Tuesday, June 14, 2011

Bio kecik janji sedap

Aku suka komen si Apan dalam entry aku yang ini.. betul betul boleh menjadi pembakar semangat dan sumber inspirasi diri.. 'bio kecik janji sedap' hahahaha.. dalam sungguh maksud yang cuba digambarakan di situ.. keh keh keh..


Aku baru tahu rupanya ada jam untuk orang cacat penglihatan..


25 comments:

~SaL IjOu~ said...

Oww..baru tau jugak mcm tu ghupenye jam org cacat~

bunga said...

ehhh..bunga pun baru tau ni..

deeya said...

owh ! kalau kau cendawan kecik saiz M .. aku lagi lah sekecik saiz S jerp . tapi cendawan aku sedap tak abu ?? bhahaha !

alhamdulillah .. orang buta ade jam sendiri =)

liyana said...

owh..ade gk jam yg dikhususkn cmtu..bru taw

APAN said...

mcm2 la ko ni bro...haha...papepun tq la tu... :)

Shamsuddin Amin said...

kecik2 cili padi...
mcm MIP la... LoL

Ayie said...

shamsuddin- cili api berapi wow.. hahaha

rara pinkmafia said...

apa tu?jam ke?

amna said...

style tu. ala2 odm ^,^
cmne nak guna tu?? adalah caranya seperti digital clock tapi timbul??

p/s:x sesdah dgn cendawan die. haha

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اسلام عليكم

http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
Sejarah mitsubishi lancer dan enjin mivec

canggihnya jam orang buta ni.... eeemmmm baru tahu kalau ko tak citer kita orang pun tak tau

apik pehe said...

haha..biar kecik asal sedap..hahaha..
manusia sekarang makin otak geliga

Abu Huzaifah said...

kecil2 santan berlada(shamsuddin amin) berlemak...hehe.. jam utk org buta sbnarnya sudah ada... utk kesenangan mereka jugak...

syrupmasin said...

style gak jam tuh..

meaw said...

kalau laptop tuk pengguna yang cacat penghlihatan cane lak eh?hehe

Cik Bidadari said...

jam OKU ya...? baru tahu

amir aizat said...

mcm2 la abu nii,hehe

Syuxer said...

kecik2 la otak ligat..:)..

comel jam tuh

cantekk said...

bio kecik tp sedap...
hmmm
ni masing2 kna elaborate ikut stlye masing2 ke?
;-D

adwafarahin said...

jgn sangka kecik xde nilai la..erk? pape jela lalala~


jam tu mmg style la,memudahkan diorang yg kurang upaya :)

Mawar Berduri said...

smart jam tu warna white and yellow.. orang OKU pun perlu ada jam juga kan.. :)

Ain Nadiah said...

ni pasal jam ke pasal ape ni?

kira jam tu macam iklan la ye?
bagus jam tu..

chemay said...

dulu atuk angakat chemay ada jam yang berbunyi tuh.
untuk bagitahu waktu solat.
:)

cik kacak said...

semad lah jam tu ;D

Aisya J said...

okay jam tu sngat cool! :O

tia @ Ini Kisah Tia said...

ohh . untuk jam aje ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!