Wednesday, September 21, 2011

Wordless Wednesday: Baby Lipan

Teringin nak jadikan Baby Lipan sebagai Pet

14 comments:

syafiqakarim said...

hahah peh.tak syg nyawa?
sekali kena bisa dia..

APAN said...

pe kes nak bela lipan bro?
oh...ok la tu kot dari bela anjing mcm mereka tuh.haha...

schaze zainn said...

euwww.. dr bela lipan baik ABU bela scopion..hahaha baru RARE! xP

Fara E's said...

ko gila ke hape ? haha

Afzainizam said...

uihhhh bela benda bahaya cam tu kira hobi exzotik .... cuba try bela ular ke, Harimau ke lagi mencabar...

Tak kisah lahh sebenarnya haiwan pun ada hak hidup dikasihi... lipan pun di cipta Allah pun ada tujuannya... bukan buruk tapi untuk kebaikan ...

buat pembaca blog kami
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
Jom Terjah entry terbaru ??
air balang kawin

Lalalililulu said...

bongek la ko ni...

chemay said...

teringin jugak nak bela
:)

YOUsoF said...

Aku pun teringin juga sebenarnya.. Tapi fikir² balik, anggota aku tak cukup kebal pula..

[sutera kasih] said...

eeeeeeeeee pls la abu...geliiiii

Abu Huzaifah said...

perghh!! rumah aku berlambak lipan.. =..="

sleeping_maniac90 said...

errr ko ad mnt y plik hahaha

sha my heart said...

Aku geli la tengok ia berjalan. Naik bulu tengkok aku.

sha my heart said...

Aku geli la tengok ia berjalan. Naik bulu tengkok aku.

Saiazuan said...

aku alergik lipan!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!