Khamis, 10 Mac 2011

Tips Badan Kurus Jadi Berisi

eh, apasal ko nampak lain? ko makan ape?....

ko dah gemok,berisi,..ko makan vavi ke?..<----soalan cam sial je kan..haha

ha, tu la antara soalan yang aku kena jawab kalau aku jumpa member lama, tak tau kenape...dulu aku mmg kurus sangt. macam tak de harapan je nak hidup, skin and skeleton ...ngee..orng cakap mmg cam tu la aku sampai ke tua, kurus kering..dah la hitam, buruk pulak tuh...haha..eh, aku tak cakap orng hitam tu buruk ok, aku cakap aku hitam dan buruk..tapi aku tetap bersyukur, daripada yang lama adalah yang baru..tapi yang ni dah Rebranding..

even kawan lama dlm mukabuku pun ada jugak yang cakap aku ni dah nampak laen..gemok, berisi dan ensem..hahaha...ok aku begurau, dorng tak de pulak cakap aku ensem..saje nak sedapkan hati sendiri..

tengok gambar kat bawah, yang kat blakang tu korang takyah nak tanye..juniors kitaorng tenga kena bully..ngee..gambar ni ambek time aku diploma kat uitm sabah, tak silap aku tahun 2005,..amacam scary tak, skinny nak mampos kan. aku tak tau nak cakap ape..itu la aku...hahaha..


ps: soalan hot yang lain -----> Ko bila nak kawin?

10 ulasan:

bunga berkata...

persoalan yang last pom biasa bunga dpt..haaa..tapi wak xlayan jer la..haha..

sahidzan berkata...

kacak nya abg ash!! suke suke suke!

Santan Berlada berkata...

kurusnya ko dulu...
hayyoooo....
tapi skrg sdh makin ganteng...
meriah ko...!!!

Aki berkata...

Yo Wasabaers..

I like your Blog..
Astonishing

Continue Posting!!

I’ve follow U..

Follow me at
http://ourphonetography.blogspot.com
http://exyanne-collection.blogspot.com

Abu Bagi berkata...

cik bunga yg tu susah nak jawab..haha
PK: ko la pling kacak masa di uitm sabah ari tuh..
SA: tak habis2 dgn meriah ko kan..
exyanne: thanks alot..i folloe u to..

C`ayob.com berkata...

adu na....matilah....abg abu kerja kam kah....hahaha...kurus gila...mcm pengisap batu sudah aku tingok....hahahah

Tanpa Nama berkata...

hoh kurus gile,,n nmpk tua ;-D ekekeke

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

uii btw , sekarang memang kw hensem lahh ..

Unknown berkata...

kurus gle...heheheh..tahniah sbb da gemuk heheehe

YouSOF berkata...

Kurus bangat kau bah! Tapi syukur sekarang berat kau dah stabil dan mampu menggoda para gdis.. :D

Babab.net