Wednesday, May 11, 2011

Seluar dalam Paris Hilton

Susah jugak jadi Paris Hilton ni kan.. mana mana pegi pun orang kejar.. nak tangkap gambo la.. nak sign bagai.. macam Paris Hilton ni, dah tak blh buat ape dah.. lawan kang nanti kana cemuh dalam media..hahaha  nak tak nak dia bio jak paparazzi tu tangkap gambar seluar dalam dia..hahaha...


Agak agak Lisa Surihani nak tak di buat macam tu.. hahaha.. gile ko nak mampus kena tendang.. keh keh keh..

entry auto publish.. aku sedang melakukan aktiviti berfaedah yang lain..hehehe.. sila tinggalkan komen jika anda rasa diri anda sexy hari ini.. har har..

31 comments:

syrupmasin said...

haha..untunglah paparazi tuh :D

adwafarahin said...

gila x malu!

YOUsoF said...

Hah siot sungguh mat saleh tu......



Nasib baik takde paparazzi seberani tu kat Malaysia.. ;D

harrazdani said...

PH sebenarnya suke org buat camtu...:-0

sYaza said...

hik hik hik...sian paris...lain kali sape suh pkai skirt..hehhehe

Pijahh' de-Arr said...

oh E e e

Ayie said...

dia macam suka je.. hahahaa

Ini Kisah Tia said...

gile ahh . sampai macam tu sekali ? isk3x !

Miecyber said...

Ada gak orang camtu...

Microsoft beli Skype

KurekureKecik said...

hahaha..siot jek!!!

chemay said...

hahah tah pape betol omputih tuh
=__="

cikida said...

hishh,,sengal nyee lah..grrr

cayob said...

oi na...bahaya tu tau!

adan said...

artis barat.. malaysia ada macam ni meh? kalau ada tak tahu nakcakap apa..

ZORA said...

pehhh..terbaik la....

apik pehe said...

haha..mati la kalo si paris tu tak pakai suar dalam

LindaRahim said...

betul tu apik pehe...hihi...

bunga said...

seronok la paparazi tu lau paris xpakai suar dalam kan..haha

Cik Mira said...

hahah tak boleh blah rilek lak tu org amek gmbr cmtu bongoks btoll

amny said...

haya!! bahaya sungguh!!

sudeh said...

waisshh agak2 ler sampai tahap cenggituh! memang melampau habis ler paparazzi tuh, kalau kat malaysia memang kena tampau dah hak2

dydy said...

haha. xsenonoh perangai.
agak2 PH pkai underwear x?teeettt!haha.

mushroom said...

haha tu pun kalau dia pakai seluar dlm.. tp rasanya dia x pakai hahaha

faiz said...

paris yg suruh sebenarnya...hehe

amna said...

haih.. -.-''
kalau kt malaysia, dah lama kena ceramah ;D padan muka~

cik sakdi said...

kalau dia xpakai... HAHA

alif haris said...

mcm siot ~

wlq said...

warna ijau punya ...

aku_gadis_bintang said...

siot je..hehe

Azham Vosovic said...

jahat gila paps tu!

HAFIZAL said...

perh...memalukan...beranie tuh wat terang2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!