Tuesday, May 31, 2011

ah ah abu...

Aku ni kalau cakap pasal benda benda dalam radio tu memang agak ketinggalan.. lagu lagu baru ke ape benda semua aku tak tahu.. kebnyakan maklumat aku tengok dalam newspaper ataupun internet.. lagu pulak aku download daripada 4Share, tengok dalam youtube, billboard charts, atau kawan kawan bagi tahu..

baru je tadi masa lunch dengan member office kitaorang terdegar lagu lucu...

ah ah ahmad...
ah ah ahmad..
ah ah ahmad..

hahah..macam macam lagu Malaysia ni kan.. kawan aku cakap baik tukar lagu tu..

ah ah abu...
ah ah abu...
ah ah abu...

aku search dalam google.. kat bawah ni separuh daripada lirik lagu ah ah ahmad tu nyanyian Arrora Salwa.. dan aku tukar kepada abu

Abu… Yang selalu dihatiku
Abu.. Luluhkan keangkuhanku
Abu.. Ingin aku cepat-cepat
Bercinta dengan lelaki paling hebat..


Abu.. Peribadinya sederhana
Abu.. Tiada banyak bicara
Abu.. Ku tak mahu lama-lama
Mendekat kepadaku dengan segera..


Ah Ah Abu..
Ah Ah Abu..
Ah Ah Abu..
Ah Ah Abu..


Ternyata tanpa ku duga-duga
Aku terima salam darinya
Bergetar saatku membalasnya
Ah Ah Abu..


hahahaha.... seronoknya aku...
bertuahla ngko Ahmad.. ada lagu khas untuk anda.. ah ah ahmad...hehehe

ini la Arrora Salwa.. cantek kan.. meeouw~..

26 comments:

mushroom said...

haha lagu tu wujud ke? aku tak pernah dengar sebab aku pun jenis macam ko gak :P

syrupmasin said...

haha..ade ke lagu tuh doe..ta penah dengar..nk carik lah :D

meaw said...

ada ke? tak penah dengo pong! kita lagi ketinggalan,hahaha..lagu ah ah abu -..-"
dan ag nak menuko ehh,haha..lagu mesia ni memang pepelik,baik layan lagu omputih,hahaha :p

cucu umie said...

oits, kita satu geng gak ah..haha ayie jrng gak terupdate dgn lagu2 latest ini kecuali lagu nasyid..hahah xper ah nty cri kt 4shared..nk download..kuikui

cik azeya said...

kahkah. geli nor lagu ni. apsl aku tak pernah dengar?

hahaha

adwafarahin said...

bila abu perasan mcm niela jdnye -___-"

amna said...

ah ah abah.. kekeke

P/S : bukan untungnya ahmad, tapi untuknya orang yang nama mula huruf A.. nak tukar ahmad ke nama dia pun senang.

ah ah.. ahh ah amna ^^ kikiki~

faiz said...

hehe...ntah apela lirik lagu ni..

Dayana Nasir said...

perlu lah nak tukar lirik ke abu kan? tsk.

cantekk said...

xpenah plak dgo lgu tu...
aku bajet mst ak sedap ni...
kolo tuko nama abu lg la aku xkuasa nk dgr ;-D hahaha..

*oke oke, aku nk cari ni, n nk try tuko ahmad>abu

Ini Kisah Tia said...

macam pernah ku dengar lagu tu tau ;)

cikgu nadia said...

ala...asyik lagu utk pompuan jer...kali ni lagu utk laki plak...ok pe...hehe

SyazWaniAmira said...

hahha,, lgu ni 1st time dgr cam klaka plak.. ;p

Fyqa said...

pnah dgar lgu tu dri fan page fahrin ahmad.

muahahaha

Scya Lollita said...

ko sbnrnye suke awek tu je kan kan kan ?

apik pehe said...

hehehe..penah dengar lagu tu..haahaa

Ija AppLe :) said...

lagu pe tu ek?..
siyes xpenah dgor.. ^^,

APAN said...

x penah lagi dengar tajuk lagu ni ma.penyanyi pun x kenal.artis sabahan ke ni?haha...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

aik? x penah dgr lagu ini..arora tu pon x kenal..

ABU said...

ayohh!! apasal ramai tak kenal lagu ni..hahahaha.. lagu ni lagu baru la.. aku pun trdngr je tadi..

bukan kerelaan hatiku...hahaha.. yg pastinya bukan artis sbh.. artis baru kot..

lgu ni agak gedik..ada dlm youtube..:D

APAN said...

oh...ko suka la gedik2 gini kan.haha...

pelik la taste ko.haha...

missh chiorika said...

macam pernah dgr lagu nie -.-'

Pijahh' de-Arr said...

wujud ke lagu tu heee~~

vampire's lovex said...

hahaha ! apa ke pelik lirik lagu cmtu....

Anonymous said...

yauwwwww...!!

Abu,seksi la ko tuka lagu ni jadi nama ko..

Regards, silent reader Kido!

3no gr33ny said...

hahahahah..xlarat nk gelak..pasan tukar nma sendirik lak..kuang3..
oppss..tumpang lalu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!