Thursday, September 22, 2011

Dapat Hadiah Vespa Dan Guitar Daripada Blogger Ira

Yeah!! aku dapat hadiah vespa dan guitar daripada Ira.. keychain yang cool.. tak sangka dapat benda ni sebenarnya.. dulu selalu singgah blog Ira dan drop komen kat sana.. ada satu entry tu dia cakap dia nak Giveaway keychain yang comel.. dengan selamba aku letakkan komen "aku nak!!" hahahahaha.. tak lama selepas tu dia email mintak address.. so aku bagi lah.. ini kejadian bulan July ari tu..

Tak sangka dapat Giveaway tu petang semalam, dah lama sangat.. kot kot abang posmen tu tak jumpa address yang dituju hahaha.. btw, ni first time dapat hadiah daripada blogger.. pernah sekali menang contest, tapi hadiah tak sampai.. segan nak tanya, so hadiah tak dapat la..hehehe

ni la keychain vespa + guitar hadiah daripada Ira.. awesome kan.. dia buat sendiri ko tau!! kretip sungguh.. tak tefikir benda macam ni boleh buat sendiri, tak silap aku ira menerima tempahan sapa sapa yang nak order keychain macam ni.. serious nice..

Nampaknya Ira sangat bertuah, semalam masa kemas kemas bag galas yang aku pakai daripada sabah hari tu aku terjumpa satu gelang mutiara yang aku beli kat sabah.. ingat aku dah bagi semua dengan budak budak kat office.. rupanya ada balance satu lagi tertinggal dalam bag.. kebetulan jugak hujung surat Ira tu dia cakap dia nak ole ole daripada sabah, sebab dia tahu aku nak balik beraya hari tu.. sebagai tanda penghargaan aku nak giveawaykan gelang ni kat dia.. harpa dia sudi terima..

gelang yang bakal menjadi milik Ira.. sori gambar tak memberangsangkan tapi kalau gelang ni pakai kat tangan orang lain akan terangsang hahahaha..

Kepada Ira jangan lupa email kat abu address, nak send gelang tangan tu.. tahu Ira tengah busy study semester baru bukak ni kan.. bagi la mana mana address yang sure sampai ok..
Btw, terima kasih kepada sahabat blogger lain yang ada send email kat abu.. abu dah reply.. mari kita sama sama berkongsi ilmu yang tak seberapa ni.. thank you...

34 comments:

adidahzubir said...

1 je balance ? cis. kehkeh

zie_ira said...

wee~~ira tengah tkde kelas nii ,hehe

wah2,,dpt ole2 ke? yeah2 ,tenkiu abu,,terharu sudaa,,hehe,,nnti ira email address ea, , macehh2,,suke2,,^_^

[sutera kasih] said...

abu bagi idea kt aku la..nnti nk borong gelang mutiara ni..bagi sama blogger hihi

muhamad hanif said...

oh.

lepas nu aku nak bai kat abu gitar elektrik lah..nnt boleh dpt oleole sabah.

hahahaha

adwafarahin said...

hebat seyh! hehe

syirah rasid said...

gila ohsemmmm! haha

kat caption gambo gelang tu paling takmenahan sekali. ohhpelisss. hahaha

Rtp Farra Arisha said...

buat sendiri keychain?? whoah, kreatif betul!! :D

Fara E's said...

nak jugak . haha

YOUsoF said...

Serius comel keychain yang Ira buat tu! Bukan calang² blogger tu.. ;D



Kau tak ingin giveawaykan apa² barang kat aku ke Abu? Pelekat aku ni pun ada je ni kalau nak membalas.. hahah

Umie Artoqiemie said...

perghh..
untung dowh..

dill said...

abu2!

nak ole2 dari sabah gak. lalala~

dill.

Aki said...

Aku nak aku nak.. aku pun nak ole2 dari Sabah gak Abu.. :-p..

Hahahahaha..

budakampung said...

weh abu, nak ole2?! kahkahkah!
nanti nak mintak keychain dgn ira jugak~ =P

Abu Huzaifah said...

errr.. nak jugak =..="

Lieyly ︱ Alia said...

bestlah , nak jgk :D kihh3 !

syafiqakarim said...

aku nak vespa tu.comel

Fathiah Hamim said...

alalala comel nyaaaa

nas said...

lorhh... ingatkan vespa n gitar betul.. upenye key chain.. hahhahaa
nice n cute!

meaw said...

okay fine...tinggal satu je,tu pon untuk ira,nak lari jejauh,haha

cik sakdi said...

abu nak keychain sabah la. kehkeh.. buat la contest. nnt aku masuk. kehkeh

Acik said...

cuba ler jengah2 kat dalam beg tu lagi skali, kot2 ada rantai ke ... heheheeee!
nak! nak! :)

ABU said...

hahahaha tak dapat nak puaskan hati semua ornag..

cik sakdi..tang contest tu..emmm tak brani nak buat..kang awk sorng je yg join :P

Bro ahmad said...

wahh bro jeless ni huhuu..bestnya dapat mcm tu hmm cantik

AmirFX said...

Cantik keychain tu...

Saiazuan said...

haha untong la.. :D

khairul akmal bin azman said...

ada pape2 ke ngn blogger ira nie..hehe...

Save Budget said...

Bestnyer...

ishiko said...

ira? eheh.. ingatkn saya..

Bella Bell said...

ko tak pernah bagi aku apa2... hahahaha :D

sha my heart said...

Kata nak beli something dari Sabah utk buat GA. Lari bajet ke? =)

Wah, best kan dapat hadiah =)

Edy Fee said...

tHNIh..igt gitR BETUL TD.HEHEH

i am S!L4H.. said...

apesaldotcom tggl satu je?
ciskek betol lah. haha

adan said...

abu.. aku nak gak bagi alamat aku ni.. agak2 dapat giveaway kah?

Afzainizam said...

yuppp beliau bukan calang-calang bogger tau.... bukan semua orang yang dapat tu... bagusnyerr

buat pembaca blog kami
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
Jom Terjah entry terbaru ??
kesan embun pagi pada kereta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!