Wednesday, September 21, 2011

Nak Dapat Duit Cepat Daripada Nuffnang? Begini Caranya..

Yaaa acah je tu hahahaha.. tak!! ni betul.. macam ni, kalau korang nak dapat BE cepat daripada nuffnang mungkin ada  dua perkara yang korang perlu buat...

Update seuatau dalam acc korang kat nuffnang.
Updatela sesuatu kat acc korang dalam web nuffnang tu, tukar hobi ka, letak koma ka.. edit edit sikit ka.. kalau boleh buat dengan serius.. sebab maklumat yang korang bagi kat nuffnang tu penting untuk diorang tahu kempen apa yang paling sesuai diorang nak letak dalam blog korang..

Hantar tiket kat diorang
Tiket maksudnya soalan atau apa apa yang berkaitan.. tanyala apa apa yang korang nak tahu, atau apa apa problem yang korang ada pasal nuff.. kalau jari celupar sikit, tanya la bila BE korang nak masuk.. for sure diorang jawab tiket tu dengan baik.. diorang ni semua mesra pelanggan punya.. aku dah pernah hantar tiket beberapa kali.. tapi takde la pulak sampai nak tanya bila BE aku nak masuk..hahahahaha

Sebab BE sebenarnya ada tapi diorang hold dahulu.. aku tak tahu, tapi ini mungkin adalah polisi diorang ataupun saja saja nak menggatal tak nak bagi BE cepat cepat hahahaha.. gila nuffnang marah kat aku kalau diorang baca ni.. lagipun budak budak tak elok pegang duit banyak banyak ko tau!!..

Especially kalau korang perasan lama dah korang tak dapat BE.. contoh macam aku (yaaa..itu point sebenar entry ni haha..), since last two weeks BE aku tak berubah.. pastu aku tanya pasal jika ada apa apa yeng perlu aku ubah kat nuff sebab aku dah tukar domain..pop!! BE 5hengit diorang masukkan.. ada latu kan.. thanks to nuffnang.. sapa nak bagi rm5 gitu gitu je kan.. so, mari bertindak sekarang!!

ps: tujuan aku berblog bukannya nak duit!!.. padahal iklan terbang sana sini ^^

fofularnya hana takjima ni, even dah beberapa hari kena post tapi dia masi mendahului entry lain tuk hari ini sahaja.. jom join apesal.com..

35 comments:

APAN said...

aku punya akaun kat nuffnang tu pun da lama gila x update kot...kalau gitu la caranya, mungkin boleh try lps ni...

Ezad Skytech said...

BE aq da lama da jadi ME...haha~

ILA HonEyBuNNy said...

yeah....dah ikot semua petua tu...hehe

ngeh3.....ne sayang nuff lebih2 neh...hehe

tapi skrg jarang hupdate...tapi still ok lagi....hehhe...;)

Yumida said...

baik nya abg2 nuffnang kasi 5 henggek..nk jgk try gini..sambil fuh kanan..fuh kiri..hihi

Yumida said...

baik nya abg2 nuffnang kasi 5 henggek..nk jgk try gini..sambil fuh kanan..fuh kiri..hihi

C` Ayob-Ilmu Asas Hidup said...

geng, macam mana nak buat rank alexa tu?? kena beli kah??

Eera Shera said...

nice tip!tq

ABU said...

yob..alexa tu ndak paya beli bah yob, signup jak free..

alexa aku tu salah...ptutnya kosong sbb aku suda tukar domin..page rank pun sama..

ko try ja sign up.. cari blog yg bagi tuto..good luck..

ayie said...

malas da nak layan nuffnang..hehe..pak abu nak wet raya???^^

anamizu said...

wahh tips tuh!
cayalah abubagi.com :P

[sutera kasih] said...

lamanya ndak dpt BE..aku hntr tiket sama nuff pun ndak bejawab, tapi iklan CPC tetap jalan bg duit, tp aku mau BE jgkkkk..tamak kan hahaha :P

semat pulak link ku no 2 :D


http://suterakasihyann.blogspot.com/2011/09/blog-lelaki-macho-part-2.html

chemay said...

chemay baru dapat 1 lagi be.
sebab arituh tggl blog.
maybe nuff nak pujuk suruh berblog balik kot.
hehe

Khuzrin Kamarudin said...

Aku main tampal je nuffnang.. tak tau cara betolnya... hahaa...

Azham Vosovic said...

okay, lps ni nak hantar tiket hehhee

dill said...

fuh. nasib baik tak lari dari tajuk, abu oi. haha!

thanks for da info yah

dill.

Aki said...

si Abu ba tu.. mantop... hohohoho..

:.—¤÷('[¤*F.a.n.a*¤]')÷¤—- said...

hoho...keep it up!! :)

siti kektus said...

Pernah la anta tiket skali je. Rezeki agknya bbrape mgu pastu, dpt la be. HehePernah la anta tiket skali je. Rezeki agknya bbrape mgu pastu, dpt la be. Hehe

adwafarahin said...

adwa da buang nuff sbb da give up hahaha

plus,busy skrng ssh nk jenguk2 blog
:(

meaw said...

one more,every 12.00am update bio.. :D

hakamah hamyadi said...

betul2...dah ikot semua cara 2..alhamdulillah..dpatla sikit

Bob Merley said...

kalo nk duit cepat ada lagi satu cara. hang buat2 cacat. pastu pi mintak sedekah. kompem dapat duit. kalo rajin bole dapat lebih seratus sehari oooo

Niena Pengembara Ilahi said...

malu la nk tnya bla BE nk masuk hehe..

blog-tips-kurus said...

nuffnag tu org yek? lalala!!!

ABU said...

Bob Merley: tak nak aku wey..hahahaha baik aku buat OT kat tempat kerja hahahaha

Cik TeN10 said...

ooo baru aku perasan !! ari tu lepas aku ubah je info kt acc nuff aku terus dpt BE !! lembap sgguh aku kan !! muahaha

Rtp Farra Arisha said...

alert sungguh anda about nuffnang ;)

YOUsoF said...

Serius aku sangat jarang edit account tu..


Tiket pulak 3 kali je aku pernah hantar kat diaorang heheh

sha my heart said...

oo, begitu.

bila la nak dapat BE ni? tertanya2 juga. haha, padahal trafik ciput, ada hati nak BE.

Finaz Jaafar said...

baru tadi update blogger bio..huhu

SoLy SoLicious said...

pergh..hebak3...

Afzainizam said...

aku tak dah kecewa sikit pasal nuff dulu pasang pastu aku delate pasal tak berapa untung ma...

buat pembaca blog kami
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
Jom Terjah entry terbaru ??
air balang kawin

harrazdani said...

alamak harrazdani pun ada tu..hahahah

Anif Abdullah| AA said...

nuff dah lama xbagi BE kat akuh.. grrr...

remiey said...

best-best ni.. leh torai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!