Sunday, June 5, 2011

Bikini untuk chas iPon

Jangan tak tahu, sekarang ni ada bikini yang boleh digunakan untuk chas bateri iPon.. bagi mereka yang memiliki iPon dan suka ber bikini di tepi pantai, mungkin anda tidak perlu risau lagi pasal chas bateri iPon anda.. miliki bikini ini sekarang, tak paya nak sebok sebok nak cari soket, cucuk je tepi spender hahahaha...


 gambar ni cuma patung ok..bukan manusia.. jagan nak stim pulak!!.. hahahaha

Andrew Schneider pereka fashion daripada New York mencipta bikini yang mampu menukarkan tenaga solar kepada tenaga eletrick.. ia dilengkapkan dengan USB untuk menchas iPon dan juga MP3, kamera digital etc.. wah canggih kan.. anda cuma perlu memastikan ianya kering semasa digunakan.. harga dia £120 ntah berapa ni duit Malaysia.. bikini ini dinamakan sebagai iKini..
sumber: mailonline

18 comments:

adwafarahin said...

wow im impress!
haha :D

chemay said...

haha macam2 lah sekarang niee

apik pehe said...

hahaha..sampai bikini bleh wat benda camtu

NURUL NADIAH MAMAT said...

skali pakai kena renjatan electric....terus mati..ahaha....

Rtp Farra Arisha said...

canggih tuu :))

syrupmasin said...

wuahaha..hebadd tuhh :D

ABU said...

adwa:ya.. nak beli ke..hehehe

may:skung kan dah moden..macm2 ada..

apik:canggih kan..hahah

cik nurul:mati kat tepi pantai..hahaha, tak de la ko, mungkin kuasa dia rendah jak..

farra:harusla canggih kah kah kah..

SoLy SoLicious said...

canggih2..

Scya Lollita said...

ERR GILAAA . haha

zati embong said...

haha,cam robot je pakai cm2.haha

fyqa said...

umanggaihhhh.. adesss

biruMerah said...

hahahah sok maty sbb cas ipon

ABU said...

oh nampaknya ramai yang berminat.. apa lgi buat la tempahan kat ebay..hahaha :D

cucu umie said...

haha..okay xper beli grenty mahal..hahah

NURUL NADIAH MAMAT said...

ahaha...kalo dah mati kat pantai terus bg ikan makan....xyah susah2 ikan cari mknn...hihi....

amna said...

nak gak satu. hahaha. tak berat ke??

APAN said...

bro...nak beli kat mne ni?haha...

czueka zulaikha said...

huh kalo aku ade bole crik duit lebih ni..
spe nak charge bayar sejam -RM10 oke ta? haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!