Monday, March 14, 2011

Segmen : Ben Ashaari soal cinta

Ini adalah segmen cari gadoh: lelaki vs perempuan yang di buat oleh en ben. sebelum itu saya ingin memohan maaf terhadap wanita di luar sana yang mungkin terasa jika membaca jawapan saya terhadap soalan soalan en ben ini..^^

Wanita bagaimanakah yang menjadi pilihan hati anda ?
mestila wanita yang cantek, cantek budi bahasa, cantek akhlak dan cantek jugak paras rupanya..

Definasi keseksian seseorang wanita bagi anda ..
wanita yang sexy adalah wanita yang pandai mengambil dan menjaga hati lelaki dengan suara dan kesopananya...har har har..tapi sexi yang satu tuh lain lagi...grrr...

Apakah maksud PENGORBANAN CINTA bagi anda ?
pengorbanan cinta adalah pengorbanan yang dilakukan oleh seorang wanita dalam menjaga kesetiaanya terhadap lelaki yang dikasihinya walaupaun dilambung ombak badai dalan lautan api <-----arghhhh tak blh bla ayat aku!!!

Perlukah pasangan anda berkorban apa saja demi membuktikan cintanya pada anda ?
sangat perlu..ditegaskan di sini...sangat perlu!!

Jika keluarga pasangan anda tidak mahu menerima anda sebagai menantu mereka , apakah yang akan anda lakukan ?
aku cari yang lain..sapa soh tak nak terima aku...hahaha..

Berapa kalikah anda putus cinta ? Kenapa ?
 belum pernah bertemu si Laila Majnun..

Pada pendapat anda , lelaki atau perempuankah yang mudah berlaku curang ? Secara umum ... kenapa ?
susah nak jawab soalan ni,...ini bergantung kepada sikap seseorang itu..sebab aku lelaki, so overall aku boleh katakan perempuan lah yang mudah berlaku curang,...ini adalah kerana sifat wanita itu sendiri yang lembut dan mudah menerima godaan yang mendatang...larikkk!!!!

Apakah anda seorang yang mudah cemburu ?
saya tak mudah cemburu..tapi depend dalam situasi yang bagaimana..jika dirasakan perlu maka perlula ia..

#peace no war!! :)

13 comments:

apisv2 said...

salam,
mengunjungi rakan2 segmen ben ashaari soal cinta;)

soal apisv2

Fyqa said...

huhu. dh tntu smua nak yg cantek kan. :)


hihi.
salam singgah dri blog Abg Beng

http://fyqafullstop.blogspot.com/2011/03/segmen-cari-gaduh-lelaki-vs-perempuan.html

;D

solo molo said...

macam-macam japawan ada...
ser0nok baca...


salam ziarah dari segmen soal hati En Ben...

Dekcik said...

jom kite bertukar pendapat =)
dari blog abg ben

http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

GiveAsh said...

soal cinta sapa yang tahu..

Adzriel AB said...

suka idea cari lain tu...

GiveAsh said...

aku pun suka jugak haha..

Diari-Selebriti-Mama said...

slmat bknalan.
singgah dari segmen BA n terus follow kamu ash^^

amboi..laila majnun..

jom baca pendapat kls pula

http://mamaglamdiva.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

Fuuyooh said...

salam kenal.. dtg dr blog abg ben.. macam2 pendapat..hehe

GiveAsh said...

salam kenal korang geng en ben..

mas.saari said...

singgah dari segmen BA
salam perkenalan

macam2 pendapat tentang cinta
jom baca pendapat saya jugak!

NiSha said...

salam singgah...
dtg santai santai dari blog abang ben..
http://heandsheloves.blogspot.com
>NiSha<

GiveAsh said...

singah menyinggah la kita..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!