Wednesday, March 2, 2011

Budak kuat gila gelak gila

bloleh tak dalam sehari tak gelak..
buat muka monyong je..
jumpa je msti gelak..
satu mencarut.
pastu yang mencarut balik..
tak puas hati..

jumpa kat opis pun cam tu jugak.
ko kutuk aku, aku kutuk ko balik..
tapi sama sama gelak, then yang lain pun ikut gelak..
adyeh!!
aku tak paham la dgn perangai korang ni..
sorng tu cakap nak jadi pendiam..
cukupla seminggu kalau dia mampu
potong tangan aku..
haha..
satu lagi haram kalau nak sapot kawan jdi pendiam..
malah dia lagi yang buat lawak..
pastu gelak..
cam orang gila..haha..
tambah lagi beberapa orng budak
pun perangai sama..
gila..!!



ps: tangkap gambar guna tepon aku tapi pic aku tak de, en fadir pun sama..tak aci tul dorng ni..

4 comments:

mr_mrs mikko said...

tringat aku kalo jmpa gf gf aku bhaa.. blum crita lagi..
ktawa..
mcm phm2 sndirini ktawaa..
mcm ndada laaa mo brenti tu ketawa..
haha

Anonymous said...

Motif..???
Da la kutuk kitorang...letak gambar pula tuh..
byr sekarang..! Satu gambar US$ 750..
bahahahahahahahaha..

GiveAsh said...

mikko..ya bha..bejumpa jak mesti beketawak ketawak jak kerja..

anonymous, aku tau ko siapa..si consume betry tu kan..ko ingat ko model ka wey
mahal gila..haha

Anonymous said...

hello!
tuh bkn aku..
ni br aku..si consume bateri byk!~
well..pp aku chomey la dlm pic neh! haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bau Busuk!!