Tuesday, March 8, 2011

Muka kak limah sebelum jadi hantu.


korang mesti dah tengok hantu kak limah balik rumah kan..
sejak hari tu selalu tertanya tanya siapa hantu kak limah tu,
cam ne muka kak limah sebelum jadi hantu..
tek tek tek..jumpa blog ni.. henry zackery,
terjah la blog tu, then korang tau..
oh, cam tu rupa sebenar kak limah..hahaha

7 comments:

Jefry said...

perghhh bapak lawanya...

Shamsuddin Amin said...

dah tau la...
edy yg gtau.. =P
btw
thanks for da info...^^

GiveAsh said...

jefry: lawa kan..ce citer ce citer..haha

udin: la sda tau ka...apa lgi info ko mau aku carikan..haha

Shamsuddin Amin said...

ada kan tengkork pembantu rumah kak limah
yg dorg jumpe tu...
ko tolong carikan sape kah die
sblum jadi tengkorak...
plis... plis...plis...

bunga said...

bunga baru jer tegok..haha..xtahan..gelak sakan ok..

cte..cte..cte..

MERAH said...

haha.tertanya2 juga sapalah jadi kak limah ni.akhirnya tahu jugak.thanks~

4 tempat bacaan UNIK dalam AL-QURAN

KEKASIH bukan SUAMI bukan TUHAN

usah biarkan PERASAAN itu berlalu pergi

GiveAsh said...

udin: yang tu tak dapat lah den nak tolong..haha

bunga: hahaha tau tak per..aku pun gelak nam mampos masa tengok ari tu..

merah: kan..ak pun bru tau jgk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!