Thursday, May 19, 2011

Stop Lynas! : Solidarity walk 2011


From Harakah:
Sebagai seorang ayah kepada 3 orang anak yang masih kecil, menjadi tanggungjawab saya untuk melindungi mereka walaupun terpaksa berkorban nyawa. Saya rela mati untuk tujuan itu. Sebagai seorang Hamba dan Khalifah di bumi Allah ini, saya merayu belas ihsan dan redha dari Allah sebelum saya pergi menemuinya. Selagi Nafasku di Kandung Badan, selagi itu Jihad Pena ini akan saya teruskan.

PS: kalau tak dapat pegi pun but atlist please join this campaign in Blogs, untuk masa depan generasi akan datang selamatkan Malaysia..
Sama ada ia ada unsur politik ka ape barang aku tak tahu... tapi semua tahu akan kesan radioactive.. save the cheerleader, save the world.. peace..^^

15 comments:

Lalalilillulu said...

wow! heroes...save the cheer leader save da world...dh lame xikut cite tuh...

アヌム ちゃん said...

Salam. singgah sini~ Nice blog :)
Sudi2 la visit me @ frommetoyou eh..arigatou..(^____^)

Miecyber said...

Terima kasih di atas sokongan...


Seluruh Rakyat Malaysia Di Seru Turun Beramai-Ramai Ke Perarakan Bantah Lynas Dari KLCC Ke Kedutaan Australia Pada Hari Jumaat 20 Mei Ini

adwafarahin said...

alamak esok ke?
adoi abu xbole pegi la..:(

bole bantah dr jauh jer la

seyes,adwa bantah jugak Lynas nie!!!

syrupmasin said...

bagus betol bapak tuh eh..harap aku jadi macam tuh lah nnt :)

ïêmå å¢klê§ said...

sume orang xsetuju kot...
support dari jauh je blh kan

Shamsuddin Amin said...

apa ni bu...
x tercapai akalku... huhu

ABU said...

lulu:hahaha jgn gelak..jom slmtkan dunia..

orng jepun:tq..sat aku terjah dooh..

cyber:ye kita semua patut sokong..

adwa:sokong jak la..dpd jauh..

masin:kita msi blm jdi bapak pun blh jugak.

iema:ya aku pun tk stuju jugak ;)

udin: ko ni.. kempen la, utk mmbntah pembinaan penapisan hasil bumi..radiaoktif..100 company drpd Australia..:D

ABU said...

100%*

faiz said...

malaysia oh malaysia...xpyhla tunjuk hebat nak buat projek berisiko tggi ni..

amny said...

xnak2..!hayiss!!dah la dekat je nak bina 'mende; tu

techie87 said...

payah nak sekolahkan orang perdana menteri ni...nak wat mcm mana lah bru dia paham....

techie87 said...

payah nak sekolahkan orang perdana menteri ni...nak wat mcm mana lah bru dia paham....

adan said...

kerajaan malaysia ni tanak ambil pengajaran dari jepun ka? ngok!

bantah! lynas!

ABU said...

faiz:mlysia kan serbah boleh..hehehe..ujung2 kesanya pada rakyat jugak..

amny:tula..ramai yg tak nak benda ni diteruskan..

techie: nak tunggu nampak kesan buruk di dpn mata kot baru nak bertindak..susah cm ni..
adan:ha..tu la pasal..bayah dowh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!