Saturday, May 7, 2011

Mahkota di hatiku..Selamat Hari Ibu..

Apa yang mampu korang katakan lagi tentang pengorbanan seorang ibu. betapa ibu sangat menyayangi anaknya.. jika kita hendak menghitung pengorbanan ibu, kita tidak akan dapat menilai betapa besarnya ia.. sebab tu ibu sangat bermakna buat kita.. ada tak orang tak sayangkan ibu dia? tak de kan.. kalau ada aku pun tak tahu nak cakap apa dah.. rasanya orang tu perlu ditembak dengan senapang patah..

gambar terakhir bersama ibu.. tak sabar nak balik sabah jumpa dan dakap ibu lagi.
Sehingga hari ini.. orang yang berada nombor satu dalam hati aku ialah ibu aku.. tak dok lain dah.. seorang ibu tunggal yang sangat tabah.. dan sangat comel..^^
semoga ibu sentiasa berada dalam keadaan sihat.. I love you so much.. selamat hari ibu..

23 comments:

adwafarahin said...

slmt hari ibu juga buat mak kamu abu ^^

ABU said...

^^ thanks adwa..

GamUHU said...

slmt hari ibu:D

Miecyber said...

Selamat hari ibu....

Osama Laden seorang Idola

Faiz said...

selamat hari ibu..tapi hakikat zaman sekarang ramai yang buang ibu sendiri...

cayob said...

oooo itu mak kau abu......

hairie said...

HARI2 hari ibu kan...jd hargailah slagi ibu anda itu ada lg...besok dh xde bru sibok nk cri..kan..

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Selamat Hari Ibu...”Mummy I love You”...
~~~~~~~@@@~~~~~~
Buah mangga buah jambu
Kedua buah dibuat rujak
Aku bangga padamu ibu
Walau lelah tetaplah bijak
~~~~~~~@@@~~~~~~
Roti keju tidaklah mahal
Roti sumbu cukuplah murah
Walau anakmu sungguh nakal
Kasihmu ibu tetap tercurah
~~~~~~~@@@~~~~~~
Anak katak di pinggir sawah
Anak lembu pergi ke taman
Kasih anak sepanjang galah
Kasih ibu sepanjang zaman
~~~~~~~@@@~~~~~~

ayie said...

selamat hari ibu..jauhnyee sabah bah

Ayie said...

Kirim salam kat dia.. Bagitau, anak dia ada member blogger yang peramah dan comel bernama ayie.. Orite..?? hehehe

BLADE EDGE said...

Assalamualaikum...

just to wish HAPPY MOTHER'S DAY..

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

Shamsuddin Amin said...

sejuk je tgok mak ko...
arg..
ni bt ak rindu mak ak jg..
smt hari mama tuk semua mama2 di dunia...^^

apik pehe said...

hehehe...bertuahnyer ader anak cam abu...hehehe

czueka zulaikha said...

hee selamat hari ibu :)
ibu..sygg bah sama kamu hee

ABU said...

@gam uhu..slmt hari ibu..

@cyber..yes, slmt hari ibu..setiap hari adlh hari ibu

@faiz..orng cam tu baik kita tembak je..

@ayob..ya itu la ibu aku.syng sngt!!

@hairie..ya syng selalu,..mesti

@zam..tak reti nak bepantun..slmt hari ibu ja la hahaha

@ayie..ya bha jauh sabah..tindu gila sudah ni..

@ayie lgi..okey akan ku sampaikan..hahaha

@blade..thanks happy mother's day to u also..:)

@udin..slmt hari mama jugak..rindukan, mcm nak balik jak kan..haha

@apik..mstila bertuah..hahaha

@zulikha..abu syng ibu..

cantekk said...

Assalamualaikum makcik ;-)

*ttibe sopan, kih2

harrazdani said...

selagi ada ibu..berbaktilah.....tahniah bro kerana hidup ibu anda lebih bermakna dengan adanya anak seperti anda....

amny said...

pergi mne2 blog wat entry pasal ibuu..jele2..nk wat gak tp xde mse...sob3..;(

kne cri mse..

nelly said...

selamat hari ibu !!

folo^^

mykhalis said...

selamat hari ibu...

Jierah dongsaeng said...

selamat hari emak ^^

KurekureKecik said...

slmt hari ibu =)

ABU said...

to all..selamt hari ibu jugak..^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!