Tuesday, May 3, 2011

Osama bin Laden mati dibunuh: fake, penipuan gambar palsu

Kecoh media massa dan blog seantero alam dengan pengumuman rasmi obama pasal kejayaan mereka membunuh ketua kumpulan al-kaeda..

Tapi banyak jugak pihak yang meragui kesahihan dan mengantoikan ke-fake-kan gambar yang ditunjukkan oleh media media us.. amarika ni macam macam diorang boleh buat untuk menjatuhkan semangat orang islam..

Mana mana kau la amarika!! satu dunia dah tau perangai kau.. kalau benar osama telah meninggal dunia, al fatihah kepada arwah..


Korang tengok gambar kat atas.. betul ke tak gambar tu Osama bin Laden, entah entah edit  Photoshop..cuba korang tengak kat sini..

27 comments:

Aisyah Aina said...

ingatkan Osama ni dah mati berapa tahun dulu....tengok berita baru mati..haha..tu pon entah betul ke tak la...

adwafarahin said...

mmg tipu la abu..x cayalah

Aisya J said...

dorang ni macam macam ah. menipu je keje.

GiveAsh said...

oit apasal korang tak tido lgi..pegi tido cepat!!!

@aina..tak la..dia masi hidop lagi hari tu..sb tu us cari dia sampai kat pakistan..

@adwa..aku pun tak pecaya sngt..dorng ni macam2 blh buat..

@aisya..tau takpe, kaki kencing je dorng ni..haha

Far8 budak baik said...

tahu takpe..
propa je semua ni...
jgn caye kn

apik pehe said...

xtau la apik..apik x tau nk komen macam mana lagi dah...

~Nabilah~ said...

x tau nk ckp apa...mcm tipu pun ade gak...hehehe

ABU said...

@far8..ya mungkin juga propaganda amariak semata mata..

@apik..abu pun dah tak thu dah nak cakap apa..hehe

@nabilah.. kan macam tipu kan!!..:)

storyfromme said...

macam-macam betul teknologi sekarang.

catwoman said...

betul atau x kita sbg umat islam berdoalah semoga roh si mati dicucuri olehNya....semoga apa yang dah dibuat oleh kafir laknatullah dibalas setimpal dengan kezaliman mereka....insyaallah..Allah sentiasa bersama org yang benar...

alfatihah..

Ayie said...

Amerika si kaki putar alam.. hahahah

mykhalis said...

memang nampak jelas ke editnye

Shamsuddin Amin said...

Allahhualam...
klo bnar Al-Fatihahh la tuk allahyarham...
klo x, smoga die dapat kembalikan kesucian dan kedaulatan Islam...^^

d_tieah said...

Nampak beno nipunye~ Kan??? US memang kejamlah..

Entry Terbaru : Osama Bin Laden Meninggal Dunia ; Hanya Tipu Helah Amerika Syarikat???

ABU said...

@storymory..skung macam2 ada..ko nak apa? semua ada...surga je blom ada lgi..hehe

@catwoman..miou miou..marila kita berdoaya..amin..

@ayie..drng kaki kencing jugak..

@en kalis..nampak kan..tipu jak dorng tu

@shamsuddin...amin...

@tieah..mmg kejam..pastu dorng nak buang mayat tu kat laut pulak..

Ayie said...

Meh tgk entry aku plak.. Lagii jelas..^^

ABU said...

ya la pic dalam etry ko lagi beso punya..hahaha

HajarRasdi [BdkKck] said...

tak leh percaya..propaganda ja tu..

anti 666 said...

sebenarnya org dalam gambar tu ader 2 naMA....OSAMA BIN LADEN dan satu lagi nama org putih(maaflah lupa nama dia)dia berkerja dgn CIA america,termasuklah al qaedah.merekani lah yg memporakperandakan,membusukkan nama golongan muslim kat dunia ni....pasal 9/11 tu memang al qaedah yg buat....kerana mereka telah menyelesaikan satu upacara spritual bunuh beramai2 yg telah di aturkan sejak zaman george washinton lagi.so kawan2 pikirlah jangan nak meratap sangat cerita kematian itu.mereka cuma nak melenyapkan data dan status osama bin laden.

anti 666 said...

sebenarnya org dalam gambar tu ader 2 naMA....OSAMA BIN LADEN dan satu lagi nama org putih(maaflah lupa nama dia)dia berkerja dgn CIA america,termasuklah al qaedah.merekani lah yg memporakperandakan,membusukkan nama golongan muslim kat dunia ni....pasal 9/11 tu memang al qaedah yg buat....kerana mereka telah menyelesaikan satu upacara spritual bunuh beramai2 yg telah di aturkan sejak zaman george washinton lagi.so kawan2 pikirlah jangan nak meratap sangat cerita kematian itu.mereka cuma nak melenyapkan data dan status osama bin laden.

czueka zulaikha said...

tak tahu la kesahihannya..
US semkain mnunjukkan belang.. ermm
semoga islam masih mampu berdiri teguh..AMIN

ABU said...

@hajar..yes jgn percaya selagi tak de bukti yg kukuh..:)

@anti666..terimah kasih huraian anda..baru tau..nak search lagi banyak2..:)..

@zulaikha..amin..

Anonymous said...

aslm,pasal nama ke 2 osama bin laden tu adalah TIM OSMAN.memang berdarah arab tetapi telah bekerjasama dgn CIA...

Anonymous said...

aslm,pasal nama ke 2 osama bin laden tu adalah TIM OSMAN.memang berdarah arab tetapi telah bekerjasama dgn CIA...

Anonymous said...

osama memburukkan agama islam...

Miecyber said...

Amerika penipu besar..


Tips Kejayaan

zu said...

Satu hari nanti Islam bangkit menentang kekejaman si kafir,, masa tu la dah kiamat. Zu rasa OSAMA ni mati hidup semula ni a.k.a tak mati oun lagi sebenarnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!