Friday, April 8, 2011

Musim durian: Sedapnya durian

Sekarang ni memang musim durian.. 
banyak je besepah tepi jalan jual durian..
durian D24, durian kampung, durian king, banyak jenis durian
petang semalam semalam aku pegi bantai durian..
daripada tempat kerja terus pegi cari durian.. 
ruginya orang yang tak suka durian 
agrhhhhhhhh...durian!!
aku puas hati dengan durian.. 
dah lama aku nak makan durian
tapi tak de member free boleh ajak makan sekali di gerai durian
aku tak de dusun durian,
pasal tu la aku gila durian..
makan durian tak best seorang, makan berjemaah barus syok..durian!
cit!..ada orang diajak, tapi jual mahal..tak nak durian
tapi tidak mematahkan semangat aku untuk berdurian..
tengok la gambar orang yang sawan durian..!! 
nasib baik tak makan kulit durian..

18 comments:

Shamsuddin Amin said...

pasni ak gelar ko Ash the DURIAN... haha

adwafarahin said...

tu dia mkn x igt org da... hahaha

GiveAsh said...

udin..aku ndak kesah bergelar hantu durian..

GiveAsh said...

adwa pun suka durian ke..ala apasal tak cakap awal2..blh aku bg biji durian hehehe..:)

Shamsuddin Amin said...

[Adwa]: jgn percaye cakap ash tu...
die klo makan durian mane tinggal biji... kulit je..LoL

awie ahmad said...

macam korg.. dah tukar font! meletop!

GiveAsh said...

udin..oh begitulah aku kutuk aku daripada Paris..mentang2 balik kg..

GiveAsh said...

awie,mula la ko tu..!!

fyna said...

sedapnye durian..
:)
bile nak banje fyna mkn durian nih?





jom singgah n follow belog fyna
http://inibelogfyna.blogspot.com/

GiveAsh said...

na ke? jom la mai sini puchong haha

hazeim said...
This comment has been removed by the author.
hazeim said...

woooahh..!!..besh nyer..mkn durian ye...

GiveAsh said...

tau tak pe..ni dah sawan durian dah ni..

~Nabilah~ said...

waahhh...durian mmg best....jap g mle la pns bdn2 nie....hehehe

GiveAsh said...

hahaha rami geng durian kat sini..

miyoko mohamed said...

ish..bnyk giler mkn..haha..following u..

GiveAsh said...

antara buah peberet aku..hahaha
mstila makan banyak..:)

amna said...

mai ladang johor. pokok abah amna kt depan tu tengah seronok mengeluarkan hasilnya :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!