Sunday, March 13, 2011

Giveaway from Sabah

huhu masa round round blog orng lain terserempak si en wanbu Cambest Jerk punya contest..even aku daripada sabah ni nak tamak siket untuk dapatkan ole-ole beliau daripada sabah har har har...beliau ni nak berkongsi kegembiraan sempena beliau datang kat negeri kitaorng..seronok ke en wanbu datang sabah?..next time datang la lagi ya..aku blh tunjukkan banyak lagi tembat tempat yang best best..hehehe..

ole-ole apela en wanbu ni nak bagi ya...bertuahla korang sape yang dapat, aku tak kesah dapat ke tak..saje nak joint contest ni..nextime aku pulak yang akan bagi ole-ole kat korang..nak?

Ok la, kita terus kepada aturan GA from Sabah-wanbu:
1. korang mesti seorang yang ceria dan mempunyai blog sendiri. (ya aku ceria dan ada blog)
2. sudi dan seikhlas hati menjadi follower blog en wanbu.(follow sudah)
3. postkan gambar GA ni kat entry blog korang pastu link-kan skali ke blog Cambest Jerk (ok sudah kat bawah ni)

4. nyatakan impian korang bila korang perpeluang pergi ke Sabah.(beres kat bawah)

kenyataanku: Jika aku berpeluang kesabah aku ingin ke Pulau Sipadan untuk yang kedua kalinya aku nak begambar sepuas puas hati aku, sebab ari tu (6 tahun lalu) kamera digital tak der lagi..tak best..arghhhh ruginya..
bha itu jak..ini bukan kenyataan palsu ya..
oh!! satu lagi, kalau aku berpeluang ke sabah aku nak balik rumah kat Lahad Datu..ngeeee..!

5. akhir sekali tinggalkan link entry ni dalam entry GA en wanbu..(sudah jugak)

menurut en wanbu hadiah akan diberi kepada setiap gander, tiga tuk lelaki, tiga lagi tuk pompuan sebaik sahaja beliau kembali daripada sabah..tarikh contest bermula 15.02.2011 hingga 01.04.2011. 

ok beres!! selamat bercuti en wanbu, jangn lupa ambek gambar banyak banyak okay..

8 comments:

NURUL NAJWA said...

ahar~ chaiyok!! bole menang pnye.. hehe aja2 fighthing... :)

day_feda said...

hahaha..cm bez..tp dh ttp plak..T^T

GiveAsh said...

ah dah tutup..tak menag..nak masuk GA lagi ni...aku gila ga!!

adwafarahin said...

nk pegi sabah x bole dpt GA dr sabah pon ok what

kan abu?

hehe :)

Far8 budak baik said...

aku org sabahh tauu =)

H A N S said...

hai encek abu :)aik, org sabah nk giveaway dari sabah? hehehe..xper2, org nk bg hadiah saper x nak kan? i loike!!!

Ayie said...

aku baru perasan entry nih selepas 2 bulan.. Uhh..??

GiveAsh said...

AKU PUN PELIK KENAPE ENTRY NI RAMAI ORNG STIAP HARI RAMAI JE ORNG VIEW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!