Khamis, 29 September 2011

Majlis Sambutan Hari Raya - Puchong Selangor

Amaran, banyak gambar dalam entry ni, kalau korang rasa susah nak load tekan pangkah sekarang!! hehehe..

Semalam adalah syawal terakhir, tempat kerja aku iaitu MAFC telah mengadakan majlis jamuan hari raya.. semua staff telah dijemput hadir.. even ramai gak yang tidak menghadirkan diri tapi majlis tetap berjalan dengan lancar.. siap ada penari jemputan buat persembahan tarian zapin lagi uollzzzz... hahaha...

Kalau nak ikutkan cakap rakan sekerja aku ni, mahunya semua gambar diorang nak aku letak dalam blog.. susah jugak ada kawan yang gila glam ni kan hahaha.. aku cakap berat, dirorang soh pulak buat entry bersiri khas untuk gambar gambar ini sahaja..yaiii!!

Bawah ni adalah gambar yang aku pilih dan telah di edit sedikit dalam picnik.com, maklum la DSLR Nikon yang aku beli online haritu tak sampai lagi, ok! aku tipu ngee... 10 gambar di sekitar MAFC, layan kan sajoh...

majlis diadakan di area parking lot, sebelum turun posing dulu dalam opis.. sandarkan pada dinding bilik metting.. kacak tak aku? kacak tak? cakap la kacak.. aku bagi gelang mutiara nanti.. kot kot ada lagi tercicir dalam yang hari tu..hahaha..


all black, hitam itu keunggulan.. unggul kah?! ah! nampak good good jak aku ni pakai songkok, rupa macam pegawai istana pun ada jugak hahaha...
beginilah suasana masyarakat setempat sementara menunggu CEO turun, lupa sekejap pasal kerja, tapi ada je yang tekan tekan black berry aku tengok, mungkin reply email latu.. ka main facebook?! hahaha.. ada jugak buat muka tak sabar nak makan, tau tau je la staff MAFC ni hampir sembilan puluh peratus kuat makan hahaha..

rasa macam kurang je gambar ni, ada lagi dua orang yang tak datang.. walaubagaimanapun bergambar tetap bersemangat.. 

bersama dengan Dr. Fuziaton, ini je la yang tinggal dalam quality department, sorang lagi tak datang sebab ada hal.. umi yang bediri kat belakang hani buat muka syok sendiri tu pulak daripada department technical service.. 

acara main korek korek hidong.. "aku korek ko punya, ko korek aku punya".. eik!! jadah apa aku cakap ni hahahaha...

gambar ni macam best.. ciky!.. wah kelas kau yus.. habis ko bahan makcik hana tajima petang tu.. sib baik dia sporting kah kah kah...

sedang sebok bergambar.. tetiba ada orang kuarkan bunga api.. yaii lama gila tak main menatang ni, even ada yang dah masuk angin, sekali layan teringat zaman kanak kanak rebina..  

bergambar sampai kat kawasan receptionist ya.. harap maklum!!  

style jugak gambar ni.. freshness, quality and nutritious..yaaa itu dia product MAFC jenama Lushious sila lawati laman web www.mafc.com.my/lushious/... iklan iklan jap...

Apa apa pun terima kasih kepada organizer majlis dan jugak tahniah kepada MAFC kerana telah menunjukkan prestasi yang baik sejak beberpa bulan ni, seperti yang dikhabarkan oleh CEO..katanya.. semoga Khazanah Nasional terus memberi kepercayaan kepada kita.. fuhh fuhh kipas kipas..

41 ulasan:

Eera Shera berkata...

besnye open house..meriah yaww..hehe

Aki berkata...

gambar makanan mana bosku??

Abu Bagi berkata...

wah makanan jugak ko carik.. walaupun aku kuat begambar, tapi aku lagi kuat makan.. ndak da masa mau begambar time makan.hahah

Ceiler Mun berkata...

comelnya kau bergambar.. hehe..



kim salam kat jejaka yg pakai baju merah tu.. gambar 1st..


okbai! hahahaha~~

N.S.M.A berkata...

hensem hensem hensem (kut kut boleh dpt gelang mutiara kan ) hhehehe :)

dill berkata...

lawa gambar :)

tgk makanan, terasa lapar. lalala~

dill.

Unknown berkata...

wiwiit bnyak gambar :D

adwafarahin berkata...

wuaaa abu hensem berbaju melayu, nk bergamba jom! hehe :P

C`ayob.com berkata...

waaaa mantop lah....kau kuat makan kan..abu.....kompom licin semua ini....

syakirahmn berkata...

knapa lelaki berbaju mlayu nampak baikkk aje eyh. HAHA

Unknown berkata...

lawa la sume gambar !

~Sal Ismail~ berkata...

cool belaka gamba2 itu~ ;)

YouSOF berkata...

Untung dapat makan PERCUMA banyak macam ni, sebnyak gambar kau... Walaubagaimanapun entry ni telah menjeleskan aku.







p/s: kawan perempuan kau tu ke yang kalau bergambar tak boleh dari depan sebab cover pipi?.. ;D

Abu Bagi berkata...

hahahahaha yg tula yang korek korek tu hahahahaha

Unknown berkata...

abu, abu..seyes lah..ko raya sakan kan? isyh! jeles doe..aku raya seminggu je, balik Uni mmg tak leh layan raya dah..huhu.. sedeh woooo...

zie_ira berkata...

wahhh2,mane makanan2 sedap2 ?huhu

peh2,,kacak abu berbaju melayu ,weewiiit !! kekeke,,:D

adidahzubir berkata...

tengok, masing masing tanya gambar makanan mana ?
mohon letak gmbar makanan sekali. ekeke

ayie berkata...

fusyoo begambar sakan..hehe

Tanpa Nama berkata...

cehh abu , sakan neyh...

gmbar org ja , makanan xdak ? hheheh !

Anif Abdullah| AA berkata...

sakan ehh.. haha.. bila lagi nak ber'sakan ye tak..

Rtp Farra Arisha berkata...

posing2 yg menarikkkk!! cool ;)

anamizu berkata...

wehh gambar makanan mane weh??
jejaka segak berbaju melayu ;)



cik ana.

Syazwan Che Deraman berkata...

huhuhuh..

dah habis dah raya.

Tanpa Nama berkata...

last day syawal aritu sempat jgk gi jamuan raye microsoft kt tmn botani.. layan perut petang2 mmg nyaman..

aiEz berkata...

seronok jer ak tgk sume gambar tu..beraya sakan..heheh...

pic korek2 tu klaka..haha..

Dkna Abza berkata...

meriahnyaaaaa :D

diba berkata...

gmbr mkanan je xdr..he

safurara berkata...

ambbooiiiii cerita sikit.gamboooo je penuhhh.

khairul akmal bin azman berkata...

gambar2 yg happening.. best weyh..
mood gua pun raye lg.

Lea Isnawi berkata...

amboi seronok bergambar
ni jamuan raya ke photoshot raya

hehe

Miecyber berkata...

Meriah bah...

Mek Onie berkata...

ahad ni umah meaw,jom :)

ishiko berkata...

eh eh ehh.. main korek korek plak..
=.='

en.ABU mmg kecik comei ye ^^

scya lollita berkata...

untglahhhhhhhhhhhhhhh !

aku dah lama x bw since smbung blaja , xtaw plak kau dah ade domain sndr !

APAN berkata...

last2 ramadan dah tu kan...nasib baik gak la company aku pun ada but hritu walaupun xde pojek masuk time tu...

amna berkata...

meriahnya.. da hbis raya pun nih.. ^^

Unknown berkata...

wah nmpk meriah, jeles aku.. huhu :D

adan berkata...

perghh.. melalui gambar aku dapat rasa seronok jak kamu time tu kan..

Afzainizam berkata...

memang lerrr meriah perut kalau sebulan raya makan macam ni jimat belanja...

aku suka tengok baju kolar telok belanga yang ko pakai tu


Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
stesen minyak dan petrol pilihan anda

[sutera kasih] berkata...

jelesnya tgk...........hensem bh bang bu, hitam itu unggul haha

amny berkata...

untungla.... *tiba2 je.. hehe

Babab.net