Saturday, May 14, 2011

Maintenance 'Blogger' sambil blog jogging

Aku macam nak gelak je tadi.. sebab 'Blogger' buat hal, orang tak dapat nak update blog.. rasanya ramai blogger merayau rayau.. blog walking, blog jogging, guling guling bagai..keh keh keh..

View blog orang then tinggalkn komen dalam shoutbox hahaha.. aku rasa banyak berlaku aktivity follow me mollow tadi kan.. dah tak de keja lain la tu.. sebab aku tak kesah nak follow blog orang, so ada beberapa nombor istimewa yang aku dapat tadi, 300, 400, 345 dan 543..hahaha..macam macam..

Sedihnya dua entry aku yang terakhir masih hilang lagi.. bila diorang nak pulangkan ni? pastu pulak dalam entry Seluar Dalam Paris Hilton separuh daripada komen kengkawan pun dah hilang, draft entry pun hilang jugak.. dammm la diorang ni..

Nak buat maintenance jan la sampai main hilang hilang segala..haha.. tak kesah la yang penting pulangkan entry aku!!..

*** update ***

entry lama telah dipulangkan tapi komen komen semua vanish. arghh!!!! still tak puas hati..

25 comments:

Pijahh' de-Arr said...

kalu tak pulang saman jekk..~

Shamsuddin Amin said...

sabar jak la...
semua yg kita buat start 12 tu dorg delete...
komen yg masuk tarikh tu pun dorg delete...

ferra said...

I HEARD DAT DIA AKAN PULANGKAN SEMUA ENTRY YG DICURI NANTY, BUT TAK TAHU LAH KAN.

Aman Ibrahim said...

sabaq~ kami memahami..
hilang gak entry

ABU said...

dear all: ayoh!! mana boleh macam ni..in tak adil..pencuri entry..!!

mushroom said...

taw xpe.. entry aku hbs hilang.. yg dlm draft pun hilg.. yg komen2 pun hilang gak.. berbulu seyhhhh

Ayie said...

AKu pun ilang gak.. tapi aku ada backup.. hahahah *gelak comel

YOUsoF said...

Aku pun berbulu jugak Bu.. Ramaaaaai jugak yg lain rasa cam ko. Sabo okeh.

cikida said...

huwaaaaaaaaa...sy punye entry hilang jgakkkkkkkkkkk..bikin panas..huuuu..sob2..=(

adwafarahin said...

yerr..cpt pulangkan entry akuuuu!!!!!
huhu

apik pehe said...

hehhee..sabo2..
nanti dia pulangkan la tu

cucu umie said...

entry ayie dah dia pulngkan blik tpy coments semua ilng ah..tension jer..lala

ABU said...

cendawan: dah dipulangkan tapi komen semua hilang..bebulu..hahah

ayie: ko dah hilang bagai baru nak bagi tau tuto nak backup blog damm..

yousof: tau tak pe..tak pe sabo2..

cikida: sob sob..panas meh aku kipas..dah pulngkan tapi komen still hilang lagi..

adwa: cepat!! dah bagi dah hahaha

apik: sabo je la..

cucu: yu la pasal..entry dah ada tp komen still hilang jugak..

cayob said...

hahaha..tak ape lah....nabiallah!

deeya said...

miahahaha ! semalam menjalankan ektibiti ketawekan blogger2 yg khilangan last entry diowang .. hakhak ! komen entry last sye pun hilang separuh . mencik2 !!

ABU said...

cayob: ok ndak pa la palek! haahaha

deeya: tau tak pe. tapi dah pulangkan dah..cuma komen2 jak yg dah hilang..

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

aku nye entry ada.. tapi dua2 entry tu sume komen hilang ar bro :)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

aku nye entry ada.. tapi dua2 entry tu sume komen hilang ar bro :)

faiz said...

rasenye entry hilang tu dah muncul blk..

cantekk said...

sama aa beb,, tensi tol...
patu wat bodo je, takde pon cakap mintak mahap ke ganti duit ke, blanje pizahat ke sbb da buang komen2 kita..

ape pon tak bole

ABU said...

topimagine: sama la..tah entry ada tap komen hilang..

faiz: ya dah muncul dah :D

cantek: keh keh..mau tak blanja makan..harap la hahaha. btw awk cantek hri ini :)

Miecyber said...

Entri saya yang dah hilang dah dapat semula tetapi komen komenya telah hilang di landa rbut taufan sehingga di terbangkan entah kemana ,sampai sekarang tak dapat jumpa walaupun masih mencari siang dan malam .


Blogspot Bermasalah & Entri Hilang

ABU said...

sabo je la..kami memahami perasaan anda sebb kami pun mengalami benda yang sama..dan sama sama lah kita menunggu sehingga Blogger.com memulangkanya semula, walaupun ia seperti menunggu kucen bertanduk..:D

Ini Kisah Tia said...

eh yeke ? entri Tia yang hilang tu tak dipulangkan pun . grr ~ dah kena clorox dah pun . huhu ;)

amny said...

aikk???ase da komen....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!