Friday, May 6, 2011

Ejakulasi Pramatang, Premature ejakulation (bukan entry lucah)..

Semalam adalah hari Khamis dan hari ni adalah hari Jumaat..ehemmm!!

Entry ini adalah untuk lelaki sahaja, yang dah berkawin ataupun orang pompuan atau lelaki yang tinggi sikap ingin tahunya.. macam aku la..keh keh!! Agaknya entry ni kurang sesuai untuk gadis gadis, tapi tak pe la ini kan ilmu..boleh kongsi kongsi..

Mesti ramai yang tahu ape tu ejakulasi pramatang kan, atau nama omputeh dia premature ejakulation (PE).. ia adalah difungsi seks menyebabkan lelaki ejakulasi sejurus selepas memulakan hubungan seks..

Kejadah aku hari ni cakap pasal seks..hahaha..

Antara simptomnya ialah dengan rangsangan yang minimum tiba tiba je terus nak terpancut/ejakulasi, pastu pulak terasa tertekan ataupun kekcewaan diri..ayoh! Takutnya...

Ok sila jawab soalan kat bawah ni, 'ya' ataupun 'tidak', pastikan jawapan yang terbaik dan telus untuk kenalpasti korang ni mungkin mengalami ejakulasi pramatang atau tak:

1.Terpancut sebelum anda mahu berbuat demikian ehem ehem..

2. Merasa anda tidak mampunyai kawanlan yang baik terhadap PE

3. Belum pun mula buat ehem ehem anda suda mengalami penderitaan, tekanan dan kekecewaan..ayoh!

4. PE terjadi hampir setiap kali ketika mau ber ehem ehem dan nampaknya ia tak nak sembuh/hilang.

5. Selalu begado dengan pasangan pasal hubungan kelamin sekejap ja dan ia meghalang kemesraan..auw!

Jika anda menjawab 'ya' 3 daripada 5 soalan di atas, anda mungkin mengalami ejakulasi pramatang.. hati hati.. ketahui cara merawat PE kat sini ---> http://www.controlpe.com.my/

20 comments:

adwafarahin said...

waaa abu..taula smlm mlm jumaat kan
ish ish ish

hahaha :P

Jue said...

aiseymeng.. cite psl ni ke.. haha, tak sanggup nk bc smp abes.. ahahaha

Shamsuddin Amin said...

1st nak kome pasal header :
erm... ok,
bru x serabut ak tgok...

2nd pasal entry :
ak mcm ade la penyakit ni... har har har
ko pun bg link yg om putih
mane la ak paham wei...
cuba konok ko translate kan... =P

3rd pasal kopok ikan...
hari tu kata mo bg kopok ikan...
man mana mana...???

adan said...

yang pasti aku belum kawin..! ahahaha... info menarik..

ABU said...

@adwa...teeeeet!! hahahaha

@jue..tak pe baca je...pengetahuan am..:P

@udin..ko yg buat ka..thanks bro!! bro?..hahahaha
oh itu karupuk ikan ada lgi sini..mau ka?..
oh ko ada penyakit PE ka..rawat la cepat..mnyesal ko tu nnti..haha

@adan..hahaha thanks..

adwafarahin said...

erk? dean ade penyakit nie?

*ok lari laju2 skrng :P

PK said...

ehem ehem tu apa barang? macam barang sedap je. kehkehkeh.

kalau belum kawen, pandai-pandai lah buat sendiri, ngadap dinding :p

Shamsuddin Amin said...

adwa : hahaha
ak kejar sampai ke penang... LoL

mykhalis said...

gila nak jawab ye??

ubi said...

aku terbaca sampai habes..teliti lak tu..demm

apik pehe said...

hehe..xdok bini lagi

anamizu said...

neh amek lengkap info bagi..hik3

Ayie said...

Macam pengalaman je abu..?? HAHAHA

cayob said...

abu...abu...nakal ye...

ABU said...

@adwa..tau tak pe..dia ada penyakit..

@udin..pgi rawat cepat..

@shidzan..lucah la ko ni..main ngadap dinding..hahaha

@cigu kalis.. tak de jawan 'ya' tahniah..hahaha

@ubi..tak pe, so brapa jawapn 'ya' hahah

ABU said...

@apik..aku pun tak dak bini jugak..sekadar ilmu utk masa hadapan..hahaha

@anamizu..hahaha

@ayie..tak de bini pengalaman mana nak dapat..hahaha

@ayob..abu budak baik!!

kucarkacir said...

info yang menarik..kahkahkahkah..

ABU said...

keh keh..kan

cantekk said...

ooo...okay..;-)
ala, ada cara kan nk mengatasi,,
dun wori mens out there...
abu ada byk link, mintak je..

Terbelog said...

terbaca plk hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!