kuku :)

dill.

Hafimi Huzin berkata...

bestnye klu dpt bela berok yg betul2 jinak. comel je. hu2

adwafarahin berkata...

wuaaa hebatla JK hehe

abu kamceng nmpk ngan jk tu
hahaha

Unknown berkata...

mcm best je bela beruk.. hehe nak try bela lah

Tanpa Nama berkata...

EEEEEEEE, takutnya T^T

~Sal Ismail~ berkata...

erk..aku fobia sama beruk!~

amna berkata...

wah, muka puas dpt peluk free dari monyet naked :D huhuhu

Liyana Zahim berkata...

Beruk merogol? Omaiomai! Napekah Jamil Kucing? Tidak pahamlaaa.. Hahah~

Addin berkata...

gambar macam dia tengah nak cari kutu je :p

kajaharuna berkata...

kata sayang, tapi muka mcm takut jak..
hahahaha.. saya pun suka beruk, tapi sayang tu tidak..

Tanpa Nama berkata...

comeynyaa..rasa macam nak cubit2, nak usap2, nak kiss2 je..hahaha..tapi kera lagi comey sebab dia kecik..maaf JK~ =P

YouSOF berkata...

JK kacak, comel, bijak, kelakar dan COOL.. Aku pun yakin kalau dia ada blog, ramai yang nak jadi follower dia.. ;D


Hahaha, siapa tak melenting kalau binatang kesayangan nak dipenyet..

Unknown berkata...

femes betul le berok ni...

lilypelangi berkata...

rilex gler budak tu pelok berok.. hoho

Anif Abdullah| AA berkata...

dia dah berkenan dengan ekau laa tuh..hihik

cik bulan berkata...

masa aku kecik2 tok wan aku bela la beruk..tapi aku xsuka sebab dia suka curi buah jambu aku..:@

Unknown berkata...

wah..tentu tuan dia sgt beruntung dpt JK nie..aishhh

khairul akmal bin azman berkata...

beruk ni kene wat fan page kot..

ade sambutan n permintaan kan

Unknown berkata...

kalu aku , aku pun bengang ooo , haha

lieynanilaz berkata...

JK tak menggigit kan!!..hehe..

aku takut ngan gigitan berok...huhu.

AA berkata...

cun! HAHA

Unknown berkata...

best la beruk tu nak manja2..dah serik kena kejar beruk hahaaaa

Unknown berkata...

ambil link blog masuk bloglist..

APAN berkata...

beruk pun boleh femes...jngan jadikan alasan utk mengukir nama la kat persada dunia bro.huhu...

Afzainizam berkata...

OOHHHH TIDAKKK BERUK KALAU TAK KENA MOOD KARANG DIA GIGIT KITA....

TAPI BERUK KIRA OK DENGAR KATA GAK... JANGAN KERA HAMPEHHH... PUAS DI AJAR TAK ADANYERR NAK IKUT KATA

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip pentingnya nama pemandu kedua dalam insurans kereta

syuxer berkata...

hahahahah..aku gelak sakan baca entri neh..aku tak berapa suka beruk..ia agak liar n garang..hehe..ngeri siot kalau beruk rogol ahahha

anamizu berkata...

"nampak je kote die"<---hahahahaha
aku x rela bermanja-manjaan dgn beruk sepertimana kau buat tu ABU =P





luv,
cik ana

syakirahmn berkata...

minat sungguh dia dgn kepala kau abu... hahah

Tanpa Nama berkata...

Saya sungguh geram dengan komen En.Jamil pada salah satu video klip yang ada menyatakan bahawa sekumpulan pemuda yg berasal dari sabah.INGAT !!! Bukan semua yang datang dari Sabah adalah anak jati sabah.Soalnya,siapa yang beri mereka I.C. pada dulunya ? Lagi satu,apa nanti En.Jamil nak cakap kalau 'Jebon-legend' yg di ejeknya turun bersemuka dengannya ?.Sabah takkan ada 'unit rahsia' kalau insiden kapal arwah Tun Donald Stephen dulu memang di sengajakan,tahu ??? So,telan balik ludahmu En.Jamil.One day you'll get what you asked for sure !!!,Assalammualaikum.

Babab.net