Saturday, May 14, 2011

Gambar Suspek Simbah Asid

Semua orang dah tahu pasal kes simbah asid di area kuala lumpur kan.. polis pun dah kurkan gambar fotofit lelaki suspek.. walaupun tidak mendaftarkan diri sebagai robocop rakan cop tapi atlis kita cuba untuk membuat seuatu dengan menyebarkan gambar manusia bertopengkan binatang binatang bertopengkan manusia ni.. harap harap dengan ini kita lebih berwaspada dan jika ternampak orang seperti dalam gambar kat bawah, segeralah buat laporan polis..ok


Umur suspek dalam lingkungan 30an, mempunyai misai dan menaiki motar Honda EX5. Orang ramai yang melihat/ terlihat/ tengok/ tertengok/ menengok suspek diminta membuat laporan polis di talian 03-21159999 atau SMS POLISKL ke 32728 dengan kadar yang segera.. membentras jenayah adalah tanggungjawab bersama..:D
 
 *****

Dan yang kat atas ni bukan penjenayah ok..dia adalah follower aku yang ke 300, nama dia Scya Lolita aka Bukan Budak Kaca Mata. sweet je budak dia. tahniah kepada Scya, tak de apa yang boleh diberikan setakat ini selain memberi penghargaan dengan mengabadikan anda di dalam entry penjenayah simbah asid ni.. hahaha.. thanks btw... and keep in touch..

23 comments:

**::CIKNUURUL::** said...

tkut laa nk kuar dh skang ni,.mcm2 bahaye ade kt luar,.huh,ape la motip beliau,..x psl2 je,.kalau CN dpt tuh,mmg kne sepak lajulaju,.huh,.

Rtp Farra Arisha said...

ishhh, kenapa laah ada manusia sekejam ni kan...so we should be aware with the people around!

Scya Lollita said...

err , time kasih lah ats penghargaan tersebut **sambil konon2 pg award AJL* walaupun mula2 aku berniat nak simbah kau dgn sid tp kira x jd lah (':

**terharu (':

adwafarahin said...

abu berangan nk jdi robocop ke hape?

jd rakan cop jak
bole jadi hero jugak
kehkehkeh :P

Miecyber said...

Buru saspek tu sampai dapat..

Blogspot Bermasalah & Entri Hilang

CIK FERRA AWW said...

SAPA JUMPE SUSPEK TU DGAR DPAT GANJARAN!

Aisyah Aina said...

Kesian kat Scya Lolita....nanti orang ingat dia tu penjenayah yang simbah asid....hahaha :D

ena meina said...

slalu ske kwar sowng2
skung bile dpt taw sal nh
dh tkut nk kwar sowng2..huhu:(
mnx2 lah polis cpat tgkp pnjnyh nh..

Shazmiey Abdurahman said...

dorang ckp kejadian ni kat kmpung pandan..uma aku kat pandan indah..pergh!

Ini Kisah Tia said...

memang menakutkan . tak pasal-pasal nak siram orang asid apa hal ?

Afzainizam said...

//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
bila blog kena block timbul

diy bumbung kereta karat

~~~~~@@@~~~~~~
Selamat Hari Guru
~~~~~@@@~~~~~~
Wahai guru yang dikasihi,
Engkaulah pelita diri ini,
Menerangi hati nurani,
Moga dirimu dirahmati
~~~~~~~~~~~
Ya Allah peliharalah guruku,
Agar dipimpin terus hambaMu,
Agar terhindar dari Neraka,
Moga dibukakan pintu Syurga
~~~~~~~~~~~
Tak terbalas jasamu
Berkorban jiwa raga
Mendidik anak bangsa
Jadi insan berguna
~~~~~~~~~~~
Keikhlasan di hati
Hulur bakti dan budi
Kau penyambung warisan
Ilmu cahaya hati
~~~~~~~~~~~
Ampunkanlah wahai guruku,
Kesilapan anak-anakmu,
Ku serahkan jiwa ragaku,
Agar terdidik nafsu liarku
~~~~~~~~~~~
Dengan izin Allahu Rabbi,
Engkaulah guru yang sejati,
Engkau bersabar mendidik kami,
Moga dirimu diberkati
~~~~~~~~~~~

Afzainizam said...

//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
bila blog kena block timbul

diy bumbung kereta karat

hati -hati lerrrr kaum wanita diluar sana.... kalau dapat orang yang curah asid tu mau kena pukul teruk lepas ni.. harap dia tu tertangkap jua biarkan kena hukuman berat2 nanti

bunga said...

bahaya..bunga denar pun takut..sekarang cam pelik2 jer perangai kan..sukar ditafsirkan..semoga ALLAH sentiasa melindungi kita..

catwoman said...

macam2 hal...takotnye...

cucu umie said...

thnkx for the info,, semoga dpt cept tangkp ah penjenayah tu..bnyk insan yg tidak berdosa menjadi mangsa..

fyy mokhtar said...

ok dah komen tadi kat blog kawan. same juga pasla bangla asid ney. T_T
wakakakkaa. ingat yang pakai tudung tu pun bangla asid jugak :) lawak plak . bai

cikida said...

memang senget org simbah asid tu kan..xde kje..haishh..gilee2..so semua org kne hati2 ye..

ABU said...

dear all:

harap binatang ni dapat ditumpaskan dgn segra..cam harm je hidup..kecik tak nak mati..bila besar menyusahkan hidup orng lain..

mungkin orng ni gila kot..ape motif min simbah2 asid? ingt tu air reverse osmosis ke ape? bongok..!!

setuju dgn korng semua..

yang nak kuar tu hati2 la ya, jgn kuar sorng2..drive tu jgn buka tingkap..skrng bahaya berada di mana2..

ok, thanks

hot regards
abu :D

amna said...

nak SHARE tau.
- harap-harap cepat tangkap -
payah la nak kluar sana sini ;'/

amny said...

muka die...grrr!macam sakit mental..haha

Mohd Ridhuan said...

musim simbah asid...
hope penjenayah cepat2 masuk pnjara..

NURUL NAJWA said...

HAHA,kak syera!! follower ke 300?? congrets abu.. ^_^

ABU said...

amna: tau tak pe..tngkap la cepat pastu simbah asid balik kat dia..:D

amny: mmg dia ni rasanya tak betol la.. orng gila je yg main simbah2 asid kt buka orng..damm..

en ridhuan: yeah setuju dgn anda..tngkap nd penjara..

najwa: thanks najwa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!