Wednesday, October 19, 2011

Aku dan Penyakit Keep In Touch Deficiency

Kalau korang nak tahu aku sebenarnya mempunyai penyakit yang bukan dibuat buat.. korang baca tajuk mesti lah korang boleh agak jenis penyakit macam mana yang aku maksudkan kan kan.. penyakit yang boleh menyebabkan aku dicop sebagai sombong.. dalam bahasa sabah disebut sebagai tambirang ataupun kumpau..

Sejak dulu lagi aku memang dah ada penyakit ni, keep in touch dengan kenalan kenalan aku la.. bukan benda lain ok.. tak nak la touch touch benda lain pulak kan, bukannya muhrim, dosa tau.. aku tahu maksud carik carik bulu ayam tu apa, tapi aku tak berkeep in touch bukannya sebab aku gadoh apa pun. aku memang jenis yang macam tu.. tak denye nak rindu rinduan bagai, yang berlalu biarkan berlalu..hahaha pulok macam tu.. btw, apa kaitan dengan bulu bulu ayam di sini..

Ya serius, aku ada ramai kawan masa kat sekolah, uni masa diploma dan degree.. tempat kerja lama, ramai kawan macam korang jugak la.. tapi hampir 90 peratus aku dah lost contact dengan diorang, ada beberapa kerat je yang aku masih ber hello hello.. untungla ada facebook, boleh klik like kalau rajin.. tu pun friend list tak ramai mana.. aku kalau lama tak jumpa kawan lama aku jadi segan pulak.. ni mungkin disebabkan aku jugak adalah jenis yang pemalu orangnya.. muntah ijo jap!! weeekk!!...

Sama jugakla kalau aku tak berkeep in touch dengan korang dalam blog ni, aku harap korang tak marah dengan aku.. atau merajok ka apa, sebab aku memang macam tu, lain lagi dengan kesibukan yang melanda.. tapi kalau korang 'buzzzz', aku seperti biasa tak sombong dan akan 'buzzz' korang balik.. perasan tak korang aku baru je puji diri sendiri kat sini hahaha.. macam tak biasa je kan...ngee..

 JK, the berok next door.. motif aku letak gambar berok?! hahaha..

25 comments:

Yumida said...

oooo...x ku sangka...good entry..sekurang2nya tahu la jg kn personaliti seseorg....hihi...smile

Kancil 8349 said...

hahaha....susah kalau macam tu...mungkin sekarang kamu ndak terasa...tapi orang kata pengalaman akan mematangkan kita...hehehe...

adwafarahin said...

huhu oo ade penyakit nie rupenye, mcm2 abu nieh

lain org lain pe'el nye so kene la terima :P

delarocha said...

buzzzzzz

Aki said...

jan ko gitu abu.. ha ha ha..

blog-tips-kurus said...

gambar-'merenung masa depan' tu.. ;)

nub said...

borok tu pon tak keep in touch ngan dunia luaq. hahahaa

inche hlovate said...

ehh kita sama la..aku pun pemalu haha

harrazdani said...

betul tu bro...bila dah ada komitmen masing2 dah kurang berhubung...takper laaa masing2 ada haluan masing2 yang penting masih ada perasaan persahabatan...fb pun ada sekarang ni.

Bella Bell said...

ko jangan lupakan aku abu.. aku karate ko nanti.. hehehehe!!~


^^

ILA HonEyBuNNy said...

hai hai hai....

keep in touch jgk neh...hehhehe

dill said...

yo abu!

dill.

YOUsoF said...

Bukan pembela beruk : buzzzz.. buzzzz sekali lagi. ;D


Jangan kumpau² sangat lepas ni okeh! haha

Standard la, lain orang lain style kumpaunya. Selagi kau tak rasa salah dan tak menyakitkan hati orang lain, ok lagi kot.

Cik TeN10 said...

ahaa kdg2 tu spai dh lupe nama.. yg ingt nama gelaran je lah.. rmai sgt.. sebut fatin sepuloh org ade.. yg mna satu ni.. haru biru.. hahaha

Rtp Farra Arisha said...

do keep in touch with all of us, biarpun melalui laman maya sahaja. :')
oh, abu pemalu orangnya? but in my impression, i don't think so! :D

aiEz said...

abu,tertanya2 jgk ni..apa kena mengena dgn beruk?hehe..ak pn pemalu gak tau,auww2..;p

Anif Abdullah| AA said...

apa dosa beruk tuh..hehek

khairul akmal bin azman said...

x yah shy2 la abu...


ala ...
ko layan hidup ni..
ko warnakan indah2

anamizu said...

ni gua dtg buzzz nih..
keep in SENTUH =p




luv,
cik ana

APAN said...

aku pun mungkin menghadapi penyakit gini gak ni...mmg payah nak ctc membe2 lama...biasa tunggu dorang ctc...kalau masing2 diam, diam je la memanjang.huhu...

wunny said...

haha sama lah kita pun pemalu. waka waka

Fathiah Hamim said...

saya malu laa... :P

Addin said...

haha ! addin buzz banyak banyak kat sini k :p

pemalu rupanya ~

Aien Not Alien said...

kita ingat tapi masa membataskan "sentuhan" kannnn..hehe..

buzzzz!!

JAMILKUCING said...

Ni apehal plak foto jk aku ada kat sini niii ,siapa yg berani masukan nokkkkk

http://jamilthecatman.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!