Thursday, September 8, 2011

Wordless Wednesday: Tabung Kemanusian Somalia

sumber di sini

17 comments:

Abu Huzaifah said...

same2 lah kita mmbantu... :)

Mr.Thinker@Ali said...

berat lagi bahu mereka yang memikulnya.

Lea IsNaw! said...

hanya mampu mendoakn dr jauh

muhamad hanif said...

Errr.

Peah Ros said...

sedihnya,

chemay said...

membantu dengan doa
:)

ABU said...

kalau pegi masjid/surau jgn lupa derma ya.. mari la kita sama sama membantu.. even 1 ringgit pun.. kasihan kat dorang..:(

syrupmasin said...

seronggit pon jd lah kan :)

sleeping_maniac90 said...

cian kt dorg huhu

[sutera kasih] said...

sama2 kita mendoakan mereka di sana..

Lieyly ︱ Alia said...

kita yg tgok pon sedih , tmbah lah depa pulak yg rasa beban tuh :(

sha my heart said...

kesiannya..

kita patut bersyukur dan membantu mereka. kerana nikmat ni pun akan dipersoalkan di kemudian hari (akhirat) kelak.

p/s: Abu, sorry ek. mood blog kurang skrg ni. stress. but wish me recover soon k =)

Afzainizam said...

kat sini bila raya makanan buang2 ajerrr... apalah salah kita sesama membantu insan disana...


------Salam Aidilfitri-------
semoga kesalahan dimaafkan, silaturrahim kekal erat
buat pembaca blog kami
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
Jom Terjah entry terbaru ??
lepat pulut vs lonting jawa

adwafarahin said...

setiap RM yg dihulurkan sgt bermakna buat diorang

YOUsoF said...

Bagus perkongsian ni bro..

Saiazuan said...

sama2 la membantu.. walaupn doa, dah mencukupi..

harap ramai dermawan trutama jutawan yang suka membazir, hulurkan derma kepada mereka

Bella Bell said...

aku hanya mampu membantu dengan doa.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!