Monday, October 3, 2011

Blog Hilang Aku Jadi Cuak

Siapa tak cuak kalau blog dia hilang..dush dush!! satu hari ni aku tak online blog sebab tak boleh nak login.. "Blog cannot found" dia cakap.. malam tadi lagi dah start, ingatkan esok pagi (pagi tadi) dia akan ok, positif la konon.. tengok, sampai kepetang still tak boleh nak login jugak.. sighh!!

Finally berjaya, dia cuma nak verification semula dengan nombor talipon, dan dapatla login.. confident je sebab sebelum ni tak pernah dengar mana mana blogger yang blog dia vanish terus, kebanyakan kes lebih kurang macam aku ni.. so, kalau blog korang tak boleh login, buat lek..jangan choy!! hahaha.. btw, thanks tu adwa sebab bagi sokongan moral dalam facebook.. you have been such a good friend.. sebenarnya aku makin cuak bila dia cakap "lepasa 15mint try lagi" sebab problem ni sejak daripada malam tadi lagi..


Oh, esok aku akan pegi outstation kat Cameron Highland lagi, rabu baru turun.. argh!! mesti bosan kat atas, try bawak lappy cap ayam aku ni.. kalau line 3g ok kat atas boleh la online.. kalau tak boleh duduk diam diam je la goyang goyang bontot makan strawberry hahaha..

52 comments:

Lieyly ︱ Alia said...

hahaha , makan strawbry..nak3 !

adwafarahin said...

gelabah puyuh abu hahahaha
sebaik jumpe :)


perhh p cameron nk makan strawberi sambil goyang botot mmg terbaek la abu hikhikhik :P

ArulchelseA said...

memang cuak...

Ezad Skytech said...

aq pon da kena macam ni...huhu~

schaze zainn said...

patut la td, jenuh aku cari belog ko ni.

ingat nak kumen2 sikit..

aku pon cuak ingat ko dah delete..

sib baik la aku lom penah jadi mcm ko, yelah mebi aku tak pemes cam ko..haha

adidahzubir said...

oh patutlah tak dpt view semalam.
aku ingat kau buat renovation. ekeke

Bella Bell said...

blog aku pun jd gak semalam.. tp just 5 minit je la.. then, ok semula.. hehehe :D

Liyana Zahim said...

Kalau sy blog hilang redha je.. Hahaha.. Mls pk..

~SaL IjOu~ said...

jadik kat aku gak smlm.mmg cuak tahap gaban.pastu cik Dill tolong aku buat apa yg patut..lega seh dpt balik!~ pastu cpt2 tukar password kasik strong~

dill said...

saye pun jadi gini gak aritu. huhu

nasib baik dah ok.

dill.

Azham Vosovic said...

sedihnya...kalau aku menangis huhuuu

yua said...

arghh samalah kita.. hari tu daa hilang sekali blog =(

harrazdani said...

cuak gak kalau kene kat aku...huhuhu

Syazwan Che Deraman said...

ooo..

hahaha..

aku pernah kena ni bro.
memang cuak.

syakey said...

sapa tak cuakk blog kesayangan hilang. haha

p la posing posing kat ladang teh tu, hilang jugak bosan. haha

Rtp Farra Arisha said...

blogspot always has its own problems. grr :O

abah khalisha said...

blog ilang ka??seb baik dah ok eh..lega ...makan tk ajak pun abu

Edy Fee said...

kahakh sampai hoyang montot.ahahha syok..sejuk....dekat dh ngan umah tu.wee

^baju kurung^ said...

syang kot blog kite, ibarat isi ngan kuku, ececeh..

nak stoberi satu!

APAN said...

kalau kena kat aku pun cuak gak kot...syg ma sama blog...kena wat backup la lpas ni...

Shazmiey Abdurahman said...

aku dah lama tak buka blog..so ku tak tau pulak pasal mende nih.hahaha

Ini Kisah Tia said...

aku sudah kena .. tapi kejap jak aa .. beberapa minit lepas tu okey balik :)

nas said...

hahaha.. cuak ko ash
nasib bek blog ko ade balik
hehehehe
aku saje je sorokkan blog ko dalam laci :P

Anif Abdullah| AA said...

isau plak.. sebab segmen lama aku tu banyak spam :(

nasib boleh diselamatkan lagik

chemay said...

blog chemay pon kena remove tadi.
nasip baik dah okey lepas verify email.

*abu. nak stoberi sikit nanti ye??*
hehe
:P

Eera Shera said...

smlm kena gak tp x la panik sgt sbb ade blogger yg dah share cmne nk verify tu

Ezad Skytech said...

ramai pulak yg like status ko kat FB tu...haha~

aQimie Ceplos said...

hahah! hah. cuak kau abu . :)
nasib baik x nangis .hehe

abah khalisha said...

Untuk hotel-hotel budget hinggalah 5 star abu boleh ke laman Booking.com

Bro ahmad said...

hahaa nasib baik ko tak pengsan je..XD

rara pinkmafia said...

fuhhh kalau blog hilang mmg cuak,sedangkan kena malware pon dh menggelabah.ni kan pulak hilang.

meaw said...

kannn,buat ilex sudah,jangan choy sangatttt,heee

anamizu said...

hey abu,
turun kang konfem kau bwk byk stoberi kan? meh sini sket!




luv,
cik ana.

YOUsoF said...

Aku dah kena macam kau malam hari tu.. Aku send no fon.. Tunggu lambat sangat aku terus off9. Tengah malam baru code dia sampai kat inbox fon aku.

Soknya try lagi dan ok. Tu yang aku tersenyum je ni. Kalau dapat stoberi percuma lagi lebar senyuman ni.. Aku rasalah. ;D

Fara E's said...

strawberry ouhhh ;p

eleh , takkn cuak kot brader ;p

Lalalililulu said...

ui....saba ea...hehe...dugaan tuh namenye dlm beblog..

khairul akmal bin azman said...

mujur boleh bro..hehe..!
tahniah2

A retarded kitty said...

google jeles ngan hang lettew sebab tu dia delete

amny said...

hahaha...nasib baik tak hilang betol2kan..hehe

Abu Huzaifah said...

aku pun pnah jugak jadi seperti ini... cuak jugak.... gelabah aku... mmng aku menyumpah blogspot ni... hehe... last2 boleh... lega... :)

cik sakdi said...

eleh nasib baik x nagis2 kan. hahah kite pon penah kene gak hari tu benci benci

**::CIKNUURUL::** said...

goyang bontot makan strawberry,.wahh,.kemain lg ye abu oit,.mementang dh oke,.bawak ke sane sini,.hihi

ayie said...

arghhhh strawberry nak..huhu..eh blog hilang ke..?? bagus la dapat cr..hehe

ABU said...

Sorry guys.. Tak dapat nak balas kunjungan korang.. Ni pun update guna hp je.. Line putus2.. Lagipun aku tenga busy goyang goyang..hahaha

i am S!L4H.. said...

pernah jd jgk mcm ni. mule2 nak gelabah. haha. tp lepas tu mintak tlog yg pakar baru bole. ngeh3.


untung laaa bole goyang2 kat sane ditemani strawberry. =p

kotak bulat said...

kb pun kne..relax je..heheh

YOUsoF said...

Selamat bergoyang-goyangan okeh bro! ;D

amna said...

org pun kena verify email gak. cuak kutt -.- hohoh0o

[sutera kasih] said...

mesti ko cuak kan time tu bu?
tu la ko x ingt aku hehe
penah kena gak dulu ni tp dulu2 la..

sha my heart said...

Aku pun mengalami nasib yang sama, tu yang kalut nak cari domain sendiri. Haha~

Afzainizam said...

yuppp aku pun sama gak hilang tapi dapat balik... cuma pastu ada masalah pulak tak leh comment kat comment box.... cuak bebbb... cuakkk gila

Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
skuter sanyang motor sym

Ecah Shaimi said...

memang cuak tak habis..

mahunya termenung mengenangkan my blog

tp alhamdulillah..dh dapat balik..heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!