Monday, April 4, 2011

Turtle gergasi ditemui di Vietnam

Aku tak tahu la ni kura kura ke, labi labi ke tuntung ke? binatang ni telah ditemui di sebuah tasik bernama Lake Hoan Kiem bandar Hanoi Vietnam. Dikhuatiri sampah dan pencemaran di tasik tersebut mungkin telah menyebabkan turtle seberat 200kg in terluka dan keluar daripada markas tempat persembunyianya.. huk huk!!.. kasihan kau turtle.. tu la dorang suke je buang sampah merata rata rata..

walaubagaimanapun turtle yang dipercayaai berusia lebih daripada 100 tahun ini berada dalam keadaan sihat walafiat dan stabil.. alhamdulillah selamat la kau turtle kalau tidak dimakan oleh dorang..sob sob!!


16 comments:

adwafarahin said...

besaunyeeeeeeeeeeee.....

me_nazri said...

gile besar... boleh nak tunggang tak hahah

bunga said...

besarnyaaaa..

maCy said...

besaqnya!

Shamsuddin Amin said...

besorrr....
better bela ni dri kucing... busuk...=P

Pembawa_Wacana said...

Pergh!!!

GiveAsh said...

hahaha besar giler kan..panjang umur kura kura ni kan..

Ayie said...

goreng berlado memang sodap owh.. HAHAHA..

Hyundai Sport said...

mcm muka mu abu hehehehhehe

GiveAsh said...

ya la ku..

Raji berkata said...

woahhh besar juga ;D
sygnyer kalau kena makan jer x.x"

GiveAsh said...

hehe tak ya makan la..sayang!!

Mohammad Ihab Ismail said...

Kepalanya agak menakutkan!

GiveAsh said...

ayoh!!

roq said...

humangaih!

Zul Fattah said...

ini labi2 la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!