Thursday, June 16, 2011

Ingin Mengatasi Bunyi Haiwan dan Bunyi Gitar

Mula mula dulu aku ingat nak tukar Bunyi Kotak Kosong tu.. macam pelik jak kan.. jangan tanya aku kenapa bagi nama blog bunyi kotak kosong? sebab aku pun tak tahu.. tu jak yang ada dalam kepala hotak aku masa nak create blog ni.. tengok gambar kat atas.. nak tukar pun sayang kan..

Macam mana aku nak mengatasi bunyi haiwan dan bunyi gitar, setakat ni aku dah berjaya mengatasi bunyi tokek, bunyi binatang, bunyi konsonan, bunyi kompang dan macam macam jenis bunyi.. aku nak bunyi kotak kosong berada di atas sekali apabila perkataan bunyi di taip.. itu azam aku.. aku harap google lagi suka dengar bunyi kotak kosong banding bunyi dua menatang di atas tu hahahaha..
untuk apa?..hehehehe...

21 comments:

syrupmasin said...

haha..sikit je lagi tuh abu..hebadd :)

chemay said...

dah semakin femes nie abu.
chaiyokkk

adwafarahin said...

waaahh da nk jadi #retis da nie
nak saiiiinnnnnn!! :P

ABU said...

masin: huha huha..go go..hahahha

chemay: bukan itu tujuan aku..uit!! :D

ABU said...

adwa:mengong..hahahahha..

APAN said...

abu boleh...haha...

Liyana Yusof said...

uwargh~~ jelesh lah.. !

cucu umie said...

boly shje kalo nak kalahkan abu..lala artis lh nampak yer lepas nie..kalah abg ben

meaw said...

bunyi kotak kosong............i loikeeeee

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اسلام عليكم

http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
kembara mahkota johor 2011 daulat tuanku

uihhhhh jangan pula jadi tin kosong... bunyi ajer kuat isi tak ade....

Mawar Berduri said...

nah air... nah biskut..

okay, wat entri hebat2.. kami sokong anda hebat..

Mr.Thinker@Ali said...

Hebat. Senang nk usya sini lpas nie weh. Harap dapat atasi segala bunyi yg ada. Aku doakan ko.

psst: sorry jarang usya sini. aku byk main game jaa. by the way, dah sumbat blog ko kt blog list. sorry again. ^^

amna said...

LIKE ENTRY NI SANGAT !
hahaha, aloh, suko la tu dapat bet bunyi2 binatang, konsonan tu.. hihi.

Abu Huzaifah said...

errr... bgus lah kau..dpt atasi bunyi2 yg ada...hehe.. ingt bnyi apa lah td... hehe.. nama blog dia jugak...hehe... fofular lah kau ni...

nurAMALLINA said...

Nyaris2 je tu. Hahah

~SaL IjOu~ said...

nama blog ni unik..xde pelik pun ^^

Raji and Yeen said...

agk2 cmner lah bunyi tu kan
hahaha

YOUsoF said...

Untuk bagi duit Nuffnang ko mencanak-canak naik.. ;D

cantekk said...

phuiyo,,abu popiler..
caya la.. unik ape, bunyi kotak kosong..

Shamsuddin Amin said...

ak suka kentut... hahaha

vampire's lovex said...

ko pangkah je bunyi atas2 tu,kompem dah dapat kalah kan dorang haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!