Friday, June 17, 2011

Makan makan di udara

Pernah tak korang terfikir untuk makan malam di udara, konsep ini sebenarnya telah wujud sejak 2007 lagi di 32 negara lain termasuk di Belgium .. dan yang terbaru Indonesia akan menempatkan satu restoran seperti ini di Bali soon..
Huhuhu.. macam mana la agaknya.. gayat tak gayat, korang duduk makan makan pada ketinggian 50 meters daripada permukaan bumi dengan meja panjang yang tergantung dihubungkan oleh crane..
More info:dinnerinthesky.com

27 comments:

Mawar Berduri said...

aku rasa laki aku bersyukur sangat-sangat sebab selamat duit dia nak ajak aku makan tempat tinggi..

aku gayat oiii....

adwafarahin said...

tgh sedap2 mkn risau terjatuh jer haha

nfdeeda_zubir said...

ini namanya tak sayang nyawa.

faiz said...

mesti xtenang nak mkn punye..

Syuxer said...

jeles kat dorang coz aku ni jenis gayat...huhu..T_T..

IMANSHAH said...

xmo xmo aku

Dayana Nasir said...

mak aih..nak makan pun tak senang gitu. kang buatnye tibe2 terjatuh kang..tak pasal2..

apik pehe said...

haha..kalo apik..muntah balik dah

Aki said...

wahhhh,best!! hehehe.. :-)

Fathiah Hamim said...

tak tenang kot makan.

Nurnajwa said...

Errr, menggigil tgk~ --'

Seram hbis ahh :D

Shamsuddin Amin said...

jom makan di udara...

**::CIKNUURUL::** said...

uiiii,msti mse nk amik lauk tu kn,brgoyang2 je mje mkn trgntung tu,pastu mule le cuak,.last2 mkn nsik saje,.haha,.gayat weii,xde keje nk mkn sne,.xkenyang,.ehhe

ïêmå å¢klê§ said...

teringin gak makan kt situ...
tapi tunggu kawen ngn CEO..
haha

syrupmasin said...

waa..macam seronok je :)

Far8 budak baik said...

wehh..kalau kene suroh makan
ikut cara macam ni..
mmg takkn lahh..
dah ar aku belum kawen ni..
hahahahaha
grrrr ;D

Aisyah Aina said...

kalau kat atas tu jangan harap ada selera nak makan..
asyik fikir jatuh ke tak je..hahaha

chemay said...

huuuu.
chemay dah la taktu tinggi.
lepastuh boleh pulak makan tinggi2 macam tu.
mau nye menangis je duduk tergantung macam tu
hehehe

Cik Bidadari said...

eeeeeeeeeee... tak payah makanpun takpalah cenggini... asyk terkencing aja aku. tingkat 3 cukup tinggi dah bagi aku... aerghhhhhhhhhhhh

tia @ Ini Kisah Tia said...

huish , nanti jatuh makanan . sia2 ! huhu ..

nurfatiha blacky said...

alahaii.tinggi nyerr. haha.gayatt

Ain Zulaikha said...

Ya Allah, gayat tuuuuu hahah tak sanggup nak makan kat udara..

meaw said...

tak buat aihhh meaw kalau makan di udara,sereeemmmmm

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

gayat woooo, tetibe masalah teknikal,jatuh ke bawah and meninggal macam tuh jer..hahaha ..just joking..mestilah ade ciri-ciri keselamatan kan..hahaha :D

cantekk said...

pree pon tak ndak la aku..
baik aku pegi mngorat ;-P

amir aizat said...

wahahah best gila, kat malaysia xder ker? nak jugak rase

LouisVuitton07 said...

sy de tgk kt tv rituh.. huhu... ta sgke leh jmpe lg kt entri nih.. hahaha... teruja gler.. hehe... ;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!