Saturday, June 18, 2011

Award for The Great Blogwalker

Blogwalking.. kalau aku buka blog mesti nak blogwalking.. macam mana korang blogwalking? apa teknik yang korang gunakan?.. tapi ada jugak blogger yang tak perlu nak blogwalking sangat, blog dia akan sentiasa di kunjungi orang beribu ribu.. ada pulak orang blogwakling secara random dari blog ke blog melalui shoutbox.. ada pulak orang blogwalking tapi tak blogwaling hahaha.. yang ini jarang berlaku.. menghantar massage ke shoutbox tanpa menjejaki blog korang..

Cara aku blogwalking ialah dengan membalas kunjungan, seperti yang aku cakap dalam entry yang ini.. sebolehnya aku akan membalas kunjungan semua blogwalker yang singgah kat blog aku.. even yang datang daripada Uganda atau Saudi Arabia pun aku terjah jugak hahahah..

Aku terpaksa memberi keutamaan kepada orang yang bagi aku 'pelempang', orang yang tinggalkan jejak dan senang aku nak capai.. tapi sebelum tu aku kena tengok shoutbox dulu, aku akan mulakan daripada list paling bawah, ini untuk mengelakkan daripada tertinggal mana mana blogwalker yang singgah..

Disebabkan masa, kebiasaanya orang yang jarang siggah kat sini aku susah nak terjah balik.. unless aku terserempak dalam ruangan komen blog orang lain.. bagi aku, hubungan baik diantara sesama blogger adalah sangat penting... cehh!! ada gaya macam En. Ben tak aku?..hahahaha..

Dengan rasa rendah diri, humble dan malu malu kucing.. aku ingin memberi AWARD kepeda mereka yang aku boleh anggap sebagai The Great Blogwalker.. mereka adalah Bloggers yang singgah dan meninggalkan jejak dalam lima entry aku yang terakhir bravo bravo..

adwafarahin, faiz, Mawar Berduri, nfdeeda_zubir, Syuxer, IMANSHAH, Dayana Nasir, apik pehe, Aki, Fathiah Hamim, Nurnajwa, Shamsuddin Amin, **::CIKNUURUL::**, ïêmå å¢klê§, syrupmasin, Far8 budak baik, Aisyah Aina, chemay, Cik Bidadari, Aman Ibrahim, M Fizan, lilypelangi, nawal addina, ~SaL IjOu~ , Raji and Yeen, HonEyBuNNy, Abu Huzaifah, sudeh, dill, Cik Miza, YOUsoF, Nurnajwa, Rtp Farra Arisha, amna, GaRy™ , sobri yaacob, Rina AVAIL a.k.a Cik Betty, yatie Awang, ayie, syud, APAN, catwoman, Liyana Yusof, cucu umie, meaw, Afzainizam, Mr.Thinker@Ali nurAMALLINA, cantekk, Mizz D O L L Y, ekin alias, SoutulMujahid, Ivan, Andrik McVean, virgo19, ghab van hal, A retarded kitty, leya, Khairil,  ::contengan hati::)), Siti Mashitah Saidin, tia @ Ini Kisah Tia /rara pinkmafia, Scya Lollit,  Fyq, Miecybe, amir aizat, cantekk, nelly, fadh leyanie, vampire's lovex, liyana, miss.Addin. 

14% from the total follower.. tahniah korang, nak tepek ke tak nak tepek tak pe..hehehe sori poster tu buruk, aku tak reti guna Photoshop dammmm.. hahahaha...

57 comments:

adwafarahin said...

yeay! org pertama tu hihi
makaseh abu!

omai.n i k l i s a said...

nnti aku improve blogwalking aku supaya selalu datang blog ko ye. :)

~SaL IjOu~ said...

haha..time kasih Abu..comey si blogwalker pale botak kat poster tu ;p

Miecyber said...

Uwaa... nama saya pun ada...

Thanks tuan rumah....:D

Cipan liar

MIMIE AIZA said...

lawalah award tu
:)

ïêmå å¢klê§ said...

ehh..
ad nama saya disitu...
hahha.. time kasih..time kasih..

tia @ Ini Kisah Tia said...

uiks , kembang kuncup idung aku . bhahahaaa :)

adan said...

okay!! aku nak bawa diri..!! sekarang jugak aku mau komen kelima-lima entri ko... ahahahaha....

Abu Huzaifah said...

orait aku ambik... letak kat blogger terpilih... :) thankz bro...

Far8 budak baik said...

hahaha..aku jenis
main kentut je
kat shoutmix org..
hahahaha..=p
abu weh..sori kalau
guna nama kau kat blog..
terasa dihargai tak??
hahaha =p

nawal addina said...

eh , nma kite pon ade laa . suke2 !!

hahahaha , maseh2 ;)

Ain Zulaikha said...

sob2 nama saya tak de sobs2.. hehehe..
mmg kena hargai semua pemblogworker.. :)

NARDtheNERD said...

tak bagi kat i pun?..
ehehe.
i blogwalking pun same style mcm u abu. hihi.

tia @ Ini Kisah Tia said...

haha ! merajuk sua si adan . bhahaha :)

Mawar Berduri said...

memandangkan nama aku yang ketiga.. aku nak bg ucapan speech...

terima kasih sayang kepada abu kerana bagi aku award.. aku sungguh terharu dan sedikit lagi air mata aku mahu gugur tapi tidak gugur juga.

sekian.

pendekkan ucapan aku..

meaw said...

wekekekeke,terima kasih abu :D

syrupmasin said...

perghh..terharu..thanx abu :D

APAN said...

ada gak nama aku kat situ...tq bro... :)

nfdeeda_zubir said...

toce abu !

GaRy™ said...

wah3!!! ada nama gary!! hehe... gary dah letak award ni kat sini :

http://garyasip.blogspot.com/p/award.html

hohohoho...thanks a lot!!

HonEyBuNNy said...

Yeayyy,,,

comeiinya award....

thanks....;-)

Rtp Farra Arisha said...

eh my name was been mentioned too. GRACIASSS!

Aman Ibrahim said...

Ngee~ *senyum lebaq!

terima kasih abu, baik tol hang nih..

p/s: amalan ziarah menziarahi adalah mulia, sama la macam blog..

Aisyah Aina said...

terima kasih abu...terharu ni sampai menangis XD

Syuxer said...

terima kasih abu!!..

ko datang dan komen konfirm aku datang dan komen balik kadang2 aku singgah gak paling cikai tanya khabar heheh..:)..baru meriah dunia blog heheh

Shamsuddin Amin said...

ak pun masuk juga... hahaha

zureen said...

SAYA MANAAAAAAAAAAAAAAAA? (sepak2 meja)

miss.Addin said...

thanks :)

have a nice day Abu ..

Fyqa said...

wowwww i dpt award la. t'ruja giteww.. muahaha

thanks ;)

**::CIKNUURUL::** said...

wowww!,.abuuu,terharu neh,.ekekekek,.nak amik ek,.tenQ,.hik3,.

yatie Awang said...

timekasih...kakak pun ada jugak?

ekin alias said...

alamak saya salah seorang dri nya...

terHARUuuuuu!!
weheee^^

thanks :D

cucu umie said...

thnkx abu..hehe memang aku hargailah..hehe

nurAMALLINA said...

Terima Kasih ye Abu :)

faiz said...

adakah nombor 2 tu aku..hehe..thanks ye..

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

wah! dapat award ..jelesnye..huhuhu..untunglah sape dapat..

YOUsoF said...

TERIMA KASIH ABU!!

M Fizan said...

aku takde eh..kuikui..btw, mne bloglist? meh nak join...

dill said...

time kasih. ^^

pssttt abu. rasenye kene tulis You are the Great Blogwalker :)

dill.

Fathiah Hamim said...

wahh comeyyy. arigato!

Mr.Thinker@Ali said...

Nah pelempang..!! Hahaha. Ty yo! Aku plagiat gambar letak kt sidebar. edit2 sikit bg fix kt sidebar yg kecil. For sure, terus ke blog ini. Guahahahaha..!! >.<

M Fizan said...

eh..tak perasan ada..thanks bagi award :)

Dayana Nasir said...

eh, aku pun ada lah..hehe

Nurnajwa said...

TERIMA KASIH ABU KACAK! :]

fadh leyanie said...

thank you ABU..
Abu dalam entri terbaru empty diary
jom usha
http://fadhleyanie.blogspot.com/2011/06/seram-6-tahun-lepas-misteri-villa-lama.html

cantekk said...

*blushhhhhhhhhhhh
wuwuwuwu

ase mcm dpt pingat A.M.N plak..hihi
;-D tenkiu Prof. Abu

i'll tepek diz award very2 pantas!

Liyana Yusof said...

wahh ~! makacih encik mata panda !
oopss ! hehehe... cik abu...
tak penah dapat penghargaan sebegini rupa... hahaha... terima kasih sngat... rajin2 la encik abu berjimba2 ke blog liyana keyh.. ^_^

::contengan hati::)) said...

terima kasih incik abu ;)) nanti yart amik ea ea line tengah pblm lah hehe )

terima kasih banyak2 ;)

Khairil said...

aku pun ada dalam list tu..hehehe...terima kasih bro...

vampire's lovex said...

huyyooo..nama aku ada tuuuu...emmm kena bagi ucapan pape tak..kan dapat award..kahkahkah...

thanx mr abu....meh nak lempang jap..haha

cayob said...

aku juga y tak ada.... :(

nelly said...

tq a lot !
:)

Aki said...

ai,c Aki pun ada juga Bos Abu?? hahaha.. ingatkan tiada..

amir aizat said...

thanks abu!! 6 yg terakhir,haha

chemay said...

whoahhh
:)

A retarded kitty said...

fuh fuh, nama den ada!
kekeke

lilypelangi said...

tq very very very much abu !!!

sowie taw , sejak kebelakangan nie sy busy dengan kerja . nak lawat awk asik tak sempat . huhuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!