Saturday, April 23, 2011

Mereka sangat cantek hari ini

keh keh keh..
hari ni mereka memberi sedikit pabli-siti kat aku

oh!adwa sahabat blogger yang baik dan mesra, tak percaya terjah la.. sebab aku cakap hidup adwa awesome..dia pun mengawesomekan aku dalam entrynya dengan meletak nama aku dalam tajuk entry dia.. thanks adwa.. mee ayam simpan tuk aku...hahaha..

 
ni pulak dalam entry cik Luna Lanun..menjadi follower ke 300 katanya... tekejut berok aku tengok header aku dalam entry cik Lanun ni.. aku tak perasan pun jadi  yang ke 300..dia kini memburu follower ke 333 pulak..apa lagi korang...serang!!!

14 comments:

adwafarahin said...

wuahahha nk nagis terharu lah..LOL!

nnt mee ayam nk brape? adwa belikan *aiceh bodek lg..haha

Khuzrin Kamarudin said...

Hahahhaaa... review ar blog aku pulak <--- tetiba

Aisya J said...

haha saya pun buat entry for adwa! :)

GiveAsh said...

oh!adwa..jgn nangis..awk patut gelak..keh keh..

GiveAsh said...

khuzrin..hehe dah tengok dah..nice blog..

GiveAsh said...

asya..sama la :)

Fyqa said...

hehe.untglah..

mykhalis said...

wahh..skandal blogger nie..generasi seterusnya..hehe

GiveAsh said...

untung kah? hahaha...

GiveAsh said...

en khalis.. dilarang berskandal..keh keh

Qaseh dalia adelia said...

WEEE BESNYE ... JANGAN LAH TERKEJUT BERUKK HEHE

GiveAsh said...

hahaha..qaseh sya dah vote tuk awak..
good luck

aNiss :):) said...

adwa memang baik hati n AWESOME =)

GiveAsh said...

keh keh..dan suka makan mee ayam..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!